• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hee weet iemand wanneer er weer een nieuwe wereld word geopend?
Ik moest dit vragen van een oud speler die gestopt is.
Hij wil graag weer beginnen.
 

DeletedUser

Gast
Had dat niet iets te maken met het succes vd voorrgaande wereld..? precies weet ik het niet
 

DeletedUser19651

Gast
Der is net 1 begonnen, kan je nog wel lang wachten op de volgende.
 

DeletedUser11295

Gast
Gewoon wachten, ligt aan hoe vol de vorige wereld is enzo. Meestal tussen zo rond de 1 à 2 maanden, in sommige gevallen duurt het langer ;)
 

DeletedUser

Gast
je kunt het ook soms op wiki zien daar van het ik gezien dat byzantion open ging
 

DeletedUser

Gast
Denk dat het nog wel ff gaat duren omdat er pas een nieuwe wereld word geopend als de vorige wereld vol zit en dat is Byzantijn en die heeft pas 9000 spelers :\
En een wereld zit ongeveer vol bij 20000-25000 spelers....
 

DeletedUser

Gast
ja klopt en er kot in oktober nog een wereld waar je niet kunt veroveren en zelf niet veroverd kunt worden
 

DeletedUser

Gast
Beetje jammer dat het er weer zo een word naar mijn mening. Ik ben alweer een tijdje aan het wachten op een nieuwe wereld met het oude overnemen systeem.. Maar denk dat dat dan zeker nog wel een hele tijd gaat duren..
Of heeft iemand hier andere info over?

Gr. Pater
 

DeletedUser

Gast
Ik had gehoord dat 25% van alle werelden die nu nog worden aangemaakt oud is, en we hebben net nog 2 nieuwe overname werelden gekregen... 50/50
 

DeletedUser15415

Gast
Je weet het niet zeker Kaboem want de mensen bij innogames kunnen het zo veranderen ;)

Nieuwe wereld komt sowieso pas na de Zomervakantie want dan komen de spelers weer een stoppen spelers ect. ;)
 

DeletedUser

Gast
Dan ga ik gewoon heel erg hopen dat de volgende of die daarna weer een leuke wereld is met het oude systeem.
Thanks voor de reactie.

Pater
 

DeletedUser20686

Gast
Ik vind het knap dat spelers al weten wat voor nieuwe werelden eraan komen vóórdat het community management dat weet :D
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Niet alles komt overeen hoor
Enkel de namen... zo (denk ik) zal de volgende wereld Korinthe gaan noemen (of iets gelijkaardigd) tenzij het een speciale wereld is (zoals een heldenwereld)
De instellingen zijn telkens anders en komen nauwelijks overeen:

Athene in Engels:
Settings: Speed - 2; Unit Speed - 2; Alliance Cap - 200; Beginners Protection: 5 days; Conquest; Morale

Athene in Nederlands:
Settings: Snelheid: 3 - Eenheden: 2 - Handel: 2 - Opstand - Nachtbonus: 00-06 - Alliantielimiet: 75 - Moraal
 

DeletedUser20686

Gast
Ik kan je inderdaad wel al vertellen dat de volgende wereld zeer waarschijnlijk een mediterraanse stad beginnend met een "C" word. En de wereld daarop met een "D" ;) Maar dat is meer gebaseerd op common sense.

Wereldinstellingen hoeven niet vergelijkbaar te zijn met andere servers wereldwijd.
 

DeletedUser

Gast
De instellingen van een nieuwe wereld worden grotendeels gebaseerd op de feedback van de community en er komt er pas een als de vorige wereld vol is. Aangezien de Nederlandse community niet hetzelfde wil als de wereldwijde community en de werelden in Nederland veel minder snel vol zitten, kun je je helemaal niet op de Engelse werelden baseren.
 

DeletedUser20850

Gast
Ik kan je inderdaad wel al vertellen dat de volgende wereld zeer waarschijnlijk een mediterraanse stad beginnend met een "C" word. En de wereld daarop met een "D" ;) Maar dat is meer gebaseerd op common sense.

Wereldinstellingen hoeven niet vergelijkbaar te zijn met andere servers wereldwijd.

In het Grieks bestaat geen 'C', dus het zal wel een Romeinse stad zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan