• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Paasevent 2012!

DeletedUser

Gast
eigenlijk wou ik deze vakantie graag die award winnen, maar deze event is best wel een goede vervanger
 

DeletedUser

Gast
wat doet die 10x graan (betalen voor 45 goud) exact voor je productie: 6 eieren/uur extra, maar voor hoelang?
 

DeletedUser11187

Gast
een bep. voer is 1 uur geldig. De maximale productie per uur is 12, maar je kan het verlengen door meer te voeren... Voor elk voer dat je extra inzet, verleng je het met 1 uur.
 

DeletedUser

Gast
Op nieuwe werelden is het niet echt eerlijk, hè?

In totaal 8 dagen, en je kan door goud indirect cultuurpunten kopen (voer kopen dus), en nog een tweede kip.. dan zit je al gauw aan 5 cultuurpunten per dag. En dan 8 dagen, 40 cultuurpunten? Dan heb je genoeg voor 6 - 7 steden... en die steden kan je dan ook weer snel laten groeien met goud (veel gs kopen en dan bouwtijd halveren)..

voordeel mogen goudgebruikers van mij wel hebben, maar dit maakt het gewoon oneerlijk he...


Afgezien daarvan vind ik 't wel 'n leuke actie!

oeps had iets fouts gedaan :'D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
12 eieren per uur is max 288 per dag. Met 2 kippen is het dus max 576 eieren per dagen en 5 cp zijn dus altijd nog 600 eieren dus ik zie niet hoe je bij 20 cp per dag komt.
 

DeletedUser

Gast
Zat bij 150 eieren te kijken, te snel gekeken, maar dan is het nog steeds veel.
 

DeletedUser1604

Gast
12 eieren per uur is max 288 per dag. Met 2 kippen is het dus max 576 eieren per dagen en 5 cp zijn dus altijd nog 600 eieren dus ik zie niet hoe je bij 20 cp per dag komt.

Om dat te halen zal je veel voer (vooral graan) met goud moeten kopen. Het is dus vooral een kip met gouden eieren voor InnoGames zelf.
 

DeletedUser

Gast
Schandalige actie waar de goudkopers nog meer voordeel kunnen halen...
Doe dan een actie waar iedereen evenveel voordeel uit kan halen.
 

DeletedUser

Gast
heel leuk orgineel :), wel jammer dat zoveel goud dingen zijn..

maarja dan nog altijd +2
 

DeletedUser

Gast
Schandalige actie waar de goudkopers nog meer voordeel kunnen halen...
Doe dan een actie waar iedereen evenveel voordeel uit kan halen.

Ik vind het ook wel schandalig dat goudkopers bijna alles kunnen kopen (behalve CP) zonder moeite te hoeven doen om een kip te voeren. Dat je het voer extra kan kopen vond ik persoonlijk al genoeg geweest voor hun. Het is teveel in hun voordeel nu.
 

DeletedUser6887

Gast
Ik zie al wat er aan de hand was. Ik moest eerst mijn spel afsluiten en opnieuw opstarten. :confused:
Dan pas kon ik de kip zien.
 

DeletedUser

Gast
Leuke actie!
En mensen die over de voordelen voor goud gebruikers gaan zeuren, Het is niet dat het hele event hierdoor veranderd, het is alleen wat makkelijker. Heb je geen goud, pech.
 

DeletedUser

Gast
als ik met m'n paaseieren een gunst koop, wordt die dan direct actief, of kan ik die gunst inzetten wanneer ik het nodig vind?
en moet bijvoorbeeld voor de gunst van Hera, zij ook de aanbeden god zijn?
 
Bovenaan