• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Paasevent 2012!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Paasevent 2012
Beste spelers,

Van 4 april t/m 11 april 2012 vindt er een speciaal en nieuwe paasevent plaats in Grepolis!

attachment.php

Alle informatie hieromtrent kun je vinden op onze wiki*, en wel op deze pagina (klik).

Discussie over dit event kan in dit topic.

Wij wensen jullie veel plezier toe!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

*Met dank aan wikimoderator Fascination voor het inrichten en vullen van de wikipagina.
Tijd om te discussiëren over kippetjes!
 

DeletedUser

Gast
Hmmmmz, origineel idee iig :) Ik snap er alleen nog geen hol van.
 

DeletedUser7877

Gast
heb ooit eens op test wereld gedaan was engels snap er ook niets van
 

DeletedUser

Gast
Ik snap er ook helemaal geen snars van.... lekkere duidelijke uitleg! Hier hebben jullie op zitten broeden!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
In het kort: Je eigen kippetje voeren met verschillende producten --> kippetje legt op een gegeven moment gouden ei --> met gouden ei kun je in de paaswinkel (tabblad) leuke extraatjes aanschaffen.
 

DeletedUser12982

Gast
In het kort: Je eigen kippetje voeren met verschillende producten --> kippetje legt op een gegeven moment gouden ei --> met gouden ei kun je in de paaswinkel (tabblad) leuke extraatjes aanschaffen.


Nou is het me helemaal duidelijk ;)

Leuk idee!!!

Maar zoals wat kan je kopen?
 

DeletedUser

Gast
Vind de kleinere acties, zoals de pompoenenactie met halloween leuker. Voor kippetjes plunderen klinkt als veel werk :p Moet het nog zien uiteraard, in ieder geval is de opzet/uitwerking leuk gedaan.
 

DeletedUser

Gast
Nou is het me helemaal duidelijk ;)

Leuk idee!!!

Maar zoals wat kan je kopen?

Op de beta waren er verschillende dingen; van goddelijke krachten tot grondstoffen en van onbestaande goddelijke krachten tot cultuurpunten. ;)
De moeite waard dus :p

Vind de kleinere acties, zoals de pompoenenactie met halloween leuker. Voor kippetjes plunderen klinkt als veel werk :p Moet het nog zien uiteraard, in ieder geval is de opzet/uitwerking leuk gedaan.

Ik heb deze actie op de Beta geprobeerd en het kippen-plunderen vond ik echt niet veel werk. En ik vond het leuker als de pompoenenactie of de paasactie van vorig jaar, waar je moest zoeken in de oceanen. Geef mij dan maar een kippen-actie :p
 

DeletedUser9104

Gast
Vind de kleinere acties, zoals de pompoenenactie met halloween leuker. Voor kippetjes plunderen klinkt als veel werk :p Moet het nog zien uiteraard, in ieder geval is de opzet/uitwerking leuk gedaan.

Die zijn ook wel leuk, maar ik vind dit origineler dan dat je naar paaseieren moet gaan zoeken (al zou het een leuke toevoeging zijn als je ook iedere dag een ei kan vinden :p)
 

DeletedUser

Gast
Kun je deze kip ook verkopen aan de chinees? maakt hij er wel iets lekkers van..
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop wel dat je maar 1 extra kip kunt kopen. Anders zou je als je zonder goud dit leuke evenementje meespeelt echt zwaar genaaid worden. Denk niet dat dat de bedoeling is...
 

DeletedUser

Gast
Beetje jammer dat de leukste beloning alleen met goud te krijgen is, leuke opzet voor de rest.
 

DeletedUser

Gast
Scherpzinnigheid. Dubbele GP voor 6 uur.

Hier ben ik echt heel blij mee!
 

DeletedUser

Gast
Beetje jammer dat de leukste beloning alleen met goud te krijgen is, leuke opzet voor de rest.

Ja idd. Viel mij ook al op. Degene die het meeste voordeel van dit event hebben zijn de spelers die verrot veel goud erin steken, veel meer GS beschikbaar, kopen die wormen, gras etc en hoeven zo niet elke 5 min aan te klikken, gaan alles extra versnellen en uit eindelijk kun je een verrot groot voordeel eruit halen. Dat terwijl degene die zonder goud spelen enkel door actief te zijn maximaal voordeel hieruit te halen.
 

DeletedUser

Gast
Ja idd. Viel mij ook al op. Degene die het meeste voordeel van dit event hebben zijn de spelers die verrot veel goud erin steken, veel meer GS beschikbaar, kopen die wormen, gras etc en hoeven zo niet elke 5 min aan te klikken, gaan alles extra versnellen en uit eindelijk kun je een verrot groot voordeel eruit halen. Dat terwijl degene die zonder goud spelen enkel door actief te zijn maximaal voordeel hieruit te halen.

achja, voor dubbele gp schakel ik toch effe sponsorpay in hoor ;)
 
Bovenaan