• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser26399

Gast
Tegen dan zou het toch wel al gedaan moeten zijn en met een Lib overwinning, al heb jij momenteel voorsprong
 

DeletedUser20542

Gast
Klopt dan ook, niet dat ik het niet aan kon, maar ik deed het enkel voor de cultuur, ik kan eigenlijk niet onder de vijftig meer zitten zelfs wanneer ik voor al mijn examens nul had en mij dagelijkswerk was dan toch al gemaakt. En net nu ik naar het tweede jaar mag, komen ze met een nieuwe richting STEM, extra wiskunde(die je niet in volgende jaren krijgt normaal), meer wetenschappen, raket bouwen en uittesten en kijken hoe grote stuwdammen werken(zoals de Drieklovendam (China) en de Aswandam (Egypte ter hoogte van Abu Simbel, hebben die tempel zelfs verplaatst)
Veel plezier op Mars!?
 

AriChibi

Hydra
Want dat doe je normaal nooit op de middelbare?????

Ik wel iig. Ik heb ook tandpasta gemaakt, maar nooit gebruikt. Wie wilt hem?
 

DeletedUser26399

Gast
Ik niet, vertrouw ik niet, bij ons hebben de zesdes strikjes gemaakt, beste van België, Mr & Mrs Reversible als ik me niet vergis, zoek maar op op internet
 

AriChibi

Hydra
???????????????????????????????

63ab3dc4bfb7497f866170af12e4b3c2.png

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser26399

Gast
Spes Nostra Kuurne (België) Mini Onderneming

Link in nachtbrakers

Tiebow vergeten blijven strikjes
 

DeletedUser26399

Gast
Is ws gewoon slecht filmpje, moet maar de andere opzoeken, dan weet je het
 

DeletedUser23053

Gast
Sinds wanneer proberen mensen zo intellectueel over te komen in nachtwaker? Beetje pretentieus dit.
 
Bovenaan