• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser

Gast
Lijst wordt zo bijgewerkt.
Verder gooi ik hem vandaag dus op de devblog en komen we met een concreet verzoek / plan om te kijken wat de mogelijkheden zijn als Kroenuh niet met zijn modteam wil staken en Inno dit toch doorvoert.

E: Peterus, ik had toen m'n Grepo-stop, ik weet niet meer dan dat bewust de server platgelegd is door het genereren van zoveel mogelijk troepenbewegingen ingame, op Ksi dus. Voor InnoGames was dit financieel blijkbaar vrij pijnlijk, ze waren ook niet blij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mijn naam mag ook op de lijst.

Elke update op grepo gaat standaard gepaard met bugs dus hoop van harte dat zodra ze dit willen installeren heel grepo crasht
 

DeletedUser22651

Gast
Lijst wordt zo bijgewerkt.
Verder gooi ik hem vandaag dus op de devblog en komen we met een concreet verzoek / plan om te kijken wat de mogelijkheden zijn als Kroenuh niet met zijn modteam wil staken en Inno dit toch doorvoert.

E: Peterus, ik had toen m'n Grepo-stop, ik weet niet meer dan dat bewust de server platgelegd is door het genereren van zoveel mogelijk troepenbewegingen ingame, op Ksi dus. Voor InnoGames was dit financieel blijkbaar vrij pijnlijk, ze waren ook niet blij.

Wat ik bedoelde. Dit is prima realiseerbaar :)
Willen we het geheim houden hoe of wat: skypegroepje :p
 

DeletedUser21268

Gast
Een pm naar alle spelers dat het ten strengste verboden was en indien we het door zouden zetten spelers een ban zouden krijgen.
De stad (spook) die we daarvoor uitgezocht hadden is toen door support overgenomen.
Tja ze moeten ook maar begrijpen dat ze zo in hun eigen vlees snijden.
stel je voor dat zo een actie weer nodig is om ze wakker te schudden maar dan op hoger niveau (meerdere werelden)
al hoop ik dat dit nooit hoeft te gebeuren en ook nooit meer zal gebeuren .
 

DeletedUser22196

Gast
----Het zou het spel geheel verpesten, mensen die goud kopen hebben al een voordeel in het spel, ten opzichte van de mensen die zonder goud spelen.

Zonder een oordeel te treffen over spelers met Goud. (deze zijn nodig om de spel online te houden)

Het kopen van troepen betekend dat de verhouding compleet scheef komt te liggen, het gaat dan meer om kunde, maar om wie het meeste geld in het spel stopt.----


reactie van speler: Unfitted

ik werd gevraagd om namens deze speler te reageren.
 

DeletedUser20994

Gast
Moet niet gekker worden, voeg mij ook maar toe aan de lijst van ondertekenaars. Weer een reden om definitief te stoppen met Grepo.
 

DeletedUser

Gast
6b5beede71b00c137c08a726ae571499.png
 

DeletedUser22500

Gast
Mijn naam ook

intussen +/- 400 mensen van de 720
;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19545

Gast
Zet mijn naam er ook maar bij, fel gekant tegen de weg die Inno met Grepolis ingaat.
 
Bovenaan