• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Paasevent 2012!

DeletedUser

Gast
Pfftwat een gezeur allemaal...

Breng die kip lekker naar de chinees! heb echt genoten van mijn maaltijd
 

DeletedUser

Gast
Hey een kip :)

die cultuurpunten zijn wel interessant

Idd ! als je 2 kippen hebt en alle voederbakken vol hebt kun je elke 25uur 5 cultuur punten erbij krijgen :) ! vooral op een nieuwe wereld zoals Rho is dat erg intresant,

Zo kun je wel zien als iemand in een x heel snel groeit wie er zijn zakgeld aan goud heeft uitgegeven en wie niet:)
 

DeletedUser

Gast
Je kan dus ook in die 7 dagen dat het event actief is een mooie 33 cultuur punten behalen :)!
 

DeletedUser

Gast
Ik kan 37 CP verdienen, toch wat meer. Maar toch maar iets minder gezeur allemaal nu Koen?
 

DeletedUser12160

Gast
mijn tip bouw je leger helemaal op en koop dubbele gp en val aan
 

DeletedUser

Gast
Ik kan nu dus in feite CP kopen -__-

Kon je eigenlijk al met Olympische Spelen.

Maar wat mij stoort is dat je meer met goud kan kopen dan met die eieren. Waarom scherpzinnigheid met alleen goud? Vind beetje belachelijk maak die ook met eieren en dan tussen de 1000-2000 eieren ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het een ontzettend leuk bedacht event.
Jammer van die dingen die je met goud moet kopen, maja cultuurpunten kopen is wel stoer :p
 

DeletedUser

Gast
Leuke actie, en zoveel werk is het ook niet. Leuke extra`s, jammer dat goud toch weer om de hoek komt kijken.
 

DeletedUser1604

Gast
Hoeveel voer vinden jullie in hoeveel tijd?

Ik had:
1 worm in 5 minuten
1 worm en een gras in 20 minuten

Zijn er ook mensen die na 5 minuten zoeken niets hadden gevonden?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb al een paar keer niets gevonden na 5 minuten zoeken, maar ook soms meer dan 1 ding op 5 minuutjes.
 

DeletedUser12440

Gast
Heb ik eindelijk een huisdier ! :D

Kunnen ze het niet een vast deel van het spel maken ?
 

DeletedUser11187

Gast
Zou wel fijn zijn... Ik vindt de actie alvast leuker dan die van vorig jaar, toen we eieren moesten zoeken in de oceaan... De coördinaten stonden gewoon los op het internet... :O de fun was er toen vanaf...
 

DeletedUser

Gast
Maar wat met het award?
komt er een andere in de plaats of krijg je hem na zoveel eieren?
 
Bovenaan