• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moskee op Ground Zero?

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik vind het toch raar hoor eerst blazen de moslims Twin Towers op (niks persoonlijks) en dan willen ze ook nog een moskee op dat gebied maken , Hebben ze dat gebied heilig verklaart ofzo? ik vind het niet kunnen hetzelfde gebeurd hier in nederland , zoals bijvoorbeeld de buitenlandse hangjongeren.
Ik heb niks tegen moslims etc. en ben ook geen rascist maar ik vind wel dat de moslims Nederland overnemen.
Zij verwachten dat wij respect hebben voor hun geloof maar zelf spotten ze zelf met het christendom.
Ik vind dan ook dat ze moeten aanpassen aan onze cultuur dus hetzelfde in new york.

Het is leuk dat er voor hun een moskee wordt gebouwd maar niet op ground zero dat hun hebben vernietigt
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik vind het toch raar hoor eerst blazen de moslims Twin Towers op (niks persoonlijks) en dan willen ze ook nog een moskee op dat gebied maken , Hebben ze dat gebied heilig verklaart ofzo? ik vind het niet kunnen hetzelfde gebeurd hier in nederland , zoals bijvoorbeeld de buitenlandse hangjongeren.
Ik heb niks tegen moslims etc. en ben ook geen rascist maar ik vind wel dat de moslims Nederland overnemen.
Zij verwachten dat wij respect hebben voor hun geloof maar zelf spotten ze zelf met het christendom.
Ik vind dan ook dat ze moeten aanpassen aan onze cultuur dus hetzelfde in new york.

Het is leuk dat er voor hun een moskee wordt gebouwd maar niet op ground zero dat hun hebben vernietigt

Het is niet op Ground zero, maar in de beurt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

ja idd, het is op een paar straten afstand, op de plaats zelf word een monument opgericht (niet meer dan logisch)
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Dan is er opzich geen probleem, dus ze willen daar gewoon de moslims afpersen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ow dat heb ik even niet meegekregen maar dat mag gewoon van mij part :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En als je een paar israelische slachtoffers laat zien, dan veranderen ze weer van gedachten. Het is te ver van ons bed om er echt wat zinnigs over te kunnen zeggen, zowel New York als Palestina/Israel.

Overigens zijn alle acties provocerend. Als je de Moskee bouwt dan provoceer je de domme New Yorkers die denken dat terroristen Moslims waren en als je de Moskee niet bouwt dan geef je eigenlijk aan dat je die domme New Yorkers gelooft en provoceer je dus alle Moslims.

Het enige wat je kunt doen is kijken welke groep je liever provoceert, en ik kies in zo'n geval altijd voor onwetende en ongeïnformeerde blaaskaken, dus ik zou de Moskee gewoon bouwen. Helaas werken de meeste mensen niet op die manier.

Nou, bekijk een kaart van Palestina van net na WOII en vergelijk die met een kaart van nu. Je ziet dat de Israël voortdurend land steelt, dan lijkt het me wel duidelijk wie de slechterik is!

Ik heb video'sgezien waar ze onschuldige kinderen van amper 6 jaar bombarderen en afslachten en dan zeggen ze dat ze alleen terroristen vermoorden.
Komt het dan toch in het nieuws dan verzint de regering weer een geloofwaardige smoes.

Wat Hitler met de Joden deed, doen zij nu bij de Palestijnen.

Wat mij betreft mag die moskee daar komen. Hoe weten zij nou dat de terroristen moslims waren.Dat ze een onverbrande paspoort van een moslimvinden endaarna nagaan wat hij allemaal gedaan had die dag en dan beweren dat hij de dader was vind ik onzin. Zoals eerder vermeld draait dit allemaal om politiek en gebruiken ze het geloof slechts als een sluimer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Oh dat stukje was ook beledigend bedoelt inderdaad, dus als jij jezelf een onwetend blaaskaak vindt... nahja dat moet je zelf weten.

Ik heb een beetje moeite met mensen die het woord "moslim" horen en vervolgens meteen denken aan een man in een tulband met een bom-riem om.

Het is ook niet alsof de moslim gemeenschap verder achter de aanslagen stond, die zijn daar net zo op tegen als al die new yorkers. Dus om nou te zeggen dat er geen islamitische gebouwen in de buurt van Ground Zero mogen komen is een beetje onreëel, zeker als je beseft dat het een paar blokken verderop is... dan kun je ze net zo goed zeggen dat heel New York te dicht bij is.
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Oh dat stukje was ook beledigend bedoelt inderdaad, dus als jij jezelf een onwetend blaaskaak vindt... nahja dat moet je zelf weten.

Ik heb een beetje moeite met mensen die het woord "moslim" horen en vervolgens meteen denken aan een man in een tulband met een bom-riem om.

Het is ook niet alsof de moslim gemeenschap verder achter de aanslagen stond, die zijn daar net zo op tegen als al die new yorkers. Dus om nou te zeggen dat er geen islamitische gebouwen in de buurt van Ground Zero mogen komen is een beetje onreëel, zeker als je beseft dat het een paar blokken verderop is... dan kun je ze net zo goed zeggen dat heel New York te dicht bij is.

Ik ben het met je eens, maar het was niet duidelijk dat het een stuk verder (wel of niet) gebouwd gaat worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik voelde me ook niet beledigd, maar jij noemt er de moslims in New York een stel blaaskakens.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Nee dat deed ik niet. Ik noemde mensen die protesteerden tegen de bouw terwijl ze geen idee hebben waar het over gaat een stel blaaskaken.
 
Bovenaan