• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pedo's

  • Topicstarter leader of darkness
  • Startdatum

DeletedUser

Gast
In de huidige wetenschap wordt gedacht dat er zowel een aangeboren component als een aangeleerde component van pedofilie is. Dat betekent: er zit een aanleg in de genen, maar ook de omgevingsfactoren in de vroege opvoeding spelen een rol. Hersenonderzoek laat wel zien dat deze afwijking al vanaf heel jonge leeftijd aanwezig moet zijn geweest. Voor meer informatie: zie het onderzoek van hersenonderzoeker Dick Swaab.

Bron: http://www.pedofilie.nl/faq

En ook een alcoholverslaving kán aangeboren zijn, zie http://www.metamedicavumc.nl/pdfs/nathalie02122006.pdf.
 

DeletedUser12440

Gast
Daar geloof ik geen zak van dan komt de andere 80% waarschijnelijk gewoon niet vrij en gaat 3 procent goed.
Ik heb ook heel dichtbij gezeten bij tbs-ers en mensen die met ze werken zien alleen de positieve kanten meestal omdat het gewoon domme mensen zijn.
 

DeletedUser11295

Gast
Dankjewel dat je me moeder dom noemt he, waardeer ik echt. Je zit hier weet ik wat te roepen maar de TBS werkt, als het dat niet zou doen zou het allang zijn afgeschaft.
 

DeletedUser12440

Gast
Inderdaad en nee ze moeten iets hebben enige wat anders werkt is de doodstraf en omdat ze die niet willen doen hier.
Jongen zoals ik al zei ik heb veel tbs-ers meegemaakt en wat jij van je mama hoort is wat anders dan met ze samenwonen ;)
 

DeletedUser11295

Gast
Geweldig hoor met ze samenwonen, je hoort alleen de objectieve kant van de TBSer ;)
 

DeletedUser12440

Gast
Het is maar wat je geweldig vind.
Ik hoor niks ik heb ze gezien elke dag meegemaakt en zie sommige nog steeds soms (die niet weer binnen zitten).
Maarja wat je hoort moet je vooral blijven geloven dat het zin heeft enzo !
 

DeletedUser

Gast
HET IS NIET FUCKING AANGEBOREN, er is geen gen die ervoor zorgt dat je pedo bent. Zoals Ciberth al zegt, het heeft met de lusten nodig die je nodig hebt.

owja, mijn moeder moet de ex-TBS'ers begeleiden, maak van die 80% maar 20% ;)

Ja en ik geloof ook in sprookjes
 

DeletedUser

Gast
Geaardheid is niet aangeboren? Is dat wat je zegt Semmieee? Mensen hebben dus aangeleerd pedofiel, homo of überhaupt hetero te zijn? Me ouders hebben me echt niet aangeleerd een erectie te krijgen als ik een schaars(lees: niet) geklede vrouw zie hoor.

Ik kan het me gewoon niet voorstellen.

Wat betreft pedofilie, zo lang ze kinderen niet misbruiken hoeven ze niet dood of opgesloten te zitten. Ik denk dat sommigen zich vast wel kunnen beheersen. De gene die dat niet kunnen moeten dus opgesloten zitten, dood hoeft van mij niet per se. Tenzij ze liever aangeven dat ze dat wel liever hebben.
 

DeletedUser2918

Gast
Geaardheid is niet aangeboren? Is dat wat je zegt Semmieee? Mensen hebben dus aangeleerd pedofiel, homo of überhaupt hetero te zijn? Me ouders hebben me echt niet aangeleerd een erectie te krijgen als ik een schaars(lees: niet) geklede vrouw zie hoor.

Ik kan het me gewoon niet voorstellen.

Wat betreft pedofilie, zo lang ze kinderen niet misbruiken hoeven ze niet dood of opgesloten te zitten. Ik denk dat sommigen zich vast wel kunnen beheersen. De gene die dat niet kunnen moeten dus opgesloten zitten, dood hoeft van mij niet per se. Tenzij ze liever aangeven dat ze dat wel liever hebben.

Sigh er is een verschil tussen geaardheid en lusten door evolutie ...

Nee je wordt niet geboren als homo nee. Maar evenmin als hetero ...
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het met ciberth en semieeee eens

Want zover ik bij biologie heb opgelet
krijg je gen van je vader en moeder.
dus als je pedo bent vanaf je geboorte. betekent het dat je moeder of en vader pedo is. (dit is in de meestegevallen niet zo) dus een onzin theorie
meteen over handicap dat betekend dat je 1 chronosoom te veel hebt en dat is iets anders.
je wordt dus niet pedo door je geboorte ,maar door een bepaalde leefomstandigheid.
bevoorbeeld zoals iemand al zei met pastoren die op jonge leeftijd niet sexen en het later willen inhalen.
ander voorbeeld is als kinderen die geen kind waren later het gaan inhalen.



ps stenigen en doodstraf.
stel dat dit mag bij pedos
dus een pastoor wordt als pedo gearresteerd wordt dan gestenigd
ER is in zo'n gevallen vaak weinig beweis aangezien het 30 jaaar geleden was
Stel dat de verkrachte liegt aangezien hij de pastoor niet mag
wordt de pastoor dus vermoord terwijl die onschuldig is


IK denk dat tsb of hoe dat dan ook heet werk want als je eruitkomt wil je dat niet opnieuw meemaken dus stop je ermee


IK ben tegen pedos ,maar sommige van jullie gaan te ver
 

DeletedUser12440

Gast
Ik ben het met ciberth en semieeee eens

Want zover ik bij biologie heb opgelet
krijg je gen van je vader en moeder.
dus als je pedo bent vanaf je geboorte. betekent het dat je moeder of en vader pedo is. (dit is in de meestegevallen niet zo) dus een onzin theorie
meteen over handicap dat betekend dat je 1 chronosoom te veel hebt en dat is iets anders.
je wordt dus niet pedo door je geboorte ,maar door een bepaalde leefomstandigheid.
bevoorbeeld zoals iemand al zei met pastoren die op jonge leeftijd niet sexen en het later willen inhalen.
ander voorbeeld is als kinderen die geen kind waren later het gaan inhalen.



ps stenigen en doodstraf.
stel dat dit mag bij pedos
dus een pastoor wordt als pedo gearresteerd wordt dan gestenigd
ER is in zo'n gevallen vaak weinig beweis aangezien het 30 jaaar geleden was
Stel dat de verkrachte liegt aangezien hij de pastoor niet mag
wordt de pastoor dus vermoord terwijl die onschuldig is


IK denk dat tsb of hoe dat dan ook heet werk want als je eruitkomt wil je dat niet opnieuw meemaken dus stop je ermee


IK ben tegen pedos ,maar sommige van jullie gaan te ver

Dit klopt ook ik heb zelf bijvoorbeeld autisme maar niemand in mijn familie heeft dat dus dat soort dingen zeggen niks je ouders hoeven niet iets te hebben als jij dat ook hebt.
Je word geboren zoals je bent dat kan als pedo of als homo/hetero maar ook bijvoorbeeld een jongen is een meisjes lichaam die dingen krijg je gewoon als je word geboren kan je niks als mens aan doen maar zoals nummerman zei zolang pedofielen zich niet overgeven aan hun lusten kunnen ze gewoon in de samenleving zijn kunnen ze dat niet ben ik van mening dat de doodstraf de enige gepaste straf is.
 

DeletedUser

Gast
Sommige zieke genen zijn recessief, wat betekent dat je 2 zieke genen nodig hebt om ziek te zijn. Als je beide ouders 1 zo'n gen hebben zijn zij niet ziek en kan jij dat wel worden. Dit is slechts 1 van een aantal voorbeelden dat ook dingen die je niet erft van je ouders wel erfelijk kunnen zijn.
 

DeletedUser2918

Gast
Dit klopt ook ik heb zelf bijvoorbeeld autisme maar niemand in mijn familie heeft dat dus dat soort dingen zeggen niks je ouders hoeven niet iets te hebben als jij dat ook hebt.
Je word geboren zoals je bent dat kan als pedo of als homo/hetero maar ook bijvoorbeeld een jongen is een meisjes lichaam die dingen krijg je gewoon als je word geboren kan je niks als mens aan doen maar zoals nummerman zei zolang pedofielen zich niet overgeven aan hun lusten kunnen ze gewoon in de samenleving zijn kunnen ze dat niet ben ik van mening dat de doodstraf de enige gepaste straf is.

Okee even wat dingen duidelijk stellen.

@De doodstraf: waarom zou je iemand helpen door het onmiddelijk te laten ophouden, je neemt een mensenleven af omdat hij of zij niet kon functioneren in de maatschappij. In de meeste gevallen hebben ze zelf al vrede genomen met de dood, waarom zou je ze dan hun goesting geven ?

@Wat je hierboven zegt ben ik het niet eens. Transeksuelen zoals je hierboven aanhaalt zijn een geval appart maar dat is niet zo geboren worden. Je moet geboren worden niet zien als het begin van iemand zijn geaardheid, dat begint al veel vroeger als het kind nog in de moeder zit. Jij gaat er hier van uit dat transeksuelen geboren worden zo. Dat betekend ook dat je er van uit gaat dat 97 % van de mensen die geboren worden in het juiste lichaam geboren worden. Een beetje onwaarschijnlijk toch ?

Ik weet waarover ik spreek want ik heb een sereuize paper gedaan op vlak van anders geaard zijn en met name transeksualiteit. Die zaken zijn niet gemakkelijk maar veralgemeen het niet en maak je er niet zo makkelijk van af zoals je net doet door te zeggen zo word je geboren. Dat is (zoals ik al eerder vertelde) predestination en dat is een weerlegbare gedachtengang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
@De doodstraf: waarom zou je iemand helpen door het onmiddelijk te laten ophouden, je neemt een mensenleven af omdat hij of zij niet kon functioneren in de maatschappij. In de meeste gevallen hebben ze zelf al vrede genomen met de dood, waarom zou je ze dan hun goesting geven ?
Omdat de doodstraf goedkoper en makkelijker is. Dat je misdadigers per se wil laten lijden vind ik al twijfelachtig, maar als je daar zelf ook onder lijdt (doordat het geld kost) vind ik dat het niet slim is. Van dat geld kan je ook levens redden die het wel verdienen. Verder kan het makkelijker zijn omdat je van die persoon af is, dus je hebt ook niet het probleem dat hij vrij kan komen en een probleem kan zijn in de samenleving.

@Wat je hierboven zegt ben ik het niet eens. Transeksuelen zoals je hierboven aanhaalt zijn een geval appart maar dat is niet zo geboren worden. Je moet geboren worden niet zien als het begin van iemand zijn geaardheid, dat begint al veel vroeger als het kind nog in de moeder zit. Jij gaat er hier van uit dat transeksuelen geboren worden zo. Dat betekend ook dat je er van uit gaat dat 97 % van de mensen die geboren worden in het juiste lichaam geboren worden. Een beetje onwaarschijnlijk toch ?
Hoe het lichaam zich vormt (als jongen of als meisje) en wat je zelf voelt wat je bent hangt toch af van hetzelfde, namelijk dat gen wat je krijgt van je vader. Dan is het geen toeval dat het juist gaat. Immers, als je je zo voelt door dat gen, vormt je lichaam ook zo door dat gen (behalve als er daar iets fout gaat).

Ik weet waarover ik spreek want ik heb een sereuize paper gedaan op vlak van anders geaard zijn en met name transeksualiteit. Die zaken zijn niet gemakkelijk maar veralgemeen het niet en maak je er niet zo makkelijk van af zoals je net doet door te zeggen zo word je geboren. Dat is (zoals ik al eerder vertelde) predestination en dat is een weerlegbare gedachtengang.
Voor zover ik weet lijkt het me ook logisch dat je zo geboren wordt. En het kan ook, want hoe je geboren wordt is niet enkel de eigenschappen van je vader en moeder gemixt, maar veel meer dan dat. Zoals ik al zei kunnen nieuwe ziektes beginnen, terwijl je ouders die ziekte niet hadden, genen kunnen zich wel of niet uiten etc. Ik weet er niks van, dus je zal heel goed gelijk kunnen hebben, maar het is niet zo gek om te denken dat het wel erfelijk is.
 

DeletedUser2918

Gast
Omdat de doodstraf goedkoper en makkelijker is. Dat je misdadigers per se wil laten lijden vind ik al twijfelachtig, maar als je daar zelf ook onder lijdt (doordat het geld kost) vind ik dat het niet slim is. Van dat geld kan je ook levens redden die het wel verdienen. Verder kan het makkelijker zijn omdat je van die persoon af is, dus je hebt ook niet het probleem dat hij vrij kan komen en een probleem kan zijn in de samenleving.


Hoe het lichaam zich vormt (als jongen of als meisje) en wat je zelf voelt wat je bent hangt toch af van hetzelfde, namelijk dat gen wat je krijgt van je vader. Dan is het geen toeval dat het juist gaat. Immers, als je je zo voelt door dat gen, vormt je lichaam ook zo door dat gen (behalve als er daar iets fout gaat).


Voor zover ik weet lijkt het me ook logisch dat je zo geboren wordt. En het kan ook, want hoe je geboren wordt is niet enkel de eigenschappen van je vader en moeder gemixt, maar veel meer dan dat. Zoals ik al zei kunnen nieuwe ziektes beginnen, terwijl je ouders die ziekte niet hadden, genen kunnen zich wel of niet uiten etc. Ik weet er niks van, dus je zal heel goed gelijk kunnen hebben, maar het is niet zo gek om te denken dat het wel erfelijk is.

Kijk logisch redeneren is een ding maar naar anderen niet luisteren is iets anders dat wou ik hierboven al aanhalen.

Kijk het economische is niet aan de orde, juridisch faalt economie op dat gebied al zozeer dat het verwaarloosbaar is. Het is de ethiek wat hier centraal moet staan.

Erfelijkheid en biologie zijn allemaal factoren die ons zijn, kunnen maken en schetsen maar wat er daarmee gebeurd hangt volledig af van ervaringen vanaf het allereerste stadium in je moeders buik tot de dood.

Predestination bestaat niet zoals deze hierboven wordt aangehaald :)
 

DeletedUser

Gast
Ivo heeft gewoon gelijk, ik heb verder geen zin in een discussie.
 

DeletedUser

Gast
Laten we weer terug ontopic gaan; voor de doodstraf e.d. zijn andere topics.
 

DeletedUser18400

Gast
of het wel of niet aangeboren is maakt niks uit vin ik.
als we als voorbeeld nemen het monster uit Amsterdam die ongeveer 90 kinderen heeft misbruikt(ook al was het er 1 ) maar het bewijs is 100% waterdicht, vin ik dat zoon iemand nog geen kogel waard.
Dan kan je zeggen maar hij is ziek hij kan er niks aan doen enz enz.
Ik zie het zo, zoon monster wil ik niet in onze samenleving hebben en als wij zo ook maar 1 kind kunnen redden dat iemand wie zulke gevoelens het niet doet omdat ie bang is dat ie anders de doodstraf krijgt heb ik heel veel vrede met deze oplossing en zou ik nog wel de beul willen zijn ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan