• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser16455

Gast
Die pasen daarvoor moest je paaseieren verzamelen en daarin zaten dan prijzen (; die kip was niet echt een spel nee...

oh ja die rotkip hahahaha, had ik veel moeite gedaan om zo vaak mogelijk eieren te pakken, had ik er eindelijk lekker veel, kon ik een dag niet online en weg kip hahahaha.

ik denk dat er vrede komt en de olypische spelen goedkoper worden
 

DeletedUser

Gast
oh ja die rotkip hahahaha, had ik veel moeite gedaan om zo vaak mogelijk eieren te pakken, had ik er eindelijk lekker veel, kon ik een dag niet online en weg kip hahahaha.

ik denk dat er vrede komt en de olypische spelen goedkoper worden

same story for me.....
 

DeletedUser

Gast
de verleiding om wat extra goud uit te geven zal vast aanwezig zijn....
 

DeletedUser15593

Gast
Ik vind alles best behalve dat vrede gedoe alleen bij kerst snap ik dat vrede gedoe voor de rest vind ik dat het niet mag ingeschakeld worden :p

Waarom niet goedkoper en sneller oorlog voeren spartanen waren toch ook Grieks?
Of zijn de Olypische spelen belangrijker dan die 300 spartaantjes die stierven? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
ik zou een nieuwe eenheid toch wel leuk vinden... Gewoon niet als Mytische maar gewoon net als Slingeraar en zwaardvechter enzo. maar denk niet dat had wat te maken zal hebben met olympische spelen
 

DeletedUser

Gast
Zal wel iets met medailles zijn die gevonden moeten worden.

goud geeft gunsten.
zilver geeft troepen.
brons geeft grondstoffen
 

DeletedUser

Gast
zoals innogames net zei dat (ik weet even niet meer wie) in de buurt kwam.


het kan best zijn dat iedereen voor een paar dagen een premium functie naar keuze krijgt.
ik bedoel het kost innogames niets om bij ons iets te activeren.

het kan ook zijn dat er op bepaalde eilanden dingen te vinden zijn waardoor je weer iets kunt winnen.

het kan ook zijn dat de kosten voor de premium functies gehalveerd worden.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk persoonlijk dat er iets komt waarbij je dan atleten kunt trainen en dat je dan een wedstrijd om zoveel gs kunt aangaan met je buren
 

DeletedUser

Gast
waarschijnlijk gaan de stadsfeesten goedkoper zijn net zoals de olympische, of misschien de Olympische zelfs gratis
en waarschijnlijk ook een tijdelijke vrede tot de echte Olympische spelen over zijn
 

DeletedUser

Gast
mijn gedacht :

- je moet atleten zoeken in je stad en hiervoor krijg je GS, gunsten, cultuurpunten, enz.
- de olympische spelen worden voor de helft goedkoper
- er komt geen vredestijd
- het duurt ongeveer 2 weken

dit denk ik

mvg
lyam12
 

DeletedUser17487

Gast
Wat voor evenement zou er op ons te wachten staan? Discussieer hier mee!
Ik zou een combinatie voorstellen nl
kortere tijd stadsfeesten , kortere tijd voor overnames en ja misschien op 1 of andere manier gratis goud...
Olympische spelen zijn toch feesten dus " Let's the party begin !"

greetz
 

DeletedUser

Gast
Nieuwe eenheden zou inderdaad best leuk zijn:

kogelstoters waarmee je zwaardvechters de kop mee kan inslaan
discuswerpers en speerwerpers die aanvallen zonder reistijd, die smijten gewoon direct vanuit je stad naar een andere stad? (bombardment hoera)
worstelaars die hoplieten en zelfs strijdwagens in close combat makkelijk aankunnen.
triatleten die je heel snel vanuit je stad zonder transportboten naar andere steden kan sturen.
gewichtheffers waarmee je stad wat mee kan verleggen als je er genoeg verzameld?

haha, zou je echt veel mee kunnen aanvangen!

Of gewoon het trainen van je troepen, je slingeraars hun snelheid trainen.

Nieuwe spreuken zouden ook best leuk kunnen zijn, al weet ik niet direct welke.

Maar het zal inderdaad wel iets met de olympische spelen te maken hebben en het verzamelen van medailles?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat je sporters moet voeden, en hoe meer je ze voed, hoe meer medailles ze halen, en daar kan je dan weer power-ups voor kopen, zoals CP, gunst, spreuken, GS, enz.
 

DeletedUser

Gast
Misschien dat je inderdaad zo'n rare kip krijgt en dat je goedkoper cultuurpunten krijgt. Vraag me wel af wat de invaller van de kip dan word want welk beest heeft met de Olympische Spelen te maken en heeft een of ander nut zoals eieren
 
Bovenaan