• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pokémon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Monoteam Style - Pokemon Emerald

Ik heb weereens een leuke uitdaging aan mezelf gegeven. Ik mag Pokemon Emerald alleen uitspelen doormiddel van het gebruik van Water Pokemon (Dit is van te voren bepaald door mijn trainerskaart, 1-3 = vuur 4-6 = Gras 7-9 = Water). Geen Nuzlock deze keer, ik heb geen ervaring met Monoteam, maar wellicht dat ik later Nuzlocke + Monoteam doe.


1. De eerste Pokémon per area mag je vangen, anders pech. (Als dit in mijn geval geen Water pokemon is, heb ik dus pech)
2. Battle Style op "set" zodat je niet kan wisselen als de tegenstander een nieuwe pokémon inzet in een gevecht.
3. Geen revives
4. Pokemons mogen in gevechten enkel worden hersteld door hun item, of door helende moves
5. Alleen 'gewone' pokéballs mogen gebruikt worden.


Aantal Badges: 0
Aantal Pokemon Gevangen (Inclusief Starter): 1
- Mudkip/Cynthia Level 8
258MS.png

Aantal Pokemon Gezien: 0
 

DeletedUser

Gast
Dat ik weet kun je via www.vizzed.com pokemon spellen spelen. ook andere spellen met verschillende consoles.

Deze games zijn meestal old school, maar sommige zijn van nieuwe spellen omgezet in een gameboy spel.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben nu bij de pokemon league van Platinum, en dit is mijn team:
Iemand nog ideeën wat te veranderen aan dit team, en of de levels hoog genoeg zijn? ( ja heb ook jolteon zelfde level maar niet echt goed voor de league :p)
Torterra lvl 56:
Item: big root
Giga Drain
Wood Hammer
Earthquake
Crunch
Girafarig lvl 56:
Item: Mind Plate
Double hit
Psychic
Crunch
Thunderbolt
Gastrodon lvl 56:
Item: Quick Claw
Muddy water
Surf
Mud Shot
Recover
Rapidash lvl 56:
Item: Razor Claw
Flame wheel
Megahorn
Strength
Iron Tail
Drifblim lvl 56:
Item: Shell Bell
Toxic
Shadow Ball
Fly ( ik vind fly gewoon handig xD )
Air Cutter
Mamoswine lvl 56:
Avalanche
Hail
Earthquake
Rock Climb

Box: Jolteon lvl 56:
Item: Zap Plate
Thunder Fang
Shock Wave
Quick Attack
Shadow Ball
 

DeletedUser13380

Gast
Ik ben nu bij de pokemon league van Platinum, en dit is mijn team:
Iemand nog ideeën wat te veranderen aan dit team, en of de levels hoog genoeg zijn? ( ja heb ook jolteon zelfde level maar niet echt goed voor de league :p)
Torterra lvl 56:
Item: big root
Giga Drain
Wood Hammer
Earthquake
Crunch
Girafarig lvl 56:
Item: Mind Plate
Double hit
Psychic
Crunch
Thunderbolt
Gastrodon lvl 56:
Item: Quick Claw
Muddy water
Surf
Mud Shot
Recover
Rapidash lvl 56:
Item: Razor Claw
Flame wheel
Megahorn
Strength
Iron Tail
Drifblim lvl 56:
Item: Shell Bell
Toxic
Shadow Ball
Fly ( ik vind fly gewoon handig xD )
Air Cutter
Mamoswine lvl 56:
Avalanche
Hail
Earthquake
Rock Climb

Box: Jolteon lvl 56:
Item: Zap Plate
Thunder Fang
Shock Wave
Quick Attack
Shadow Ball

Levels moeten met 15 omhoog, minstens. ;)
 

DeletedUser15415

Gast
Levels moeten met 15 omhoog, minstens. ;)
Level 56 moet wel genoeg zijn voor elite four en dan krijg je genoeg xp voor een paar extra levels bij enkele pokemon en dan red je de champion ook wel. Mamoswine en rapidash zouden het meeste bij de champion moeten verslaan. Dus Marcoknight ik weet niet of het al is gelukt maar dat moet wel met dit team.

Ook al vind ik het wel vreemd dat je girafarig en jolteon hebt want in mijn ogen heb je aan beide niks maar ik denk dat jolteon beter is dan girafarig als je de champion bekijkt. Jolteon pakt togekiss en milotic. Maar als je een elektrische pokémon wilde hebben in je team was Luxray beter. Dan had je Lucian zo gedaan wat nu moeilijker is.

Maar platinum dat is wel een tijdje terug zeg... :O. Maar ja ik heb deze vakantie maar Alpha Sapphire uitgespeeld :)
 

DeletedUser

Gast
Level 56 moet wel genoeg zijn voor elite four en dan krijg je genoeg xp voor een paar extra levels bij enkele pokemon en dan red je de champion ook wel.Ja, dacht ik ook al, volgens mij is de champ rond levl 60 en dan kan je gebruik maken van supereffective moves. Mamoswine en rapidash zouden het meeste bij de champion moeten verslaan. Dus Marcoknight ik weet niet of het al is gelukt maar dat moet wel met dit team.

Ook al vind ik het wel vreemd dat je girafarig en jolteon hebt want in mijn ogen heb je aan beide niks maar ik denk dat jolteon beter is dan girafarig als je de champion bekijkt. Jolteon pakt togekiss en milotic. Maar als je een elektrische pokémon wilde hebben in je team was Luxray beter. Dan had je Lucian zo gedaan wat nu moeilijker is. Ik wil niet perse de sterkste pokemon, en alhoewel ik net zo goed een alakazam had kunnen hebben en luxray doe ik dat niet omdat ik mezelf niet te makkelijk wil maken door te beste pokemon te geven :p

Maar platinum dat is wel een tijdje terug zeg... :O. Maar ja ik heb deze vakantie maar Alpha Sapphire uitgespeeld :)
Nais van alphasapphire, over een paar dagen krijg ik omegasapphire hier thuis, is t een nice game?
 

DeletedUser

Gast
Wat is jullie meest favoriete pokemonversie everooit?

Voor mij is dat toch wel overduidelijk HeartGold/SoulSilver, met de meest bazige beginpokemons en dan ook nog een mogelijkheid om alle pokemons te kunnen laten evolueren naar hun hoogste vorm. (Alakazam en Golem bijvoorbeeld)
 

DeletedUser

Gast
Wat is jullie meest favoriete pokemonversie everooit?

Voor mij is dat toch wel overduidelijk HeartGold/SoulSilver, met de meest bazige beginpokemons en dan ook nog een mogelijkheid om alle pokemons te kunnen laten evolueren naar hun hoogste vorm. (Alakazam en Golem bijvoorbeeld)
Mhm, moeilijke.
Qua generatie pokemon staat generatie 3 ver bovenaan, maar ik vond de gen 3 games niet geweldig. Ik vind pokemon platinum het beste, ook omdat het voor mij ook veel gaat om wat je kan doen na de league/main story, en dan vind ik pokemon platinum daar toch het nicest in, met veel mogelijkheden, vooral als je wat met andere mensen daar bezig bent ( heb ik ontzettend veel gedaan)
 

DeletedUser13380

Gast
Wat is jullie meest favoriete pokemonversie everooit?

Voor mij is dat toch wel overduidelijk HeartGold/SoulSilver, met de meest bazige beginpokemons en dan ook nog een mogelijkheid om alle pokemons te kunnen laten evolueren naar hun hoogste vorm. (Alakazam en Golem bijvoorbeeld)

Platinum vond ik ook wel geweldig, maar dat kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik daar het verste geraakte.
 

DeletedUser23992

Gast
Hier wat hulp voor de league in platinum:
Spiritomb lv58: geen zwakte
Roselia lv58: die kan je met Rapidash of Drifblim verslaan, hier zou ik Drifblim met Fly gebruiken
Togekiss lv60: hiervoor kan je best mamoswine gebruiken. Rock climb is effectief omdat Togekiss een vlieg type is. Je kan ook hail gebruiken
Lucario lv60: kan je verslaan door met Rapidash flame wheel te gebruiken
Milotic lv58: Torterra hier gebruiken, kan ook negatief uitdraaien. Je gebruikt gras aanvallen tegen hem want het is een water type, het nadeel is dat Milotic ijs aanvallen leert wat effectief kan zijn tegen Torterra.
Garchomp lv62: hopelijk heb je Giratina gevangen, neem hem dan mee ipv Girafarig. Giratina heeft Dragon aanvallen en die zijn vrij handig om te gebruiken hier. Geef hem dan ook Quick Claw waardoor de kans dat je eerst mag aanvallen vergroot en je dus Garchomp in 1 klap kan killen. Je kan misschien ook nog voor de zekerheid Mamoswine een ijsaanvallen laten leren en dat is ook effectief tegen dragon type
 

DeletedUser13872

Gast
Ik ga ook eens een steentje bijdrage aan deze discussie, voor mij is het toch zeker wel de diamond/pearl/platinum games. Maar denk dat het voor iedereen ligt en waar ze mee begonnen zijn, ik heb eigenlijk alleen die 3 echt gespeeld (diamond had ik 330 euro gespeeld en toen crashte die, had een roserade lvl 100:) hoe ik daarbij kwam geen idee maar hij/zij was goed!

Ben zelf heel erg fan geweest van de games, maar van kaarten en de serie allebei redelijk.
Maar ik ga pitten:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan