• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Wie is de Vos

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
AvOYxtg.png


Rabbid's Route:
Groen: T-R-S-Q-M

Kyra's route:
Zwart: R-P-I-G-C-A
 

DeletedUser23468

Gast
mijn route: groen R- groen S- groen T- groen W- groen Z- geel E- geel D

rabid kun je de kaart namaken en dan ieders route een kleurtje geven zodat we elkaar niet in de weg lopen
 

DeletedUser24555

Gast
Sam, onze routes kunnen overlappen. Ik stel voor dat ik van oranje z via oranje y-x-w-t naar blauwe t ga.
Als jij via oranje q gaat komen wij in ieder geval niet in problemen, ik zal nog even kijken of dat andere bekende routes in het nauw brengt.
 

DeletedUser24555

Gast
Rabbid, schrijf mijn route voorlopig maar zo op:
Oranje: Z-Y-X-W-T -> Blauw: T
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga van blauwe Y naar X naar W naar U naar oranje U en dan naar oranje N
Ik moet naar de oranje N, niet naar de blauwe.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
DymC7Aw.png


Rabbid's Route:
Groen: U-P-Q-M

Kyra's route:
Zwart: R-P-I-G-C-A

Labr's route:
Groen: R-S-T-W-Z -> Geel: E-D

Stan's Route:
Oranje: Z-Y-X-W-T -> Blauw: T

Sam's Route:
Oranje: A-L-Q-Y

Sanhal's route:
Blauw: Y-X-W-U -> Oranje: U-N

2zzm5y1.png
 

DeletedUser23468

Gast
stan moet anders lopen, anders kan sam nooit aankomen op zijn plek. stan moet: oranje Z- blauw D- blauw O- oranje W- oranje T- blauw T
 

DeletedUser24555

Gast
stan moet anders lopen, anders kan sam nooit aankomen op zijn plek. stan moet: oranje Z- blauw D- blauw O- oranje W- oranje T- blauw T

Volgens mij mag dit gewoon hoor, je mag alleen niet over hetzelfde stippellijntje lopen
 

DeletedUser21204

Gast
-Sta je samen met een medespeler op hetzelfde punt zijn jullie beiden af en mogen jullie dit spel niet meer in actie komen.

Ze moeten wel zorgen dat ze deadline 1 allebei insturen.

Niemand mag ook een deadline overslaan, want dan ga je naar een random punt lopen!
 

DeletedUser24555

Gast
-Sta je samen met een medespeler op hetzelfde punt zijn jullie beiden af en mogen jullie dit spel niet meer in actie komen.

Samen op hetzelfde punt, dat interpreteer ik als tegelijk. over een kwartier moet ik weg, ik wil dan mijn deadline hebben ingestuurd.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja dat is ook tegelijk, dus als Sam instuurt zodat hij weg is bij Oranje Y kan er niets misgaan.

Nee, Labr, alle LIJNEN waar mensen al over hebben gelopen mag niet nog iemand overheen.
 

DeletedUser24555

Gast
dus kyra, volgens jou kan ik gewoon oranje y insturen?
Graag van iemand anders dan labr en kyra ook de mening, ik wil niet door 1 iemand overgehaald worden en het dan fout doen.
 
Bovenaan