• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Inno gaat echt geen geld uitgegeven aan een server waar ze niks aan kunnen verdienen.
 

DeletedUser

Gast
Inno gaat echt geen geld uitgegeven aan een server waar ze niks aan kunnen verdienen.

Met premiumfuncties en eventueel nog een klein bedrag per maand zou dit nog op te lossen zijn. Premiumfuncties worden door de meesten wel gebruikt, en kosten niet veel. Als iedereen op zo'n wereld dan nog een klein bedrag in goudmunten maandelijks moest betalen, dan zou dat toch nog flink optellen, misschien wel tot een punt waar 100 goud/maand om te mogen spelen op zo'n wereld meer opbrengt dan die top 10 goudvreters.
 

DeletedUser

Gast
Ach, ik vind Athene qua grondstoffen net iets te snel gaan, en qua rekrutering iets te langzaam. Ik geloof dat Byzantion die snelheden precies omgekeerd heeft, en dat dat dus voor mij de perfecte wereld zou zijn. Als je het slim genoeg speelt, heb je geen goud nodig. Maar om met de top mee te kunnen zal je wel altijd wat goud nodig hebben, omdat de grootste goudvreter toch altijd bovenaan wil staan.
 

DeletedUser13872

Gast
Misschien een wereld met alleen maar adviseurs?
Kan innogames gewoon geld verdienen, maar hebben wij onze zinnen, zonder halveringen en andere dingen.
 

DeletedUser

Gast
Omega is best wel een relaxte wereld, de sterkste van de wereld heeft maar ~80 steden, dus het is nog wel bij te benen als je een beetje snel ontwikkeld. Het is ook een jonge server nog, dus als iemand een nieuwe wereld zoekt zou je misschien Omega kunnen bekijken/proberen, als je op een leuke lokatie komt kun je lekker groeien.
 

DeletedUser

Gast
Haha echt? Lol ik ga daar eens kijken...
@TagTheBeast welke alliantie zit je, welke windrichting moet er dan gekozen worden?
 

DeletedUser

Gast
Vraag van topicstarter is beantwoord, om als eerste op de hoogte te zijn van een nieuwe wereld: houd aankondigingen in de gaten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan