• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser17987

Gast
Ieder eiland moet een olympisch stadion maken, en degene bij wie het eerst lukt, die wint!
 

DeletedUser

Gast
Ieder eiland moet een olympisch stadion maken, en degene bij wie het eerst lukt, die wint!

Misschien of we moeten het opnemen tegen andere mensen van ons eiland in een Olympisch stadion dat je met heel je eiland bouwt
 

DeletedUser14052

Gast
Volgens mij is het gewoon dat de Olympische spelen geen 12 uur duren maar 9 uur net als bij kerst dat een stadsfeest geen 12 uur maar 9 uur duurt
 

DeletedUser

Gast
Haha net als die rotkip ;)
Ja indd, net als 'die rotkip'
Maar ik weet niet of je goud, :zilver:, en brons hebt, want dan moeten ze dat weer uitvissen.

Ieder eiland moet een olympisch stadion maken, en degene bij wie het eerst lukt, die wint!
Tja, dan zeker op de plaats van het wereldwonder. Je vergeet dan dat je alleen die bouwplaatsen kunt zien, als je een tweede stad hebt gesticht!

Misschien dat je inderdaad zo'n rare kip krijgt en dat je goedkoper cultuurpunten krijgt. Vraag me wel af wat de invaller van de kip dan word want welk beest heeft met de Olympische Spelen te maken en heeft een of ander nut zoals eieren
'k Denk dat je i.p.v. een kip, een sporter krijgt. En dat je dan geen eieren, maar medailles moet verzamelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15545

Gast
Misschien worden ruiters goedkoper ivm het belangrijkste evenement van toener tijd de paardenraces.
 

DeletedUser17987

Gast
Paardenraces zijn romeins... Maar met die sporter lijkt me wel logisch.
 

DeletedUser

Gast
Hopelijk wordt het weer zo'n zoektocht zoal bij halloween en zo , dat je medailles moet zoeken ..
Als je een vindt krijg je prijzen ..
Dit is ook wel realistisch dan hele maand geen vrede , ik denk ook zoals iemand zei van dat olympisch stadion bouwen
 

DeletedUser13265

Gast
denk eerder dat de spelen korter duren
en de stadsfeesten eerder gedaan zullen zijn.
en of de goedkoper.
dat zijn denk ik toch de mogelijkheden die ons staan te wachten.

of dat we de fakkels moeten verzamelen voor bepaalde bonussen
 

DeletedUser

Gast
ik zou zeggen, tijdens de spelen de nachtbonus omzetten in dagbonus. en dan de nacht bonus laten vervallen, ;)
 

DeletedUser

Gast
Krijgt Anarchy For Victory dan ook een lofdicht in schitterende stroves voor de heldendaden die deze ally al op Nu heeft verricht? :p

.... Oh Anarchy
For Victory ...
Hoe schoon uw streven
De werelden te laten beven
Teamspirit, zo sterk is die,
De 7 wonderen te beleven ....
:D

Sorry, liet me even meeslepen in de fantasie ;)
Elke ally kan een wereldwonder verdienen? :D
 
Bovenaan