AW: Moskee op Ground Zero?
3 dingen:
1. de mosquee komt niet
OP ground zero, maar in de buurt van
2. moslims zijn niet de enigsten of de eersten die moorden uit geloof en het zijn zeker niet allemaal die moorden uit geloof
3. marokanen hoeven geen moslim te zijn, en moslim geen marokaan,
het 1 is een land, het ander een geloof, maar het is al helamaal dom om die in verband te brengen met de aanslagen op 11 september 2001
ik was exact een maand voor die aanslagen(11 julie) nog in newyork, gewoon op vakantie, en wat de meeste mensen vergeten is dat het dus al weer bijna 9 jaar geleden is, het is vreselijk wat er is gebeurt, maar als ik mij niet vergis was er later weer een ramp die veel meer levens eisde, wat zeg ik, wel honderden, zijn ze gestopt met water drinken op plaatsen waar de tsunamie toen aanland kwam, of op de grond lopen waar voor de zoveelste keer een aardbeving was?
zijn ze gestopt met handelen in new york?
die mosquee staat niet als prijs maar als kerk, en kerken zijn belangrijk voor sommige gelofen
het is een feit dat geloof mensen sterk maakt,
ik geloof dat feiten mensen sterk maakt.
bij ground zero staat een muur met alle namen van de omgekomen mensen, deze muur dient als gedenk plek,
daarop staan alle namen van de mensen die niet levend het gebouw uitgekomen zijn, de brandweermannen die omgekomen zijn, en volgens mij zelfs enkele namen van mensen die net op het verkeerde moment langsliepen
geert wilders is anti-moslim omdat een ex vriendin bij hem weggegaan is voor een moslim jongen, je bent echt dom als je daarom een heel geloof gaat haten
net als waneer je je moeders geloof gaat haten... wie deed dat ook alweer..??
ik geloof niet, ik wil zeker weten