• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser

Gast
Mijn naam mag er ook bij

Delphi was voor mijn toch al de laatste wereld.
Maar voor de mensen die door blijven spelen wil ik dat ze wel met plezier kunnen blijven spelen.
Al word het plezier de laatste paar jaren door Innogames wel steeds beetje bij beetje afgenomen.
Waardoor iedereen langzaam genaaid word die dit spel speelt.
Dat is uit eindelijk ook 'de kracht' van Innogames alles invoeren met kleine beetjes zodat het er vanzelf bij de mensen insluipt dat het normaal is.
Het blijft jammer dat er steeds meer word gezocht naar verkeerde manieren om de kast te spekken bij hun.
Het heeft daarom ook best wel veel weg van de Tweede kamer en de Belastingdienst.
Die blijven ook steeds zoeken naar meer geld, En die verzieken ook alles met kleine beetjes zodat het er vanzelf insluipt ;)

Ik hoop voor de initiatief nemers dat ze dit erdoor gedrukt krijgen.
En het zal een mooi gebaar zijn vanuit kroenuh om zich te bewijzen dat die zich hiervoor daadwerkelijk hard maakt.
Als die is samen met de twee initiatief nemers rond de tafel gaat zitten (visueel dan) om te kijken wat ze samen nog meer kunnen doen om hard te maken dat dit grepolis kapot maakt.
Voor beide een win win situatie en daarmee is ook gelijk het boek gesloten dat kroenuh zich dus dan daadwerkelijk wel hard maakt voor dit spelletje ;)
 

DeletedUser25217

Gast
Hier ben ik het mee eens! Het is (of was?) een geweldig spel, en dat je met goud bestuurders kan aanstellen met wat voordelen, en soms iets kan versnellen met wat goud, dat is prima, maar het spel was altijd zo dat je het ook redelijk goed zonder goud kan spelen, als het een spel wordt van wie er het meeste geld tegenaan kan (en wil) gooien het spel kan domineren, is er voor de meerderheid van de spelers niets meer aan! Vergooi het spel niet aan de commercie!!

Dus: Ja, ik onderteken deze petitie graag!
willen jullie mijn naam toevoegen?
 

DeletedUser24995

Gast
Dit is de eerste post die ik maak op het forum :O

100% voor!
 

DeletedUser22821

Gast
VOOR

al erg veel reacties blijkbaar, zal kroenuh idd niet negeren
 

DeletedUser25218

Gast
Dit is mijn eerst reactie hier en dan lees ik dit 0.0

Zet mij maar op de lijst !
 

DeletedUser21956

Gast
citerenBewerken
Polatinus 24-05-2015 12:25
Voeg me maar toe ;)
 

DeletedUser25219

Gast
VOOR natuurlijk, belachelijke veranderingen die zeker een negatief effect op het spel hebben.
 
Bovenaan