• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Paasevent 2012!

DeletedUser

Gast
de kip blijft leggen en stopt niet met leggen uiteindelijk heb je er meer aan.
 

DeletedUser

Gast
Leuk event. mn 600 eitjes ingeleverd voor 5cp ben benieuwd wanneer ik ze eindelijk ga krijgen ... wacht er nu al meer dan een dag op...
 

DeletedUser14004

Gast
Leuk event. mn 600 eitjes ingeleverd voor 5cp ben benieuwd wanneer ik ze eindelijk ga krijgen ... wacht er nu al meer dan een dag op...

heb ook eieren ingeleverd voor 1 CP en die laat tot nu toe ook op zich wachten :confused:
 

DeletedUser17593

Gast
Toen ik het deed kreeg ik het zelf meteen, raar

heb gisteravond rond 23:00 uur 600 eieren ingeleverd voor 5 cp's, maar ... weet iemand wanneer ze uiteindelijk echt worden bijgeschreven? Heb kolo's onderweg maar nu (nog) niet de cp's die ik had verwacht al te hebben ... strax komen ze terug :(
Hoor t graag, alvast merci!

Mitch :)
 

DeletedUser17593

Gast
je hoort ze gelijk te hebben

Thasnx voor je reactie.

ow ... en waar je zie dat dan? Bij de agora lijkt mij, maar daar zie ik niets ... waar zag jij ze dan verschijnen of bijgeschreven?

En als ik ze maar niet krijg, weet je dan misschien aan wie ik een mailtje kan sturen? Misschien vergeten ze t ... of is er iets niet ingesteld?

Mitch
 

DeletedUser5621

Gast
Pure geldklopperij dit. Het feit dat je alles kan kopen voor goud, haalt de hele fun eraf, net als bij die Pacific-Union actie van The West. Tegenwoordig is vaardigheid wel heel erg ondergeschikt aan het geld dat je erin steekt. Of dat je steelt, uiteraard, zoals de slimmeriken met valse gegevens bij sponsorpay.
 

DeletedUser

Gast
Thasnx voor je reactie.

ow ... en waar je zie dat dan? Bij de agora lijkt mij, maar daar zie ik niets ... waar zag jij ze dan verschijnen of bijgeschreven?

En als ik ze maar niet krijg, weet je dan misschien aan wie ik een mailtje kan sturen? Misschien vergeten ze t ... of is er iets niet ingesteld?

Mitch

Maak even een ticket aan bij de support ;)
 

DeletedUser6663

Gast
Leuk event, was helaas de laatste dagen ziek waardoor ik er geen optimaal gebruik van kan maken...
 

DeletedUser

Gast
Wat gebeurd er nu over een uurtje? dan is t voorbij... maar is de shop dan meteen dicht? want ik heb nog wel voor 7 uur voor in die kip, die eitjes wil ik er eigenlijk nog wel bij... maar iemand die weet of ik ze kwijt ben of niet?
 

DeletedUser

Gast
Wiki zei:
Countdown
Deze actie is enkel mogelijk voor een bepaalde tijd: tussen 4 april 2012 en 11 april 2012. De nog beschikbare tijd is altijd zichtbaar als een countdown, gecentreerd aan de top van het scherm van het paasevent. Als de countdown verstreken is, kan je geen eieren meer produceren, noch items kopen in de paaswinkel!

Oftewel: Na middennacht is het niet meer mogelijk om de Paasshop te bezoeken. Ook zul je geen gouden eieren meer krijgen
 

DeletedUser15660

Gast
Sterker nog alles is gewoon verdwenen...dus de laatste eieren die geproduceerd zijn met verkregen gekocht voedsel zijn ineens foetsie.Ik vind dit ronduit schandalig. De shop had gewoon 24 uur langer open moeten blijven Zonder dat er iets geproduceerd had kunnen worden.
Ik ben dus gewoon 469 eieren kwijt...
Dit stond niet in het bericht wat wij hebben verkregen over het paasfestijn.
 

DeletedUser

Gast
Het stond er duidelijk.

wiki zei:
Deze actie is enkel mogelijk voor een bepaalde tijd: tussen 4 april 2012 en 11 april 2012. De nog beschikbare tijd is altijd zichtbaar als een countdown, gecentreerd aan de top van het scherm van het paasevent. Als de countdown verstreken is, kan je geen eieren meer produceren, noch items kopen in de paaswinkel!
 

DeletedUser

Gast
Sterker nog alles is gewoon verdwenen...dus de laatste eieren die geproduceerd zijn met verkregen gekocht voedsel zijn ineens foetsie.Ik vind dit ronduit schandalig. De shop had gewoon 24 uur langer open moeten blijven Zonder dat er iets geproduceerd had kunnen worden.
Ik ben dus gewoon 469 eieren kwijt...
Dit stond niet in het bericht wat wij hebben verkregen over het paasfestijn.

Beste BoyaWoef,

Ik begrijp je frustratie, het is natuurlijk enorm balen als je een lading eieren plotseling kwijt bent. Let wel echter op, het is een beetje makkelijk om dit nu ''schandalig'' te gaan noemen, terwijl er vooraf via alle mogelijke wegen (aankondiging, forum, wiki) is vermeld dat alle eieren, kippen en de shop meteen na pasen verdwijnen. Als je jezelf dus goed had geïnformeerd had je dit al 10 dagen geleden geweten.
 

DeletedUser15660

Gast
Dus iedereen heeft al zijn eieren op tijd uit kunnen geven? Laat me toch stug, als de productie tot 00:00 uur loopt en alles ook verdwijnt om 00:00 uur...kan je bij hoog en bij laag beweren dat het zo "beschreven" stond maar kloppen doet het niet.
 

DeletedUser

Gast
Als er staat dat alles weg gaat op die tijd. Gaat alles ook weg op die tijd. Wat jij met je eieren doet, dat is jouw beslissing. Het gaat om pasen, niet een kadotje die je de hele server lang kunt bewaren, om op het einde te kunnen gebruiken. Of te kunnen gebruiken als het jouw uitkomt. Het is gecommuniceerd naar iedereen, en ik heb het duidelijk begrepen, met een hoop andere mensen. De mensen die het niet begrepen hebben, hebben het niet doorgelezen.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij klopt het wel hoor gewoon het bericht even goed doorlezen
 
Bovenaan