• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Osama Bin Laden

DeletedUser

Gast
- Echt dood?
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
- Verdiende hij het?
- Wat gaat er nu gebeuren?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? ja
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? geen idee
- Verdiende hij het? ja
- Wat gaat er nu gebeuren? ik denk dat de er aardig wat extra aanslagen komen op Amerikaans ambassades en ook gewoon in Amerika.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?'
Ik neem aan van wel, Obama zou niet het risico nemen uit de school te klappen waar het niet zeker zou zijn.

- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
Dat is niet zeker, mensen claimen wel vaker iets wat ze niet gedaan hebben, maar tjah, dan is het min of meer je eigen schuld

- Verdiende hij het?
Niemand verdient standrechtelijke executie zonder eerlijk proces, en een bekentenis is in de huidige rechtspraak geen sluitend bewijs

- Wat gaat er nu gebeuren?
Amerika legt een nieuwe leider onder de loep, en roept die uit tot vijand #1, en ze gaan weer lekker door met hun olie-oorlog
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
- Verdiende hij het?
- Wat gaat er nu gebeuren?

Echt dood? JA
Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? JA
Verdiende hij het? JA
Wat gaat er nu gebeuren? Aanslagen in Amerika maybe ook NL
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?'
Ik neem aan van wel, Obama zou niet het risico nemen uit de school te klappen waar het niet zeker zou zijn.

- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
Dat is niet zeker, mensen claimen wel vaker iets wat ze niet gedaan hebben, maar tjah, dan is het min of meer je eigen schuld

- Verdiende hij het?
Niemand verdient standrechtelijke executie zonder eerlijk proces, en een bekentenis is in de huidige rechtspraak geen sluitend bewijs

- Wat gaat er nu gebeuren?
Amerika legt een nieuwe leider onder de loep, en roept die uit tot vijand #1, en ze gaan weer lekker door met hun olie-oorlog

Ik ben het met deze uitspraak zoo eens
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Dit is toch wel een hele makkelijke discussie :p

Osama Bin Laden heeft de levens van genoeg andere genomen en de VS claimt dat Osama achter de aanslag op 11 september zat dus het lijkt mij zijn verdiende loon en het zeemansgraf is en blijft een goed idee als je het mij vraagt , anders zou Osama het symbool worden van de Tali ban (hoe je dat ook spelt)
Dit is mijn zicht op het hele gebeuren:p
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? Zeker weten
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? Dat denk ik wel
- Verdiende hij het? 101 %
- Wat gaat er nu gebeuren? Dat weet ik niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Echt dood?
Ja, maar misschien was hij allang dood, en voor de VS zou dit de perfecte move zijn om het naar buiten te brengen. Al die mensen die het ontkennen die gelooft toch niemand. Voor Amerika zou dit perfect zijn, niemand hoeft hier achter te komen als ze het goed doen.

Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
Zul je nooit zeker kunnen weten.

Verdiende hij het?
Tja..

Wat gaat er nu gebeuren?
Er schuift een nieuwe leider aan en iedereen gaat vrolijk door. Er veranderd echt helemaal niks.
 

DeletedUser6722

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
- Verdiende hij het?
- Wat gaat er nu gebeuren?

- Ja!
- ja, of jij?? :p
- Tuurlijk, nu die andere nog!
- Extra gevaar vooral in amerika.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Ik vraag me het af hoor misschien kan dit ook een schok voor de terroristen zijn want Osama was het symbool van hen en nu ze hem te pakken hebben .. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Ik vraag me het af hoor misschien kan dit ook een schok voor de terroristen zijn want Osama was het symbool van hen en nu ze hem te pakken hebben .. :p

Hoe weet jij of het hun symbool was? :p Ik kan ook een terroristische organisatie op gang zetten en zeggen dat we van Osama houden. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Osama heeft het opgezet , door het verlies van zijn vader erfde hij geld en zo is de al Qaida begonnen
De groep werd in 1988 opgericht door Osama bin Laden. De groep is fundamentalistisch-islamitisch van aard en verzet zich vooral tegen de invloed van de westerse wereld, in het bijzonder de Verenigde Staten, in de islamitische wereld. Aanhangers van de beweging stellen dat het geen terroristische organisatie is, maar dat deze handelt in overeenstemming met de islamitische wet. Deze niet-geestelijken passen echter die islamitische wetten toe zonder de islamitische leermeesters te consulteren. Zij erkennen de tafsir die in de loop van de eeuwen door islamitische juristen werden gemaakt, niet.

Citaat van Wikipedia
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Osama heeft het opgezet , door het verlies van zijn vader erfde hij geld en zo is de al Qaida begonnen
De groep werd in 1988 opgericht door Osama bin Laden. De groep is fundamentalistisch-islamitisch van aard en verzet zich vooral tegen de invloed van de westerse wereld, in het bijzonder de Verenigde Staten, in de islamitische wereld. Aanhangers van de beweging stellen dat het geen terroristische organisatie is, maar dat deze handelt in overeenstemming met de islamitische wet. Deze niet-geestelijken passen echter die islamitische wetten toe zonder de islamitische leermeesters te consulteren. Zij erkennen de tafsir die in de loop van de eeuwen door islamitische juristen werden gemaakt, niet.

Citaat van Wikipedia
Er zijn genoeg andere terroristische groeperingen die strijden in de naam van Osama, maar dat eigenlijk niet doen. Net als groeperingen die strijden in de naam van Allah.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? nee, vond de foto`s nou niet echt overtuigend
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? nee, dat was bush
- Verdiende hij het? nope
- Wat gaat er nu gebeuren?de oorlog gaat verder, ze hebben er geen zak aan.
 

DeletedUser6722

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? nee, vond de foto`s nou niet echt overtuigend
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? nee, dat was bush
- Verdiende hij het? nope
- Wat gaat er nu gebeuren?de oorlog gaat verder, ze hebben er geen zak aan.

foto's zijn er nog niet eens. (ze komen nog wel).
de foto die gister versprijdt werd is nep. zeiden ze net op het nieuws ;)
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? nee, vond de foto`s nou niet echt overtuigend
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? nee, dat was bush
- Verdiende hij het? nope
- Wat gaat er nu gebeuren?de oorlog gaat verder, ze hebben er geen zak aan.

Bush?
Interessante complottheorie, waarom zou bush zijn eigen zakencentrum vernietigen, en een oorlog starten die hem al zijn populariteit zou kosten?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Osama Bin Laden

Osama heeft het opgezet , door het verlies van zijn vader erfde hij geld en zo is de al Qaida begonnen
De groep werd in 1988 opgericht door Osama bin Laden. De groep is fundamentalistisch-islamitisch van aard en verzet zich vooral tegen de invloed van de westerse wereld, in het bijzonder de Verenigde Staten, in de islamitische wereld. Aanhangers van de beweging stellen dat het geen terroristische organisatie is, maar dat deze handelt in overeenstemming met de islamitische wet. Deze niet-geestelijken passen echter die islamitische wetten toe zonder de islamitische leermeesters te consulteren. Zij erkennen de tafsir die in de loop van de eeuwen door islamitische juristen werden gemaakt, niet.

Citaat van Wikipedia

je hebt het wel van Wikipedia hé ;) die moet je niet altijd vertrouwen.
 
Bovenaan