• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pim-Pam-Pet #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
c434fb70-b634-012b-057f-0050569439b1.jpg

Het spel:
Misschien is er een enkeling die nog nooit van PimPamPet heeft gehoord. Hier even een korte uitleg.
De spelleider stelt een vraag, in de trend van: "noem een bekende Nederlander" of "noem een fruitsoort". Dan zorg ik dat er met een random getallen generator van 1 tot 26, die de letters van het alfabet voor stellen, dat er dus 1 letter moet worden gebruikt als beginletter van het woord. Iedereen stuurt in PM dan zijn woord naar mij toe. Dan laat ik de woorden door een onafhankelijke jury beoordelen, en degene die het woord met de minste punten heeft ingestuurd, valt af.

Regels:
-Geen Google!
Ik vertrouw er op dat jullie eerlijk spelen en dit niet gaan gebruiken, want dit is eigenlijk niet controleerbaar.
-Je houd het woord dat jij hebt ingestuurd voor jezelf!
Als jij je woord deelt met wie dan ook, ben je gediskwalificeerd. Als de jury bijvoorbeeld je woord komt te weten, kan namelijk het geval zijn dat ze partijdig gaan worden, en ze je hoger/lager neerzetten dan dat ze zouden doen als ze niet wisten van wie het woord was.

Vereisten:

-Skype

Het spelen:
Je neemt contact met me op op Skype (heb je mijn Skype niet? PM!) en dan stel ik de vraag en geef ik de letter. Je hebt 30 seconden om te antwoorden. Daarna worden de woorden beoordeeld en is er 1 ronde voorbij

Voor opmerkingen en tips kun je naar mij een bericht sturen, ik wil testen of dit concept werkt, misschien werkt het wel helemaal niet en gaat het helemaal mis, maar dat zullen we in de loop van het spel wel zien
 

DeletedUser

Gast
Jury:
1. Imrahil DonFrank
2. Alice
3. mcg00

Spelers:
1. Donny
2. Vinie
3. RabbidRobin
4. Ydeger
5. MoonMonkey
6. Genius
7. Kyra
8. PartOfTheGame
9. Noobje
10. Gekko

Reserve-jury:
1. Donny
2. Ydeger
3. Noobje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Goed, vraag is er, letter is er, als ik online ben op Skype, kan je het spel afnemen!
Ronde 1 start, deadline: zondagavond 20:00 uur!

Posten mag nu ;)
 

DeletedUser

Gast
Vriendelijk doch dringend verzoek aan Vinie om op Skype te komen, anders kan hij de vraag niet beantwoorden!
 

DeletedUser

Gast
Vinie heeft niet ingestuurd, hij valt af.
Resultaten:
Ronde 1: Dier met een G
1. Kyra – Gnoe
2. Don – Gazelle
3. MoonMonkey – Geit
4. Noobje – Gekko
5. RabbidRobin – Giraffe
6. Genius – Goudvis
7. POTG – Giraffe
8. Gekko – Grizzlybeer
9. Ydeger – Gordeldier

Beoordeling jury:
De jury moest van alle woorden in het lijstje ze sorteren van mooist naar minst mooi. Mooist kreeg 8 punten, minst mooi 1. Ieder jurylid vulde het lijstje apart in. Hier zijn de totaalresultaten.
Kyra: 10
DonFrank: 12
MoonMonkey: 8
Noobje: 11
Rabbid: 8
Genius: 16
POTG: 8
Gekko: 20
Ydeger: 23

Ydeger wint dus, en er was een gelijkspel op de laatste plek tussen de woorden giraffe en geit. Na overleg van de jury (die toen nog steeds niet wisten welk woord dubbel ingestuurd was) is er besloten dat het woord giraffe beter was dan geit. Helaas nemen wij dus afscheid van MoonMonkey.

Volgende deadline: aangezien ik morgenavond moet werken zal de deadline niet voor dan zijn, maar voor dinsdagavond. Als iedereen echter vanavond of morgenmiddag in staat is te spelen, kan de deadline vervroegd worden!
 

DeletedUser19654

Gast
Wat is er nou mis met geit! tss...
Giraffe was net zo slecht.

En laat vinnie dan dood gaan ipv mij ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ronde 2 is nu ook gespeeld!
Deze keer was de opdracht: noem een aangename geur die begint met een F!
De antwoorden, waren... euh... Origineel? Laten we het daar maar op houden!

Resultaten:
1. Gekko – Fanta
2. Ydeger – Feest
3. Kyra – Fietsbanden
4. Genius – Fantasie
5. DonFrank – Filet
6. POTG – Fruit
7. Rabbid - Fazantenstront
8. Noobje – Fructose

Beoordeling jury:
Gekko: 18
Ydeger: 17
Kyra: 19
Genius: 14
DonFrank: 7
POTG: 13
Rabbid: 10
Noobje: 10

De winnares, met wel 1 punt meer dan Gekko, is dus Kyra!
DonFrank had de minste punten, hij valt dus helaas af.
De volgende ronde kan afgenomen worden!
 

DeletedUser

Gast
wauw, domste jury ooit.
Je gaat filet, een etenswaar minder punten geven dan fantasie, dat geen geur heeft en dus niet coorespondeert met de vraag? :/
 

DeletedUser21674

Gast
Dit slaat echt alles, je geeft Fietsbanden een hoger cijfers terwijl het niet eens is goed gekeurd zou moeten worden.
Hierbij schrijf ik me uit.
 

DeletedUser

Gast
Dit slaat echt alles, je geeft Fietsbanden een hoger cijfers terwijl het niet eens is goed gekeurd zou moeten worden.
Hierbij schrijf ik me uit.

Sorry, maar wij gaan niet over de goedkeuring van woorden. Als wij het woord krijgen gaan we ervan uit dat het goedgekeurd is en dus beoordelen wij voornamelijk op originaliteit. Daarbij heeft rubber (in fietsbanden) wel degelijk een geur.
En fantasie, dat is gewoon grappig gedacht. Je fantaseert een geur, en dus heeft je fantasie dan een geur.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En Fazantenstront is niet origineel? Alice zegt dat het net minder punten krijgt omdat het zogenaamd niet zou gelden. Niet echt een eerlijk woord is. De jury hoort een eenheid te zijn, jullie geven nu 2 totaal verschillende antwoorden? Wat een gesjoemel hier.
 

DeletedUser21674

Gast
Sorry, maar wij gaan niet over de goedkeuring van woorden. Als wij het woord krijgen gaan we ervan uit dat het goedgekeurd is en dus beoordelen wij voornamelijk op originaliteit. Daarbij heeft rubber (in fietsbanden) wel degelijk een geur.
En fantasie, dat is gewoon grappig gedacht. Je fantaseert een geur, en dus heeft je fantasie dan een geur.

Als je een geur fantaseert, heeft fantasie nog geen geur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan