• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Osama Bin Laden

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Echt dood? - Ja, maar ik geloof niet dat ze hem in de zee hebben gegooid, ik denk dat ze hem ergens hebben ingevroren ofzo.
Zat hij achter de aanslag op het World Trade Centre? - Ja.
Verdiende hij de dood? - Ja, eigenlijk ben ik tegen de doodstraf maar zulke dingen vragen om een uitzondering.
Wat gebeurd er nu? - Het is een hele stap voorwaards, maar er blijven altijd gekken die op zo'n manier voor de islam willen strijden (is maar een erg klein deel van de moslims, lang niet alle moslims zijn zo)
Vroeg of laat zullen deze mensen een andere leider volgen met zijn andere plannen en zo zal het de hele toekomst doorgaan. Toen het verdrag van Versailses was getekend dacht men ook dat er nooit meer oorlog/georganiseerd geweld kwam, daarna kwam WOII, World Trade Centre, Vietnam oorlog, Korea Oorlog, Kadafhi...
Gekken zullen er altijd blijven bestaan en er is maar 1 persoon nodig om hun zo gek te krijgen om aanslagen te plegen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

We krijgen weer een mooie show voorgeschoteld. We weten allemaal al lang hoe Amerika in staat is dit soort gebeurtenissen in scéne te zetten (Bush op vliegdekschip, standbeeld Saddam omvergeworpen), zoals de film Wag the Dog duidelijk maakt. Met de huidige filmtechnologie zijn echt en nep nauwelijks meer te onderscheiden. De timing, onduidelijkheden, inconsequenties, rol Pakistan, etc. laten het allemaal wel héél goed uitkomen.

Is Osama dood? Er zijn al nieuwsberichten uit 2002-2003 dat Osama dood is, dus dat lijkt zeker waarschijnlijk. Is hij gedood tijdens deze acties? Dat is de vraag nu, hoe het momenteel wordt afgehandeld door geen beeldmateriaal vrij te geven, het lijk in zee te dumpen (???), hebben ze bepaald niet het voordeel van de twijfel wat betreft geloofwaardigheid. Zeker als je daar alle keren bij optelt dat de Amerikaanse Regering de wereld heeft voorgelogen.

Dat er verhoogde terreurdreiging is, is misschien net zoals het hele terrorisme-verhaal in scéne gezet. Al weken geleden waren er persberichten die een nucleaire terroristische aanslag voorzagen op Amerikaanse steden door Al-Qaida. Leg de link met Pakistan als nucleaire natie, die zoals het nu gebracht (gaat worden) wordt allang wisten dat Osama daar schuilzat (naast een militaire academie nota bene) en dus terroristen beschermd en dus aangepakt moet worden en dus Al-Qaida een reden geeft om nog grotere aanslagen te plegen dan 9/11. Niet zo moeilijk de lijn te ontdekken die ons voorgeschoteld wordt. Maar natuurlijk is het niet in scéne gezet, alsof we allemaal voor onze neus worden voorgelogen, dat is een belediging voor onze intelligentie en ego, dus kan nooit waar zijn...
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Daar heb je opzich wel gelijk in, net als de eerste landing op de maan met Louis Armstrong
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Wat bedoel je daarmee samenmorris?

De maan landing is zeker niet in scene gezet.

Op plekken waar de apollo's zijn geland werden reflectoren neergezet.

als we die opzoeken, krijgen we altijd een signaal terug, dus is het waar.

Verder denk ik dat er verschillende aanvallen over de hele wereld zullen zijn..
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Daar heb je opzich wel gelijk in, net als de eerste landing op de maan met Louis Armstrong

Je hebt de verkeerde Armstrong, Lance Armstrong was degene die op de maan landde.
Louis Armstrong is die wielrenner, niet te verwarren met die jazzzanger/trompetist Neil Armstrong:O:rolleyes::p
 

DeletedUser6722

Gast
AW: Osama Bin Laden

Lance armstrond is 'die' wielrenner. zeker wel de bekendste ook!
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Mag hopen dat je besef van belangrijkheid toch ver genoeg gevorderd is om te begrijpen dat de eerste man die op de maan landde belangrijker is dan de man die het snelste kon fietsen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Even voor de goede orde:

Lance Amstrong is die wielrenner
Niel Amstrong is de eerste man op de maan, op 21 juli 1969.
Louis amstrong ken ik niet, volgens mij is dat een neef van Lance, hehe
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Even voor de goede orde:

Lance Amstrong is die wielrenner
Niel Amstrong is de eerste man op de maan, op 21 juli 1969.
Louis amstrong ken ik niet, volgens mij is dat een neef van Lance, hehe

En met deze kennis gaan we dan ook weer terug ontopic ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Is goed, maar het gaat erom dat hij Armstrong van zijn achternaam heet, wielrennen heb ik geen verstand van. :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Even voor de goede orde:

Lance Amstrong is die wielrenner
Niel Amstrong is de eerste man op de maan, op 21 juli 1969.
Louis amstrong ken ik niet, volgens mij is dat een neef van Lance, hehe

En met deze kennis gaan we dan ook weer terug ontopic ;)

Sorry Imrahil dat ik nog even off-topic ga, maar als je nog nooit van Louis Armstrong gehoord hebt, mis je iets in je opvoeding....
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
ik denk het niet ze willen geen bewijs laten zien
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
ik weet het niet ik vind de vs altijd al een apart land
de torens storte recht naar benden in en zo precies kan dat niet met een vliegtuig
wtc 7 storte ook in daar was geen vliegtuig in gevlogen
ik heb ook gehoord dat de gebouwen berekend waren op een vliegtuig
ik denk dat Amerika er zelf achter zit
- Verdiende hij het?
nee hij had recht op een eerlijk strafproces
- Wat gaat er nu gebeuren?
ik denk dat er wraak komt
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
ik denk het niet ze willen geen bewijs laten zien
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
ik weet het niet ik vind de vs altijd al een apart land
de torens storte recht naar benden in en zo precies kan dat niet met een vliegtuig
wtc 7 storte ook in daar was geen vliegtuig in gevlogen
ik heb ook gehoord dat de gebouwen berekend waren op een vliegtuig
ik denk dat Amerika er zelf achter zit
- Verdiende hij het?
nee hij had recht op een eerlijk strafproces
- Wat gaat er nu gebeuren?
ik denk dat er wraak komt

Hmm, als je de structuur van zo'n toren analyseert, zie je dat de Twin towers vanuit een sterke centrale kern zijn gebouwt.

Als er een vliegtuig met ik weet niet hoeveel kerosine met een snelheid van 400-600 kilometer(schat ik) in komt vliegen, kan je die kern zodanig verzwakken dat het bezwakt en als een kaartenhuis inelkaar zakt.

Ooit op discovery naar Extreme Explosions gekeken?

daar zie je hetzelfde maar dan met explosieven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
ik denk het niet ze willen geen bewijs laten zien
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
ik weet het niet ik vind de vs altijd al een apart land
de torens storte recht naar benden in en zo precies kan dat niet met een vliegtuig
wtc 7 storte ook in daar was geen vliegtuig in gevlogen
ik heb ook gehoord dat de gebouwen berekend waren op een vliegtuig
ik denk dat Amerika er zelf achter zit

- Verdiende hij het?
nee hij had recht op een eerlijk strafproces
- Wat gaat er nu gebeuren?
ik denk dat er wraak komt

Het dikgedrukte slaat helemaal nergens op. Waarom zou de VS nou de belangrijkste torens van eigen land vernielen? 3000 slachtoffers, Amerika is niet gek hoor.

Daarnaast had Osama Bin Laden zelf nog video's gemaakt waarop hijzelf had gezegt, dat hij ''het hart van Amerika heeft getroffen".
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood?
ik denk het niet ze willen geen bewijs laten zien
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers?
ik weet het niet ik vind de vs altijd al een apart land
de torens storte recht naar benden in en zo precies kan dat niet met een vliegtuig
wtc 7 storte ook in daar was geen vliegtuig in gevlogen
ik heb ook gehoord dat de gebouwen berekend waren op een vliegtuig
ik denk dat Amerika er zelf achter zit
- Verdiende hij het?
nee hij had recht op een eerlijk strafproces
- Wat gaat er nu gebeuren?
ik denk dat er wraak komt

Een beetje een rare samenvatting wat je opschrijft.
- Ze moesten hem gelijk de zee in dumpen, want in hun geloof moet een dode binnen 24 uur begraven worden. geen een land wou zijn lichaam dus hadden ze hem in zee gedumpt. vond wel dat ze tenminste 1 foto konden maken ofzo
- Tuurlijk zat hij erachter, er zijn nu toch wel genoeg bewijzen opgedoken. denk je nu echt dat amerika nu expres hun eigen mensen gaat dood maken???
- Iedere misdadiger moet gestraft worden, en als je 1 iemand dood verdien je dan niet gedood te worden. maar 3000 mensen? -> meteen doden en de zee in pleuren.
- Ik denk dat er wel meer aanslagen zullen komen op de Vs

Een deel wat je opschrijft slaat idd nergens op..
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Echt dood? Ja, geen twijfel mogelijk. Ook Al-Qaida heeft toegegeven dat Osama dood is.
- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? Ben er niet heel zeker van..... Het was natuurlijk Al-Qaida maar of hij dé grote bedenker is weet ik niet.
- Verdiende hij het? Niemand verdient de dood, zegt men. Maar hij was één van de weinigen waar dit niet voor geldt.
- Wat gaat er nu gebeuren? Veel wraakacties in Amerika en Amerikaanse kampen en ambassades. Denk niet dat Europa hier veel van merkt maar niks is onmogelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Het dikgedrukte slaat helemaal nergens op. Waarom zou de VS nou de belangrijkste torens van eigen land vernielen? 3000 slachtoffers, Amerika is niet gek hoor.

Daarnaast had Osama Bin Laden zelf nog video's gemaakt waarop hijzelf had gezegt, dat hij ''het hart van Amerika heeft getroffen".

Er zijn al vele keren bewezen, dat wat zij zeggen niet overeenkomen, met de vertaling.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

- Zat hij wel achter de aanslag op de World trade centers? Ben er niet heel zeker van..... Het was natuurlijk Al-Qaida maar of hij dé grote bedenker is weet ik niet.
Tuurlijk zat hij erachter. Het was zijn terreurorganisatie die het uitvoerde. Je moet enkel opletten dat je de concepten juist afbakent. Wanneer is iemand het brein erachter? Natuurlijk heeft hij het niet helemaal zelf gepland. Hij had een paar planners bij zich. Het brein achter de aanslagen op de WTC zou aangeduid worden als (minder krachtdadige naar het schijnt) opvolger van Bin Laden.
- Verdiende hij het? Niemand verdient de dood, zegt men. Maar hij was één van de weinigen waar dit niet voor geldt.
Dat vind ik cru. Niemand verdient de dood. Ja, hij is verantwoordelijk voor duizenden doden. Maar dan spreek je jezelf eigenlijk tegen. Hij was namelijk zoals je zelf zegt allicht niet het brein achter bepaalde aanslagen: maakt hem dat dan wel of niet verantwoordelijk voor de doden die eruit volgden? Let op, i keur niets goed van hem, en ik vind het walgelijk wat er allemaal gebeurd is. Maar je moet alles in het juiste perspectief zien.
- Wat gaat er nu gebeuren? Veel wraakacties in Amerika en Amerikaanse kampen en ambassades. Denk niet dat Europa hier veel van merkt maar niks is onmogelijk.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar.

Weet niet of het hier al is vermeld; maar stelt niemand zich vragen bij de legitimiteit rond deze actie? Zomaar in een ander land (zonder toestemming of iets in die aard) een man gaan doodschieten. Hem geen kans op proces oid geven, internationale wetgevingen aan je laars lappen....
Anyone?
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Osama Bin Laden

inderdaad de legitimiteit is ver te zoeken van deze actie, ik las vandaag dat het lichaam misschien is ingevroren, maar hij verdiende een eerlijk proces
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

inderdaad de legitimiteit is ver te zoeken van deze actie, ik las vandaag dat het lichaam misschien is ingevroren, maar hij verdiende een eerlijk proces

Ach je leest zoveel... :p
Maar ik bekijk het ook altijd langs de andere kant. Strikt mbt het doodschieten: je komt binnen en je wil hem arresteren. Hij verzet zich en schiet: dan kan je hem moeilijk arresteren. Er komt een vuurgevecht van waarin je kunt kiezen: doodgaan, doodmaken of weggaan. Dan weet je het wel ;)
 
Bovenaan