• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pokémon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20586

Gast
Dat is perfect eigenlijk :p Sanoj heeft eigenlijk wel de ideale mix.

Nu even die van mij:
Pokémon Emerald.
3e gym
Pokémon:
Slugma lvl. 30
Marshtomp: lvl. 32
Loudred: lvl. 30

Zoals je ziet heb ik meer Pokémon nodig. Iemand nog een toevoeging?
 

DeletedUser18363

Gast
Dat is perfect eigenlijk :p Sanoj heeft eigenlijk wel de ideale mix.

Nu even die van mij:
Pokémon Emerald.
3e gym
Pokémon:
Slugma lvl. 30
Marshtomp: lvl. 32
Loudred: lvl. 30

Zoals je ziet heb ik meer Pokémon nodig. Iemand nog een toevoeging?

Manectric, Breloom, Pelliper
 

DeletedUser

Gast
Pokemon Emerald
1ste 6 Gym's gehaald
Pokemons:
Magnetic Lv. 38
Charizard Lv. 40
Swampert Lv. 42
Salamence Lv. 50

----

Golbat Lv. 32
Swellow Lv. 33
Swalot Lv. 33

Ik zoek nog een nieuwe pokemon, iemand nog een goed idee?

Neem een Elektrische, word erg handig in laatste gym en tegen team Aqua.
 

DeletedUser20586

Gast
Pelipper vanwege water :p
Maar Altaria kan ofc ook.
Ik heb daar al mijn Swampert voor, maar je bent later idd veel water HM's nodig.. Ik ga toch voor Pelipper. Die kan Fly, Dive en Waterfall :) Bedankt Neusje!
 
hoe is t eigenlijk met die nieuwe pokemon smokeAlot, slaat die een beetje aan of niet?---------------------------------->(grapje)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb daar al mijn Swampert voor, maar je bent later idd veel water HM's nodig.. Ik ga toch voor Pelipper. Die kan Fly, Dive en Waterfall :) Bedankt Neusje!

Ik zou niet voor Pelipper gaan :O Als je al water pokemon hebt. Ik zeg, ga voor een Dragon, bij een na laatste elite 4 dude erg handig, en krijgt maar 50% damage bij Water, Elek, Vuur en Gras als ik me niet vergis, en is dubbel @ Dragon.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou niet voor Pelipper gaan :O Als je al water pokemon hebt. Ik zeg, ga voor een Dragon, bij een na laatste elite 4 dude erg handig, en krijgt maar 50% damage bij Water, Elek, Vuur en Gras als ik me niet vergis, en is dubbel @ Dragon.

Of een ice type, nog handiger voor elite 4 :D
 

DeletedUser13380

Gast
Ondertussen ook een mettagross, Gengar, Giratina, Palkia, Dialga, Moltres, Zapdos, Articuno, Azelf, Uxie hier.

Stomme Mesprit. :/


Verder ook een Scizor aan het trainen... Slaagt een beetje tegen.
 

DeletedUser

Gast
Ben nu met Emerald bezig (al uitgespeeld, ga alle Battle Symbols proberen te halen en pokedex zo ver mogelijk, allemaal op mobiel),
heb nu een non-legendary team bestaande uit:

- Ampharos (word vaak onderschat ,maar is erg sterk!)
- Gardevoir
- Salamance (die beschouw ik stiekem wel als legendary :p )
- Absol
- Swampert
- Metang (ga ik nog heel ver laten evolueren en trainen)
 

DeletedUser13380

Gast
Glaceon, umbreon, Gallade, electivire. Ook hier. :)

En magmortar, wat een über-pro-baas-super-nice-f***ng-goede pokémon is dàt wel niet? Magmortar, level 40 vs Rapidash level 70. Uitkomst: Magmortar wint super hard.

Rapidash geowned. :p
 

DeletedUser

Gast
Ondertussen ook een mettagross, Gengar, Giratina, Palkia, Dialga, Moltres, Zapdos, Articuno, Azelf, Uxie hier.

Stomme Mesprit. :/


Verder ook een Scizor aan het trainen... Slaagt een beetje tegen.
Scizor is niet te goed moet ik zelf zeggen, ben die ook aan t trainen, maar vind m toch niet zo goed, desondanks ga ik m trainen :p
En ik ga maar beginnen aan magmar/magmortar trainen :p
 

DeletedUser13380

Gast
Doen! :)

Net Lugia gevangen op SoulSilver. Overgezet naar Platinum, nu 60+.

Nice beestje.
Ook Rhyperior hier. :)
 

DeletedUser

Gast
ben op BlazeBlack alle pokemon aan het verzamelen op volgorde, moet nu articuno en moltres dan ben ik klaar met gen I
 

DeletedUser15415

Gast
Elke pokemon is eigenlijk goed, je moet alleen de juiste moves kennen. Ik bekijk elk spel alle statussen van elke pokemon daaruit maak je een route en kan je makkelijk door alle gymes en obstakels heen. Dus niet iedereen is slecht ligt eraan in welke situatie je ze gebruikt.
 

DeletedUser13380

Gast
Elke pokemon is eigenlijk goed, je moet alleen de juiste moves kennen. Ik bekijk elk spel alle statussen van elke pokemon daaruit maak je een route en kan je makkelijk door alle gymes en obstakels heen. Dus niet iedereen is slecht ligt eraan in welke situatie je ze gebruikt.

Steelix prakt wel dik XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan