• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Osama Bin Laden

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Denk je dat of heb je dat ergens gehoord?
 

Araluen

Manticore
AW: Osama Bin Laden

allebei, ik heb nog geen bewijs gezien en gehoord.
volgens mij is het gewoon in scene gezet om iedereen ongerust te maken.

ze doen allemaal zo geheimzinnig. :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

dit klopt niet hoor ;) wikipedia kan door iedereen die een account heeft worden ingevuld, ik zou nu gewoon daar kunnen inloggen en dan neerzetten: osama en bush zijn getrouwd geweest (bijvoorbeeld).
En dat klopt ook niet (denk ik toch zo :p)

Alleen sommige apgina's worden echt vaak gecontroleerd en mogen niet door iedereen worden ingevuld, dat staat daar dan ook specifiek bij.

Een wijziging op een wiki, dus ook op Wikipedia, komt automatisch in een lijst met ''recente wijzigingen'' te staan en wordt ten alle tijden gecontroleerd op betrouwbaarheid. Een paar mensen van mijn oude basisschool hebben zelf eens een officieële waarschuwing gehad wegens het toevoegen van incorrecte informatie, ze kregen dat ongeveer 2 uur na de toevoeging erop. Je kunt dus inderdaad toevoegen dat Bush en Bin Laden getrouwd waren, maar erg lang zal 't er niet op staan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Een wijziging op een wiki, dus ook op Wikipedia, komt automatisch in een lijst met ''recente wijzigingen'' te staan en wordt ten alle tijden gecontroleerd op betrouwbaarheid. Een paar mensen van mijn oude basisschool hebben zelf eens een officieële waarschuwing gehad wegens het toevoegen van incorrecte informatie, ze kregen dat ongeveer 2 uur na de toevoeging erop. Je kunt dus inderdaad toevoegen dat Bush en Bin Laden getrouwd waren, maar erg lang zal 't er niet op staan.

niemand kan weten wat er precies is gebeurd , Amerika wist al een par jaar van die villa en zagen Osama zelfs over de binnenplaats wandelen maar ze ''konden niet achter halen we het was''.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

niemand kan weten wat er precies is gebeurd , Amerika wist al een par jaar van die villa en zagen Osama zelfs over de binnenplaats wandelen maar ze ''konden niet achter halen we het was''.

Graag zou ik de bron willen weten waar je dat vandaan haalt, want alle informatie die ik tot dusver heb gezien vertellen dat:
Ten eerste het huis geen binnenplaats had.
Ten tweede Osama Bin Laden pas enkele weken gelokaliseerd was door de VS.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Nu begin ik ook te twijfelen:confused:

Ik geloof graag dat Osama dood is maar het is gewoon erg makkelijk gegaan.
en sommige theorien zijn niet eens zo heel gek in mijn ogen want ook gedacht aan de twintowers waarom ze recht naar beneden instortte ?
Als je even logisch nadenkt moeten die torens alleen om kunnen vallen als hij vanuit binnenuit de stalen constructie vernietigt is en het vliegtuig ging ook niet recht door de toren oftewel hij is door de Amerikanen zelf van binnen uit opgeblazen

http://www.waarheid911.nl/twintowers.html
http://www.dmen.nl/bizzare/toch-een-twintower-complot.html Toeval?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorieën_over_de_terroristische_aanslagen_op_11_september_2001
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

en welke instantie in amerika was daar dan voor verantwoordelijk? fbi, cia, defensie? of een andere veiligheidsorganisatie?
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Ik geloof graag dat Osama dood is maar het is gewoon erg makkelijk gegaan.
en sommige theorien zijn niet eens zo heel gek in mijn ogen want ook gedacht aan de twintowers waarom ze recht naar beneden instortte ?
Als je even logisch nadenkt moeten die torens alleen om kunnen vallen als hij vanuit binnenuit de stalen constructie vernietigt is en het vliegtuig ging ook niet recht door de toren oftewel hij is door de Amerikanen zelf van binnen uit opgeblazen

http://www.waarheid911.nl/twintowers.html
http://www.dmen.nl/bizzare/toch-een-twintower-complot.html(Toeval?)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorieën_over_de_terroristische_aanslagen_op_11_september_2001

Als dit zou kloppen dan kan het ook kloppen dat OBL al overleden is in 2001 door een nierziekte dus misschien zit het wel heel anders
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden


Imrahil, met alle respect maar dit mod werk is niet denderend. Je voegt 2 posts samen, wat geheel volgens de regels is, dus chapeau, maar je maakt van twee posts vervolgens een boodschap die je in een totaal ander perspectief zet. Gelieve dit dus een beetje aan te passen want ik kan me voorstellen dat mensen die het pas na jou wijziging zien, ze denken dat de twee linkjes het artikel uit de 'AD' waar Frobje in post 1 op wijst, moet voorstellen. Gelieve dit aan te passen dus.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Imrahil, met alle respect maar dit mod werk is niet denderend. Je voegt 2 posts samen, wat geheel volgens de regels is, dus chapeau, maar je maakt van twee posts vervolgens een boodschap die je in een totaal ander perspectief zet. Gelieve dit dus een beetje aan te passen want ik kan me voorstellen dat mensen die het pas na jou wijziging zien, ze denken dat de twee linkjes het artikel uit de 'AD' waar Frobje in post 1 op wijst, moet voorstellen. Gelieve dit aan te passen dus.

Sorry voor dit misverstand, ik heb het gelijk aangepast ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Iedereen maakt fouten :d

Maar moet ik nog iemand overhalen dat Osama bin laden een complot is en dat hij niet echt dood is of eerder is gestorven
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Iedereen maakt fouten :d

Maar moet ik nog iemand overhalen dat Osama bin laden een complot is en dat hij niet echt dood is of eerder is gestorven

Hoe bedoel je een complot?? En ik weet niet als ie dood is
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Kijk mijn vorige posten ik heb links gestuurd over complotten van de VS voor WTC etc.
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

Oh bedoel je dat Bush hem van binnenuit heeft opgeblazen
 

DeletedUser

Gast
AW: Osama Bin Laden

en welke instantie in amerika was daar dan voor verantwoordelijk? fbi, cia, defensie? of een andere veiligheidsorganisatie?

maar dan wel graag een antwoord hierop he, aangezien ik er niet tegenkan om genegeerd te worden :D
 
Bovenaan