• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KonijnenSpelen II - Discussietopic

DeletedUser

Gast
Hoe zit dat? Wanneer gaan die dorpen samen. Iedereen behoud dan wel zijn rol toch? Of word alles opnieuw gedaan.
Sorry, eerste keer voor mij ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Nou verwacht niet veel intelligentie uit ons dorp. Daar doe ik namelijk al het denkwerk xD
 

DeletedUser

Gast
Ik hou toch wel de andere topics ook in de gaten.. Lijkt me handiger wel wat over ze te weten voor als we bij elkaar komen. Of mag dit niet?

Zou stug zijn als je niet in de gaten mag houden. Men kan er immers niet op controleren dat je niet gewoon in andere topics kijkt x)
 

DeletedUser19654

Gast
Serieus wat verschrikkelijk al die newbs!!
We hebben geen heks, geen muizenval en geen beul in ons dorp.
En ik vind dat er nu echt eens doden mogen vallen in die inactieven. Levend hebben we er niet veel aan en dood ook niet.

Daarnaast durf ik te zeggen dat in elk dorp nog te veel wolven zitten om alles samen te voegen. Waarom? Nou anders hadden ze het wel al gedaan.
 

DeletedUser23053

Gast
Zoveel spellen tegelijk :O
Ik ga echt wel een paar deadlines missen ben ik bang :(
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Gewoon vroeg genoeg insturen, lijkt me een slim advies ;)
Ook al wijzig je het later nog eens als je van gedachten verandert, gewoon vroeg inzenden :)
 

DeletedUser19654

Gast
Oké de spelleiding kan wel online komen, maar de deadline dan even posten is blijkbaar weer teveel.
Ik word ongeduldig :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou, ik HAD gewaarschuwd over Moon, didn't I?
Als je met nieuwerds speelt zal je dit probleem altijd hebben, Moon. Das de reden dat ik de laatste tijd weinig WvW meer speel, zeker niet op het forum van TW2 waar je er gewoon voor moet zorgen dat je niet de eerste lynchstem van de dag op je hebt.
 
Bovenaan