• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moskee op Ground Zero?

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik sta helemaal achter de text van Core, ik zelf ben absoluut geen racist maar kan van het New Yorks volk wel begrijpen dat ze er op tegen zijn. Een plek waarbij mensen om het leven zijn gekomen die claimen dit gedaan te hebben in de naam van Allah.
En het is niet zozeer wegens de moslims dat ze er op tegen zijn maar om het principe.
Er zijn ook moslims om het leven gekomen tijdens de aanslag en ook om hen is getreurt, maar een moskee in de buurt van de plek waar zoveel verdriet is geweest kan niet.
En waarom willen ze daar een moskee bouwen en waarom word er niet met respect naar het volk gekeken en denken ze niet verder over een andere locatie?

Een moskee als teken van verbroedering?
De Twin Towers als teken/symbool van het westen moesten eraan.
Dus een moskee is dan de vlag op de top van de berg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Echt zeer belachelijk
Het zinnetje:
NIET elke moslim is een terrorist, maar ELKE terrorist in het vlieguig WAS een moslim

Zo kun je het bekijken:mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Elke terrorist in het vliegtuig noemde zichzelf een moslim. Dat wil nog niet zeggen dat ze er een waren.

En sorry hoor Core maar ik vind dat met stupiditeit tegenwoordig al veel te veel rekening gehouden wordt en dat moet echt maar eens afgelopen zijn. Als New York écht denkt dat het goed is maar niet op die plek moet, laat ze dan een beter stuk grond in ruil aanbieden, dat vinden de Moslims daar waarschijnlijk niet eens erg.

Maar waarschijnlijk wordt er nu over élke Moskee in de stad geklaagd, waar ze em ook willen zetten en waarschijnlijk zitten die mensen nu dus met een peperdure lap grond opgescheept waar ze niks mee kunnen, en nog geheel onterecht ook. Als de stad het er niet mee eens was, hadden ze die vergunning niet gegeven, maar blijkbaar vindt het bestuur het geen bezwaar en zijn het dus een paar schreeuwlelijken die het er niet mee eens zijn, en dat is wel het laatste waar je je beslissingen op moet baseren.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

@Pluisjen

Als je had gekeken naar die documentaire stonden in hun papieren dat ze opgeschreven waren als moslim
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

En als je kijkt op msn nieuws kom je er achter dat het een centrum werd voor moslims.
Het volk is boos omdat het geen centrum wordt zoals beweerd werd maar een moskee. En de vraag van het volk was ofdat het niet iets verder van de plek gebouwd kon worden. dat was alles.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Als je in mijn papieren kijkt staat er ook dat ik een Christen ben, maar dat ben ik niet en daar zou de kerk het helemaal mee eens zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

dat is wel makkelijk, namelijk als je kind zijn communie doet en je 60 euro moet betalen wat zogenaamd vrijwillig is, en als je het niet betaald je een brief binnen krijgt dat de kans bestaat dat je word uitgechreven en de reden van de 60 euro is dat ik nooit mee doe aan kerkbalans..dus dan is het niet vrijwillig...in de kerk moet je betalen voor je geloof.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Als je in mijn papieren kijkt staat er ook dat ik een Christen ben, maar dat ben ik niet en daar zou de kerk het helemaal mee eens zijn.

Misschien stomme vraag maar staat er serieus in je passpoort welk geloof je hebt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Misschien stomme vraag maar staat er serieus in je passpoort welk geloof je hebt?

Tegenwoordig niet meer meen ik maar kijk die geenstijl link die ik hiervoor linkte daar staat meer info in.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik weet niet zeker of het in je paspoort staat, maar je bent wel geregistreerd bij de kerk en je kunt ook opvragen bij de gemeente of iemand gelovig is of niet, hoewel ze je geloof ik niet zomaar meer vertellen welk geloof.

Maar het staat dus wel genoteerd bij de kerk en bij de gemeente.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

dat is wel makkelijk, namelijk als je kind zijn communie doet en je 60 euro moet betalen wat zogenaamd vrijwillig is, en als je het niet betaald je een brief binnen krijgt dat de kans bestaat dat je word uitgechreven en de reden van de 60 euro is dat ik nooit mee doe aan kerkbalans..dus dan is het niet vrijwillig...in de kerk moet je betalen voor je geloof.

Idd, je laten dopen kost ook geld, terwijl het gewoon kraanwater is;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Idd, je laten dopen kost ook geld, terwijl het gewoon kraanwater is;)

het is wel gezegend water hé :p . iedere geloof kost geld. of je nou christen, moslim, boeddhist, of wat vorn geloof dan ook.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

het is wel gezegend water hé :p . iedere geloof kost geld. of je nou christen, moslim, boeddhist, of wat vorn geloof dan ook.

ehum je beantwoord 1 vraag.. en zeg dat de rest ook zo is..

we weten nu dat christen geloof geld kost.

is dat ook bij de

moslims en joden zo?

(boedhisten is wel geloof maar vind zelf dat iemand in dieren of andere tuig geloofd wat men zelf maakt wel raar, dus daar geloof wel dat het geld kost.)

maar zeg eens over die twee..
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Moslims horen traditioneel gezien vrij veel geld te doneren aan goede doelen, dus een goede Moslim zijn is duur.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Tuurlijk nadat je pas je communie doet ben je officieel kind van god..en je staat geregistreerd..maar de kerk in jou wijk waar je dus ingeschreven staat kan je wel uitschrijven.
Maar ik doe niet mee aan kerk balans...maar doneer wel als ze hier in de 2 maanden op de stoep staan.en de bijdrage voor de doop wilde ik ook betalen,maar na een herinnering weiger ik het na de kans om uitgeschreven te worden..of verplicht mee doen aan kerkbalans. belachelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

of je nu contributie of dat ze rond gaan met de pet of ver wachten dat je een geschenk mee neemt al het geloof kost geld.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik vind belachelijk dat moslims daarop aangekeken worden.
Feit is dat Bush uit de naam van de almachtige God ook veel onschuldige slachtoffers heeft gemaakt.
er zijn onder zijn bewind meer kinderen omgekomen dan mensen op 9/11
ik hoop dat ik daar als Christen niet op aan word gekeken.

Italiaanse maffia in de jaren 60 (of daarvoor) waren ook Katholiek.
Nu heb je wel priesters die verknipt zijn maar, is de rest dan ook crimineel?
het uitoefenen van geloof , beschermd in ook de Amerikaanse grondwet, moet gehandhaafd worden.
Het is 1 van de positieve grondbeginselen van onze westerse maatschappij.

9/11 heeft niets met religie te maken maar met politiek.
mensen die objectief kunnen beredeneren zouden dit in moeten zien
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Je hoort wel van alles over 11/9 en moslims, maar de sexschandalen van de katholieke kerk zullen misschien veel meer slachtoffers hebben gebracht. Niet doden, maar wel psychische slachtoffers. Alleen in Nederland al 900!
 
Bovenaan