• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

AriChibi

Hydra
Ik deed ook helemaal niks op zowel de lagere als de middelbare en nu ben ik heel depressief omdat niks me mentaal kan stimuleren.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik dacht dat je ging stoppen met Latijn? Of ben ik mis?

Klopt dan ook, niet dat ik het niet aan kon, maar ik deed het enkel voor de cultuur, ik kan eigenlijk niet onder de vijftig meer zitten zelfs wanneer ik voor al mijn examens nul had en mij dagelijkswerk was dan toch al gemaakt. En net nu ik naar het tweede jaar mag, komen ze met een nieuwe richting STEM, extra wiskunde(die je niet in volgende jaren krijgt normaal), meer wetenschappen, raket bouwen en uittesten en kijken hoe grote stuwdammen werken(zoals de Drieklovendam (China) en de Aswandam (Egypte ter hoogte van Abu Simbel, hebben die tempel zelfs verplaatst)
 

DeletedUser22575

Gast
He hoe gaat het met je principe Graecus?

Wel sick dat ze fb hebben gekopieerd ofzo
 

DeletedUser26399

Gast
He hoe gaat het met je principe Graecus?

Wel sick dat ze fb hebben gekopieerd ofzo

Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar heb A-attest met aanbeveling verder te doen met Latijn, daar kan ook moderne staan, Grieks-Latijn of Grieks(moest je dit niet weten/willen weten).

Mijn attitude is minder, maar iemand moet de waarheid soms eens zeggen en heb aan klasgenoten gevraagd of ik grof ben geweest in de lessen van ... tegen de leerkracht, allen antwoorden, ik citeer er een paar, van elkaar gescheiden met een / :"Nee./Nee, je was zelfs vriendelijk./Jij grof?!?/Tegen de leerkracht niet, maar wel tegen ons(dat waren degene die zelf grof zijn tegen mij)". Dus trek me er niets van aan
 

DeletedUser26399

Gast
Vind ik niet, als die achtergrond aangepast is en nu ik het al een beetje gewoon ben vind ik het wel nog tof
 

latdekat

Harpij
Ik ga je missen, Kyra. :p

Trouwens, vinden Nederlanders het erg als we op een Nederlandse camping (want ja, jullie zitten blijkbaar overal) in Frankrijk Belgische vlaggetjes ophangen?
 

AriChibi

Hydra
Het is fucking facebook en twitter in 1.
Kom op, vind ik leuk?? Volgen??

Oh, en de smileys zijn ofc spuuglelijk. Ik was ergens wel gehecht aan mijn riddertjes.
:);):(:mad::confused:8-):p:D:eek::oops::rolleyes:o_O

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik ga je missen, Kyra. :p

Trouwens, vinden Nederlanders het erg als we op een Nederlandse camping (want ja, jullie zitten blijkbaar overal) in Frankrijk Belgische vlaggetjes ophangen?

Dat vinden Nederlanders altijd erg, ongeacht waar of wanneer jullie Belgen dat doen.
 
Bovenaan