• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser3865

Gast
Als het goed is zijn er geen dingen verloren gegaan. . .
Maar ik had liever ook nog steeds het oude forum gehad :p
Het oude forum is verloren gegaan, daar hadden de mensen herinneringen aan, dus die herinneringen zijn allemaal verloren gegaan.
 

latdekat

Harpij
Wat ik wel tof vind is dat alle nog bestaande topics in het spellen-forum nu weer zichtbaar zijn! Dat is handig, vroeger moest ik altijd de zoekfunctie gebruiken...
 

DeletedUser23442

Gast
Wat ik wel tof vind is dat alle nog bestaande topics in het spellen-forum nu weer zichtbaar zijn! Dat is handig, vroeger moest ik altijd de zoekfunctie gebruiken...

Je had ook gewoon onderin kunnen kiezen "geef berichten weer vanaf: BEGIN" ipv 1 maand ofzo waar die standaard op stond ;)
 

DeletedUser26399

Gast
ook een goede avond, mag naar receptie, jongere broer zwaait af op de lagere school met hoogste onderscheiding en felicitaties van de jury, overal de eerste van de klas. Meestal als enige in de negentig of met enkel zijn beste kameraad onderaan de negentig
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, eers nog middelbare school, gaat ie zich ook al dood vervelen, machten en vierkantswortel kon ie toch al in het derde, enige waar ie voor zal moeten studeren is Latijn, want in het lager deed ie niets, net als ik trouwens, ik verlangde naar de toetsenperiodes, want dan kregen we geen huiswerk (van die doodsaaie bucht waar je niets uit bijleert, wetenschappelijk bewezen)
 

DeletedUser23442

Gast
Nee, eers nog middelbare school, gaat ie zich ook al dood vervelen, machten en vierkantswortel kon ie toch al in het derde, enige waar ie voor zal moeten studeren is Latijn, want in het lager deed ie niets, net als ik trouwens, ik verlangde naar de toetsenperiodes, want dan kregen we geen huiswerk (van die doodsaaie bucht waar je niets uit bijleert, wetenschappelijk bewezen)
Dan kan je de middelbare school toch gewoon overslaan joh?
 

latdekat

Harpij
We hebben iets "bijgeleerd". Trouwens raad ik je broer aan niet enkel voor Latijn te studeren. Merk ik trouwens jaloezie op?
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, ik ben even erg, had middelbaar (alleszins eerste jaar, saai en enkel het saaie Latijn met veel te weinig cultuur(die ik dan ook al eens wist) graag overgeslagen, maar ben blij, volgend jaar hebben we de cultuur van de Grieken en Romeinen in de geschiedenislessen

punt voor je
 

DeletedUser13380

Gast
Sinds wanneer zijn de gesprekken in Nachtwaker zo intellectueel? Ik krijg er gwn hoofdpijn van :/
 
Bovenaan