• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Kyr4BM, natuurlijk!
Voor de nieuwere spelers toch maar even op een rijtje gezet waarom:
- Ervaring. Zo'n 1,5 jaar hier op het forum, zonder tussenstop, en nog wat irl maar dat doet er hierbij imo niet echt toe.
- Activiteit. Ik lees altijd mee, en reageer waar nodig. Gezien de huidige "trend" vermeld ik hier ook maar even bij dat ik niet als een malloot het forum onder loop te spammen, maar zoals ik al zei reageer waar ik dat nodig acht.
- Algemeen spelinzicht. Ik word over het algemeen toch wel onder de beste paar spelers gerekend. En nu Rabbid het spel leidt, moet ik dus toch wel burgemeester worden? :D
- Serieus spel. Trollen oid doe ik niet aan, en zal ik ook nooit aan doen. In tegendeel, ik erger me eraan.
- Netwerken. Met mij kan je ofc ook altijd netwerken, ook als je nog niet zo veel ervaring hebt met het spel, ik leg je graag wat uit, al bij meerdere mensen gedaan.

E: Iedereen die dat wil kan me toevoegen op skype: kyra_a_a of klik op het icoontje onder mijn ava.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24555

Gast
Iedereen succes!
Ik zal maar even aankondigen dat ik een van die 'nieuwerds' ben. (Heb het spel vaak genoeg in het echt gespeeld, maar niet zo uitgebreid op het forum)
 

DeletedUser

Gast
Pls stem niet voor Kyra, ze is veel te goed in nieuwerds manipuleren en we willen geen BM die alle nieuwerds achter zich aan heeft - zeker niet als ze wolf blijkt.
 

DeletedUser21204

Gast
Pls stem niet voor Kyra, ze is veel te goed in nieuwerds manipuleren en we willen geen BM die alle nieuwerds achter zich aan heeft - zeker niet als ze wolf blijkt.

Volgens mij leef jij nog in het jaar 2013/14. Echt serieus, die tijd is zó voorbij. Noem één voorbeeld van een nieuwerd die ik manipuleerde die in dit jaar gebeurd is.
 

DeletedUser

Gast
Kyr4BM, natuurlijk!
Voor de nieuwere spelers toch maar even op een rijtje gezet waarom:
- Ervaring. Zo'n 1,5 jaar hier op het forum, zonder tussenstop, en nog wat irl maar dat doet er hierbij imo niet echt toe.
- Activiteit. Ik lees altijd mee, en reageer waar nodig. Gezien de huidige "trend" vermeld ik hier ook maar even bij dat ik niet als een malloot het forum onder loop te spammen, maar zoals ik al zei reageer waar ik dat nodig acht.
- Algemeen spelinzicht. Ik word over het algemeen toch wel onder de beste paar spelers gerekend. En nu Rabbid het spel leidt, moet ik dus toch wel burgemeester worden? :D
- Serieus spel. Trollen oid doe ik niet aan, en zal ik ook nooit aan doen. In tegendeel, ik erger me eraan.
- Netwerken. Met mij kan je ofc ook altijd netwerken, ook als je nog niet zo veel ervaring hebt met het spel, ik leg je graag wat uit, al bij meerdere mensen gedaan.

E: Iedereen die dat wil kan me toevoegen op skype: kyra_a_a of klik op het icoontje onder mijn ava.
En het propoganda begint al, kyra manipuleert ook en kent ook geen genade. Ook is ze zeer koppig.
 

DeletedUser21204

Gast
*zucht*
Inderdaad, als ik wolf ben dan lieg ik wel eens. Dan houd ik wel eens mensen voor het lapje. Maar is dat nu mijn schuld? Valt de onoplettendheid van die spelers die mij domweg geloven mij te verwijten?
Jullie doen nu alsof ik de enige ben die ooit als wolf over zijn rol heeft gelogen, en dat is duidelijk niet zo.
Ikzelf word ook geregeld te grazen genomen door spelers als Jaspenia en Aeneas, die hier ook wel wat van kunnen. Maar dit duidt erop dat ze goede spelers zijn, en dat een samenwerking met hun ook heel goed kan zijn, niet dat we maar zo ver mogelijk van ze vandaan moeten blijven. Net zoals ieder ander heb ook ik gewoon een kans om goed te zijn, hoor.

En wat maakt koppig nu weer uit? :p
 

DeletedUser21356

Gast
Lang geleden dit, veel succes iedereen!

En Kyra, omdat je dit jaar geen nieuwerd hebt gemanipuleerd, zou je dat nu niet kunnen doen?
 

DeletedUser25703

Gast
Succe iedereen hopelijk verknal ik em niet haha lannngg geleden dit nog gedaan!
 

DeletedUser21204

Gast
En Kyra, omdat je dit jaar geen nieuwerd hebt gemanipuleerd, zou je dat nu niet kunnen doen?

Speelstijlen veranderen. Ik geef aan dat dat manipuleren verleden tijd is. Sowieso, hoe zou ik dat nu nog moeten doen nu het halve forum roept dat ik manipuleer? Waarschijnlijk durft niemand nu nog überhaupt in mijn prive te komen.
 

DeletedUser23468

Gast
- Netwerken. Met mij kan je ofc ook altijd netwerken, ook als je nog niet zo veel ervaring hebt met het spel, ik leg je graag wat uit, al bij meerdere mensen gedaan.

stuur mij maar een mailtje met alle verschillen met het kaartspel.
 

DeletedUser23701

Gast
*zucht*
Inderdaad, als ik wolf ben dan lieg ik wel eens. Dan houd ik wel eens mensen voor het lapje. Maar is dat nu mijn schuld? Valt de onoplettendheid van die spelers die mij domweg geloven mij te verwijten?
Jullie doen nu alsof ik de enige ben die ooit als wolf over zijn rol heeft gelogen, en dat is duidelijk niet zo.
Ikzelf word ook geregeld te grazen genomen door spelers als Jaspenia en Aeneas, die hier ook wel wat van kunnen. Maar dit duidt erop dat ze goede spelers zijn, en dat een samenwerking met hun ook heel goed kan zijn, niet dat we maar zo ver mogelijk van ze vandaan moeten blijven. Net zoals ieder ander heb ook ik gewoon een kans om goed te zijn, hoor.

En wat maakt koppig nu weer uit? :p


in dat geval stem ik Jaspenia voor BM
zo'n manipuleerdeur kunnen we maar beter niet als BM hebben
 

DeletedUser21204

Gast
stuur mij maar een mailtje met alle verschillen met het kaartspel.

Ik denk dat ik je dan beter door kan sturen naar Genade's grote WvW-gids. Hierin kan je de basis vinden, en ook alle rollen apart toegelicht. Maar voor de verschillen met het kaartspel moet je zeker de basis doorlezen, want best wel wat dingen verschillen ;)

zo'n manipuleerdeur kunnen we maar beter niet als BM hebben

Als je klikt zie je de datum ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Succes iedereen.
Ik heb een tip voor alle nieuwerds: negeer alles wat Heir of Carthago zegt, daar wordt iedereen beter van.
Nee, enkel als hij individuele personen beledigt.
Heyhey, Wouter4BM omdat ik deze keer niet inactief raak, omdat dit de konijnenspelen zijn en omdat ik toch altijd gelynched wordt, dus als ik wolf ben, ben je snel genoeg van me af :)
Owja, en ik heb nog wel enige ervaring met dit spelletje :O



Is het niet een beetje laat om nog te bepalen met hoeveel dorpen we spelen :O

Kyr4BM, natuurlijk!
Voor de nieuwere spelers toch maar even op een rijtje gezet waarom:
- Ervaring. Zo'n 1,5 jaar hier op het forum, zonder tussenstop, en nog wat irl maar dat doet er hierbij imo niet echt toe.
- Activiteit. Ik lees altijd mee, en reageer waar nodig. Gezien de huidige "trend" vermeld ik hier ook maar even bij dat ik niet als een malloot het forum onder loop te spammen, maar zoals ik al zei reageer waar ik dat nodig acht.
- Algemeen spelinzicht. Ik word over het algemeen toch wel onder de beste paar spelers gerekend. En nu Rabbid het spel leidt, moet ik dus toch wel burgemeester worden? :D
- Serieus spel. Trollen oid doe ik niet aan, en zal ik ook nooit aan doen. In tegendeel, ik erger me eraan.
- Netwerken. Met mij kan je ofc ook altijd netwerken, ook als je nog niet zo veel ervaring hebt met het spel, ik leg je graag wat uit, al bij meerdere mensen gedaan.

E: Iedereen die dat wil kan me toevoegen op skype: kyra_a_a of klik op het icoontje onder mijn ava.
Jullie posts houd ik in de gaten voor mijn BM-stem.
Volgens mij leef jij nog in het jaar 2013/14. Echt serieus, die tijd is zó voorbij. Noem één voorbeeld van een nieuwerd die ik manipuleerde die in dit jaar gebeurd is.
Haha, die tijd herinner ik me nog goed.
 

DeletedUser23701

Gast
Als je klikt zie je de datum ;)


aan de datum te zien is dat minder dan een jaar geleden gebeurd, het wordt dan ook tijd om zo'n streek eens te herhalen als je berucht wilt blijven
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser23442

Gast
stuur mij maar een mailtje met alle verschillen met het kaartspel.

Het kaartspel moet je niet als voorbeeld nemen voor weerwolven :x

Als je een goed voorbeeld wilt hebben kan je beter naar andere eerdere spellen kijken.
Wat voorbeelden: (paar niet al te oude zo normaal mogelijke topic's random gekozen)
WvW 150
WvW 152
WvW 153
WvW 154
 

DeletedUser21204

Gast
aan de datum te zien is dat minder dan een jaar geleden gebeurd, het wordt dan ook tijd om zo'n streek eens te herhalen als je berucht wilt blijven
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

Maar ik wil helemaal niet berucht blijven, niemand vertrouwt me meer, ook bij andere spellen :/
Dat ik bij elk spel weer laat zien dat ik gewoon in het begin mensen uitkies die ik vertrouw zegmaar, en dat dan achteraf blijkt dat ik daar ook altijd eerlijk tegen ben enzo, maakt ze dan helemaal niets meer uit :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan