• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Heyhey, Wouter4BM omdat ik deze keer niet inactief raak, omdat dit de konijnenspelen zijn en omdat ik toch altijd gelynched wordt, dus als ik wolf ben, ben je snel genoeg van me af :)
Owja, en ik heb nog wel enige ervaring met dit spelletje :O



Is het niet een beetje laat om nog te bepalen met hoeveel dorpen we spelen :O
Sorry Wouter, ik denk niet dat ik je bm stem echt serieus kan nemen. De kans is er altijd dat jij inactief wordt (ook al zeg je dat het dit keer anders is) en dat je toch gelijk gelyncht gaat worden is ofc ook geen goede reden om je bm te maken.
Kyr4BM, natuurlijk!
Voor de nieuwere spelers toch maar even op een rijtje gezet waarom:
- Ervaring. Zo'n 1,5 jaar hier op het forum, zonder tussenstop, en nog wat irl maar dat doet er hierbij imo niet echt toe.
- Activiteit. Ik lees altijd mee, en reageer waar nodig. Gezien de huidige "trend" vermeld ik hier ook maar even bij dat ik niet als een malloot het forum onder loop te spammen, maar zoals ik al zei reageer waar ik dat nodig acht.
- Algemeen spelinzicht. Ik word over het algemeen toch wel onder de beste paar spelers gerekend. En nu Rabbid het spel leidt, moet ik dus toch wel burgemeester worden? :D
- Serieus spel. Trollen oid doe ik niet aan, en zal ik ook nooit aan doen. In tegendeel, ik erger me eraan.
- Netwerken. Met mij kan je ofc ook altijd netwerken, ook als je nog niet zo veel ervaring hebt met het spel, ik leg je graag wat uit, al bij meerdere mensen gedaan.

E: Iedereen die dat wil kan me toevoegen op skype: kyra_a_a of klik op het icoontje onder mijn ava.
Kyra kan een goede bm zijn, kan mensen uitleggen hoe het spel werkt en speelt het zelf ook best redelijk, toch is op haar stemmen vaak een gok. Vooral omdat er nu vrij veel nieuwe personen meedoen is de kans groot dat (als ze slecht is) er mensen beïnvloed gaan worden door haar. De laatste die echt door haar is beïnvloed was geloof ik HoC (dit jaar nog, vanaf dag 1 altijd netwerken enz), dat vond ik persoonlijk niet zo'n groot succes. Ik denk dat ik dit keer pas Kyra, gewoon omdat er teveel mensen meedoen die dit nog nooit hebben gedaan (of iig nog nooit met jou hebben gespeeld).
Pls stem niet voor Kyra, ze is veel te goed in nieuwerds manipuleren en we willen geen BM die alle nieuwerds achter zich aan heeft - zeker niet als ze wolf blijkt.
Dit. De kans is er altijd dat mensen beïnvloed worden, maar ik vind die kans groter als er nieuwe personen bij zijn. Met mensen die weten hoe kyra speelt is de kans dat ze ze zal beïnvloeden een stuk kleiner, maar ik neem de gok niet met nieuwe spelers.
Volgens mij leef jij nog in het jaar 2013/14. Echt serieus, die tijd is zó voorbij. Noem één voorbeeld van een nieuwerd die ik manipuleerde die in dit jaar gebeurd is.
HoC heb je aardig beïnvloed geloof ik aan het begin van zijn WvW tijd. Ik weet niet of je mensen gaat beïnvloeden, maar van alle mensen vind ik de kans bij jou het grootst.

E:
Maar ik wil helemaal niet berucht blijven, niemand vertrouwt me meer, ook bij andere spellen :/
Dat ik bij elk spel weer laat zien dat ik gewoon in het begin mensen uitkies die ik vertrouw zegmaar, en dat dan achteraf blijkt dat ik daar ook altijd eerlijk tegen ben enzo, maakt ze dan helemaal niets meer uit :/

Ik kan jou best vertrouwen bij spellen hoor, ik heb (hopelijk) meestal wel door als je me wil beïnvloeden maar dat doe je de laatste tijd niet bij mij. Toch laat ik liever niet het bm schap bij jou omdat er teveel nieuwe personen zijn die nog goed te beïnvloeden zijn. Als er alleen maar mensen spelen die weten hoe jij soms mensen kan beïnvloeden zie ik er geen probleem in om jou bm te maken aangezien die dan minder snel beïnvloed zullen worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Het ergste is nog dat die hypocriet van een Claya veel beter nieuwerds heeft gemanipuleerd dan ik. :(

Maar ok, ik heb m door, geen BM voor mij, maar willen jullie me pls niet elke kans op contact met iemand die dit spel niet al minstens 2 jaar speelt ontnemen ;(
 

DeletedUser23053

Gast
Denk dat dit wel genoeg zegt over de gewoonten van Wouter.

Welja, meteen iets eruit pakken wat ik gelijk ontken, goed hoor.
Ik meld gewoon dat ik juist niet inactief ga spelen, de laatste potjes die ik op dit forum heb gespeeld is dat jammer genoeg wel gebeurd. Het mooie is dat ik deze week veel tijd heb en dus ook m'n uiterste best ga doen om de goedjes aan een overwinning te helpen.

Pls stem niet voor Kyra, ze is veel te goed in nieuwerds manipuleren en we willen geen BM die alle nieuwerds achter zich aan heeft - zeker niet als ze wolf blijkt.
En het propoganda begint al, kyra manipuleert ook en kent ook geen genade. Ook is ze zeer koppig.

Welja, 2 posts vrij snel na elkaar die ertoe leiden dat mensen kyra niet meer vertrouwen, begint meteen lekker.

Sorry Wouter, ik denk niet dat ik je bm stem echt serieus kan nemen. De kans is er altijd dat jij inactief wordt (ook al zeg je dat het dit keer anders is) en dat je toch gelijk gelyncht gaat worden is ofc ook geen goede reden om je bm te maken.

Dat tweede is uiteraard geen goede reden om mij BM te maken, maar het weegt er wel degelijk in mee, aangezien ik gewoonweg een slechte wolf ben die zo goed als altijd gelynched wordt. Die eerste, tja het is of je me gelooft of niet, ik ga mijn best doen dit potje en ga dat zo actief mogelijk doen, zowel op skype, alsook in dit topic. Nu ik het toch over skype heb, voeg me toe als je wilt, ik heet daar wouterjen :)

Last but not least, volgens mij heb ik de standaard dingen nog niet gezegd, dus bij deze :O
Good luck, have fun allemaal!
 

DeletedUser23468

Gast
ik heb 2 opties, jullie kunnen er een kiezen:

1. laat de ervaren mensen het werk doen en speel rustig mee.
2. iedereen die nieuw is in dit spel stem de ervaren spellers weg zodat hun geen voordeel van kennis hebben.

ps: ik zou graag willen netwerken met een ervaren speler. dan zijn mijn stemmen niet geheel nutteloos
 

DeletedUser

Gast
Het ergste is nog dat die hypocriet van een Claya veel beter nieuwerds heeft gemanipuleerd dan ik. :(

Maar ok, ik heb m door, geen BM voor mij, maar willen jullie me pls niet elke kans op contact met iemand die dit spel niet al minstens 2 jaar speelt ontnemen ;(

Ik kan me niet herinneren ooit nieuwerds heb gemanipuleerd bij WvW... Jij staat er echter om bekend alle nieuwerds meteen achter je te laten scharen, en aangezien zij het hier allemaal nog niet goed kennen gaan ze makkelijk mee in je stemmen en opvattingen. Over andere spelletjes ga ik geen uitspraken doen :p

Overigens zeg ik niet dat Kyra slecht is. Ik geef gewoon aan haar liever niet als BM te hebben omdat ze dan te veel macht krijgt waar ze waarschijnlijk het meest in haar element is.
 

DeletedUser16774

Gast
ik heb 2 opties, jullie kunnen er een kiezen:

1. laat de ervaren mensen het werk doen en speel rustig mee.
2. iedereen die nieuw is in dit spel stem de ervaren spellers weg zodat hun geen voordeel van kennis hebben.

ps: ik zou graag willen netwerken met een ervaren speler. dan zijn mijn stemmen niet geheel nutteloos
Laten we niet te rechts handelen.
 

DeletedUser21204

Gast
ik heb 2 opties, jullie kunnen er een kiezen:

1. laat de ervaren mensen het werk doen en speel rustig mee.
2. iedereen die nieuw is in dit spel stem de ervaren spellers weg zodat hun geen voordeel van kennis hebben.

ps: ik zou graag willen netwerken met een ervaren speler. dan zijn mijn stemmen niet geheel nutteloos

Ik bied je nog een 3e optie aan.

Hoor de ervaren spelers aan en denk na over wat ze zeggen, zodat ze hun kennis met jullie kunnen delen, en probeer je je er dan zelf in te mengen en ook wat toe te voegen.

Wat vind je hiervan? :D

Verder zegt ervaring ook niet alles, ik heb wel een aantal nieuwerds gezien die het hun eerste keer zeer goed deden, en dan ook bijvoorbeeld mijn BM-stem kregen. Dus beetje een positieve instelling hebben, labr!
Met mij mag je altijd netwerken, stuur maar een pm :) Of voeg me toe op skype, als je dat hebt.

Overigens zeg ik niet dat Kyra slecht is. Ik geef gewoon aan haar liever niet als BM te hebben omdat ze dan te veel macht krijgt waar ze waarschijnlijk het meest in haar element is.

BM = niets meer dan doorslag geven bij gelijkstand = te veel macht ? :confused:
 

DeletedUser

Gast
Ik bied je nog een 3e optie aan.

Hoor de ervaren spelers aan en denk na over wat ze zeggen, zodat ze hun kennis met jullie kunnen delen, en probeer je je er dan zelf in te mengen en ook wat toe te voegen.

Wat vind je hiervan? :D

Verder zegt ervaring ook niet alles, ik heb wel een aantal nieuwerds gezien die het hun eerste keer zeer goed deden, en dan ook bijvoorbeeld mijn BM-stem kregen. Dus beetje een positieve instelling hebben, labr!
Met mij mag je altijd netwerken, stuur maar een pm :) Of voeg me toe op skype, als je dat hebt.

Je bedoelt zoals die keer dat ik jou compleet onder tafel bluffte tijdens mijn 2de potje? :$
 

DeletedUser23701

Gast
ik heb 2 opties, jullie kunnen er een kiezen:
1. laat de ervaren mensen het werk doen en speel rustig mee.
2. iedereen die nieuw is in dit spel stem de ervaren spellers weg zodat hun geen voordeel van kennis hebben.

ps: ik zou graag willen netwerken met een ervaren speler. dan zijn mijn stemmen niet geheel nutteloos


optie 2
smiley_emoticons_irre4.gif

als jij nu eventjes een lijstje maakt met de ervaren spelers kunnen we het mooi 1 voor 1 afwerken
 

DeletedUser21204

Gast
wie heeft hier het meeste ervaring met wvw

Dat ligt eraan wat je ervaring noemt. Veel potjes is niet altijd beter in het spel zijn. En weinig potjes is niet altijd er helemaal niets van bakken. Ik zou dus niet naar het aantal gespeelde potjes kijken, maar gewoon naar mensen hun posts ;)
 

DeletedUser23468

Gast
laat ik de vraag dan zo stellen, wie vinden jullie de beste speler. jezelf stemmen mag niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan