• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pokémon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Dan moet je ook gewoon Fire-red of Leaf-green spelen :p

Tis Crystal he :O.
BTW, ik kwam net het volgende tegen:

5170814_700b.jpg
 

DeletedUser

Gast
Eerst had ik red en green voor de gameboy maar toen ik erachter kwam dat ik die kon overzetten naar diamond en pearl heb ik ook ruby enzo gekocht.

Eigenlijk wel leuk en ik denk dat ik ze nog eens ga spelen.

Alleen is het waar dat die nieuwe verprutst zijn.
 

DeletedUser

Gast
wie heeft een emulator voor mij
wil ook weer is beginnen met pokemon spelen ^^
 

DeletedUser

Gast
Pokemon is geniaal, vanaf de kleutertijd t/m groep zes hardcore pokemonkaarten verzameld, we hadden in ons dorp zelfs een Pokemon-Yugioh-winkel^^
Natuurlijk ook tijden lang het spel gespeeld, Red, Emerald, Saphire (waar ik op een gegeven moment in de 200 uur op had gespeeld, tig pokemons van level honderd daar) en als laatst Diamond, maar Diamond ging me snel vervelen, ik ben meer van de old-school-shit.
Elke dag toen ik uit school kwam ging ik meteen naar de tv om Pokemon te kijken.

Vroeger was het beter, nu spelen we grepolis:rolleyes:
:p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Pokemon is geniaal, vanaf de kleutertijd t/m groep zes hardcore pokemonkaarten verzameld, we hadden in ons dorp zelfs een Pokemon-Yugioh-winkel^^
Natuurlijk ook tijden lang het spel gespeeld, Red, Emerald, Saphire (waar ik op een gegeven moment in de 200 uur op had gespeeld, tig pokemons van level honderd daar) en als laatst Diamond, maar Diamond ging me snel vervelen, ik ben meer van de old-school-shit.
Elke dag toen ik uit school kwam ging ik meteen naar de tv om Pokemon te kijken.

Vroeger was het beter, nu spelen we grepolis:rolleyes:
:p

Je kunt nog steeds pokemon kijken als je wilt ;)
Ik geef toe dat ik soms ook nog kijk als men broertje het opzet :O
 

DeletedUser

Gast
Je kunt nog steeds pokemon kijken als je wilt ;)
Ik geef toe dat ik soms ook nog kijk als men broertje het opzet :O

Het programma ga ik denk ik niet meer kijken, t is een beetje eentonig;)
Maar misschien moet ik maar eens naar mn DS of Gameboy gaan zoeken, en gwn weer gaan beginnen, dit topic roept het oude leven weer tot leven:O
 

DeletedUser12440

Gast
Een van de spellen die altijd leuk blijven :)
Ik ben begonnen met game boy colour met pokemon yellow en daarna nog heel wat gespeeld gold/cyrstal/ruby/diamond/heartgold.
 

DeletedUser9104

Gast
Oh, ik weet nog wel. Ik mocht nooit pokémon kijken. Het heeft echt een lange tijd (zeker als kind vind je dat lang) geduurt voordat ik mocht kijken, maar eenmaal aan het kijken was ik ook niet weg te slaan voor de tv. Ook een kleine verzameling pokémonkaarten opgebouwd (die ik natuurlijk niet mocht kopen). Toen ik zelf m'n ds had gekocht heb ik ook pokémon spellen aangeschaft. Ook heb ik achteraf nog pokémon saffier gekocht.

Pokémon <<<<3333
 

DeletedUser

Gast
Pokémon is baas, ik heb nog veel kaarten en heb Firered, Ruby en Pearl gespeeld. :)

Nu ben ik bezig met HeartGold op een emulator :p
 

DeletedUser

Gast
Pokemon is geniaal, vanaf de kleutertijd t/m groep zes hardcore pokemonkaarten verzameld, we hadden in ons dorp zelfs een Pokemon-Yugioh-winkel^^
Natuurlijk ook tijden lang het spel gespeeld, Red, Emerald, Saphire (waar ik op een gegeven moment in de 200 uur op had gespeeld, tig pokemons van level honderd daar) en als laatst Diamond, maar Diamond ging me snel vervelen, ik ben meer van de old-school-shit.
Elke dag toen ik uit school kwam ging ik meteen naar de tv om Pokemon te kijken.

Vroeger was het beter, nu spelen we grepolis:rolleyes:
:p

200 is niks man , 999:99 op gegeven moment ging die niet verder :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan