• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
ik heb 2 opties, jullie kunnen er een kiezen:

1. laat de ervaren mensen het werk doen en speel rustig mee.
2. iedereen die nieuw is in dit spel stem de ervaren spellers weg zodat hun geen voordeel van kennis hebben.

ps: ik zou graag willen netwerken met een ervaren speler. dan zijn mijn stemmen niet geheel nutteloos



optie 2
smiley_emoticons_irre4.gif

als jij nu eventjes een lijstje maakt met de ervaren spelers kunnen we het mooi 1 voor 1 afwerken

wie heeft hier het meeste ervaring met wvw

Jongens, zullen we alsjeblieft normaal spelen?
De bedoeling van dit spel is om de wolven te zoeken, niet om de ervaren spelers eruit te werken.
Ik hoor jullie ideeën en opmerkingen over wie wolf kan zijn graag aan en wil er ook zeker over nadenken, maar ideeën over wie het meest ervaren is, om die het eerste te lynchen, daar kunnen we niks mee ;)
 

DeletedUser21204

Gast
laat ik de vraag dan zo stellen, wie vinden jullie de beste speler. jezelf stemmen mag niet

Ik vrees dat als ik hier antwoord op geef, je dat dan je BM-stem (of lynch-stem.......) laat beinvloeden, dus doe ik dat niet.
Je moet er, vooral als nieuwerd, ZELF over nadenken en je oordeel vormen.
 

DeletedUser23468

Gast
is niet om als eerste te lynche maar ik heb een tactiek die goed kan werken en wil daarvoor weten wie er goed zijn zodat ik kan netwerken of advies vragen. ps: sommige wolven heb ik nu al betrapt
 

DeletedUser

Gast
is niet om als eerste te lynche maar ik heb een tactiek die goed kan werken en wil daarvoor weten wie er goed zijn zodat ik kan netwerken of advies vragen. ps: sommige wolven heb ik nu al betrapt

Zeg maar hier gewoon je theorie
 

DeletedUser24555

Gast
Als een ervaren speler mij een pm zou willen sturen, ik kan misschien wel wat genetwerk gebruiken. Uiteraard eerst een kennismaking ;)
 

DeletedUser23468

Gast
oke. ik had een val gezet. dat was van wie wil netwerken. een weerwolf zou meteen reageren. de enige die reageerde was kyraco.

conclusie: kyraco is een weerwolf. en het kan toch geen kwaad als we die kwijt zijn. probleem is nu wel dat de weerwolven na deze geniale val op mij gaan stemmen, maar ik hoop dat als ik dood ben en mijn kant wint ik dan ook punten krijg?
 

DeletedUser

Gast
oke. ik had een val gezet. dat was van wie wil netwerken. een weerwolf zou meteen reageren. de enige die reageerde was kyraco.

conclusie: kyraco is een weerwolf. en het kan toch geen kwaad als we die kwijt zijn. probleem is nu wel dat de weerwolven na deze geniale val op mij gaan stemmen, maar ik hoop dat als ik dood ben en mijn kant wint ik dan ook punten krijg?
Dit is helemaal fout en ik snap er niets van
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
laat ik de vraag dan zo stellen, wie vinden jullie de beste speler. jezelf stemmen mag niet
En dan daarmee op een bm stemmen?
Ik vrees dat als ik hier antwoord op geef, je dat dan je BM-stem (of lynch-stem.......) laat beinvloeden, dus doe ik dat niet.
Je moet er, vooral als nieuwerd, ZELF over nadenken en je oordeel vormen.
Dit ja.
is niet om als eerste te lynche maar ik heb een tactiek die goed kan werken en wil daarvoor weten wie er goed zijn zodat ik kan netwerken of advies vragen. ps: sommige wolven heb ik nu al betrapt
Denken dat je alle wolven op dag 1 kan (en zal) betrappen is niet de slimste manier om met wvw te beginnen;).
oke. ik had een val gezet. dat was van wie wil netwerken. een weerwolf zou meteen reageren. de enige die reageerde was kyraco.

conclusie: kyraco is een weerwolf. en het kan toch geen kwaad als we die kwijt zijn. probleem is nu wel dat de weerwolven na deze geniale val op mij gaan stemmen, maar ik hoop dat als ik dood ben en mijn kant wint ik dan ook punten krijg?
Dit is niet echt een goede theorie. Kyraco staat altijd wel open voor netwerken, goed of slecht. Zeggen dat de persoon die als eerste gaat netwerken (met als reden om jou te helpen het spel te begrijpen lijkt me) een wolf is is niet echt een goede theorie;).
 

DeletedUser23468

Gast
hoc staat overigens ook op mijn verdenkingslijstje. en wacht maar totdat we binnenkort weerwolven vlees eten, dan lachen jullie niet meer. deze tactiek werkt, maar is te moeilijk blijkbaar om te begrijpen.

kan ook zijn dat kyraco gwn heel aardig is, vandaar de vraag naar ervaren spelers. die kennen het spel van kyraco en weten meteen of het een weerwolf is of niet
 

DeletedUser

Gast
Zeker niet na net uitvoerig gediscuteerd te hebben over Kyra's omgang met nieuwerds...

E: ik denk dat je onze ervaring een beetje overrate :p
Dit is niet zoals een normale WvW... Op een forum kan je elkaar's lichaamstaal niet bestuderen. Je kan wel pogen ieder's gedrag te analyseren maar omdat het over chat is zijn de meeste acties van de spelers goed doordacht. Zelfs bij de slechte spelers kan je vaak niet zeggen of ze goed of slecht zijn, en al zeker niet aan het begin van het spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
hoc staat overigens ook op mijn verdenkingslijstje. en wacht maar totdat we binnenkort weerwolven vlees eten, dan lachen jullie niet meer. deze tactiek werkt, maar is te moeilijk blijkbaar om te begrijpen.

kan ook zijn dat kyraco gwn heel aardig is, vandaar de vraag naar ervaren spelers. die kennen het spel van kyraco en weten meteen of het een weerwolf is of niet
Je staat hier te roepen wie wolf is en wie niet maar je hebt geen theorie
 

DeletedUser23468

Gast
En dan daarmee op een bm stemmen?

Dit ja.

Denken dat je alle wolven op dag 1 kan (en zal) betrappen is niet de slimste manier om met wvw te beginnen;).

Dit is niet echt een goede theorie. Kyraco staat altijd wel open voor netwerken, goed of slecht. Zeggen dat de persoon die als eerste gaat netwerken (met als reden om jou te helpen het spel te begrijpen lijkt me) een wolf is is niet echt een goede theorie;).

maar als het geen weerwolf is dan past het wel bij theorie 2;)
 

DeletedUser20542

Gast
oke. ik had een val gezet. dat was van wie wil netwerken. een weerwolf zou meteen reageren. de enige die reageerde was kyraco.

conclusie: kyraco is een weerwolf. en het kan toch geen kwaad als we die kwijt zijn. probleem is nu wel dat de weerwolven na deze geniale val op mij gaan stemmen, maar ik hoop dat als ik dood ben en mijn kant wint ik dan ook punten krijg?
Iets essentieels mis ik toch even: waarom zou alleen een weerwolf reageren? Iedereen die er een beetje voor open staat om nieuwe spelers even in te werken contacteert je gewoon. Dat is alleen maar aardig, en niet wolfs.
 

DeletedUser23468

Gast
Iets essentieels mis ik toch even: waarom zou alleen een weerwolf reageren? Iedereen die er een beetje voor open staat om nieuwe spelers even in te werken contacteert je gewoon. Dat is alleen maar aardig, en niet wolfs.

als ik meerdere reacties kreeg klopte dat ook, maar nu niet meer. kyraco was de enige
 

DeletedUser

Gast
als ik meerdere reacties kreeg klopte dat ook, maar nu niet meer. kyraco was de enige

Ik zou ook gereageerd hebben moest ik niet op de iPad zitten. Typen is lastig, dus ik houd t bij luie posts ipv intensief typen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan