• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser

Gast
stuur eens nieuwe link, ik heb geen goud gehad

Ik heb ook geen goud gekregen inderdaad...
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser13371

Gast
Al de haat tegen dino's :(
Het is toch een leuk thema? !?!

het is geen thema het is slecht voor mn bloeddruk dat is het! inno is in staat om dit serieus door te voeren op 1 april en ons favoriete spelletje grepolis te verklooien met dit soort idioterie :mad:

dino's ik ben compleet uit mn humeur van zulke onzin :rolleyes:

what's next een langnek die over de muur kan gluren ipv een spion? :gunst:
 

DeletedUser7531

Gast
Anders hadden ze deze God toch wel getest op de Beta-werelden zeker?
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif

Dat is niet het geval.. dus is dit dan ook gewoon een 1 april grap.. en zelfs niet eens een geloofwaardige
smiley_emoticons_oh-no2.gif

best veel mensen denken nog dat t srs is ook x)
 

DeletedUser19428

Gast
ik vind de nieuwe god wel leuk
maar ik ben het er wel mee eens dat die veel te sterk is en de instellingen bij gewerkt moeten worden
ook de myth. eenheden zijn mijn ogen veel te duur en kosten veel te veel gunsten.

Als 4 de gunst zou ik graag willen dat de 2 tand van Ares je stad beschermd en je troepen meer verdedigingskracht zal geven dit om de aanvallen toch te kunnen weerstaan van de tyrex.

Zoals de instellingen nu zijn zijn ze totaal uit balans met de rest van de myth, eenheden en troepen.

Maar ik houd een slag om de arm
het is 1 april dus dit kan ook een grap zijn

Waar blijft mijn goud?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Mij lijkt de nieuwe god best wel awesome, moest hij echt komen.
 

DeletedUser26146

Gast
EINDELIJK

Er wordt al jaren gevraagd daar dino's in het spel, bedankt om onze oproepen eindelijk aan te horen.

Props naar jullie toe!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb bij deze de 4de spreuk gemaakt
eruption ->
jyrruJw.png


Omschrijving:
Vulkanen barsten uit op het eiland van je stad, lava kolkt door straten met een vernietigende kracht en dikke as verblind de dag in een helse nacht.

Effect:
De stad waar de spreuk op word toegepast verliest 2 lvl van een willekeurig gebouw, en de aanwezige troepen in de stad verminderen met 10 tot 30% .
 

DeletedUser13371

Gast
bij een vulkaanuitbarsting wordt je eiland groter en verschijnt er een extra stichtplek..

:rolleyes:

nog nooit een vulkaanuitbarsting van dichtbij gezien zeker
 

DeletedUser13371

Gast
ik moet toegeven dat dat plaatje van vulkaanuitbarsting erg leuk is en eigenlijk wel een goede ramp spreuk..:p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Leuke grap.
Tevens, bij een plaatje van roofvogels moet je ofc geen raptors gebruiken maar juist een Argentavis ofc.
 

DeletedUser13371

Gast
is de god apollo niet leuk die kan satelliet en maanlanding dat ligt dichter bij het oude griekenland dan die gekke dino's:p
 
Bovenaan