• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Red ons spellenforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5621

Gast
De laatste tijd sneeuwen steeds meer spellen onder door inactiviteit, zelfs het eens zo grote Weerwolven van wakkerdam! Hier moet echt iets aan veranderen, in dit topic kunnen we daarover brainstormen. Zo had ik een paar ideeën.

* Nooit meer dan 2 grote spellen tegelijk laten spelen.
* Altijd met minimaal 3 vervangers spelen
* Mensen van andere fora, oude spelers en igm oproepen hier te komen spelen
* Inschrijftopic voor WvW spelleiders pas starten na het andere potje
* Spelleiderverkiezingen over 1 potje.
* Met kleine groepen spelen, met actieve mensen en nieuwelingen
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

idd, goed idee! en vooral al die oude topics wegdoen, nu is het echt een stort bijna :p
maar toch, als het veranderd doe ik mee!
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Red ons spellenforum

Erg goed idee, maar het moet wel leuk blijven en het roept ook de vraag op wat een "groot" spel is, maar dat komt wel goed.
Over het punt kleine groepen. Je kunt best starten met een grote groep, maar spelleiders zullen actiever inactieven uit het spel moeten schrijven. Dit gebeurt veelal niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

WvW is over zijn dieptepunt heen hoor. Het gaat nu de goede kant weer op. Een aantal maanden geleden was het zo dat er na 3 dagen, 5 pagina's waren. Dat is nu 15. Dat lijkt mij een hele verbetering.
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

De laatste tijd sneeuwen steeds meer spellen onder door inactiviteit, zelfs het eens zo grote Weerwolven van wakkerdam! Hier moet echt iets aan veranderen, in dit topic kunnen we daarover brainstormen. Zo had ik een paar ideeën.

1 Nooit meer dan 2 grote spellen tegelijk laten spelen.
2 Altijd met minimaal 3 vervangers spelen
3 Mensen van andere fora, oude spelers en igm oproepen hier te komen spelen
4 Inschrijftopic voor WvW spelleiders pas starten na het andere potje
5 Spelleiderverkiezingen over 1 potje.
6 Met kleine groepen spelen, met actieve mensen en nieuwelingen

1 zou ik meer als richtlijn nemen, niet als echte regel. Er kunnen best voor een korte tijd 3 spellen tegelijk zijn op drukke tijden, op minder drukke tijden is misschien maar 1 beter.
2 lijkt me niet haalbaar, iedereen wil meedoen en bij vervanger zijn heb je die garantie niet.
3 lijkt me niet echt een goed idee, omdat ik denk dat zij misschien even actief zullen zijn, maar snel inactief zouden kunnen worden. Daarnaast denk ik niet dat de grote van de groep belangrijk is, maar de activiteit van de groep.
4 lijkt me niet per se nodig. Op die manier is er meer tijd tussen spellen terwijl we juist spellen actiever willen maken.
5 lijkt mij ook niet dat het probleem oplost, ook hierdoor heb je meer tijd tussen spellen.
6 lijkt mij wel goed. Met een kleine groep kan je vaak meer activiteit halen. Wat Ilja zegt klopt denk ik wel, er zijn te veel inactieven. Vaak worden bij wvw de actieven als eerst gelunched (en vaak ook gelynched) waardoor er inactieven overblijven en het spel niet leuk wordt. Als je alleen maar actieven hebt zal een spel altijd actief blijven.

Ik spreek hierbij uit mijn eigen ervaring, ik weet niet hoe anderen dit ervaren. Ik ben bijvoorbeeld al vanaf potje 24 nooit meer dan 2 dagen in leven geweest bij wvw. Hierdoor krijg ik maar weinig de kans om actief te zijn. Ik vermoed dat ook andere actieven dit probleem hebben, en het daarom zo inactief is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

Ivo, jij wordt er altijd uitgehaald omdat je iedereen doorhebt. Misschien moet je eens de eerste paar dagen iets minder actief zijn. :)

En over de nieuwerds, tja. Ik vind dat ze achter iedereen aanlopen zonder zelf theorieën te verzinnen. Maar goed, iedereen moet een keer beginnen. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

Ivo, jij wordt er altijd uitgehaald omdat je iedereen doorhebt. Misschien moet je eens de eerste paar dagen iets minder actief zijn. :)

En over de nieuwerds, tja. Ik vind dat ze achter iedereen aanlopen zonder zelf theorieën te verzinnen. Maar goed, iedereen moet een keer beginnen. :)
Ik haal er bijna nooit mensen uit :rolleyes:
Ik blijf alleen altijd rustig nadenken, waardoor ik bijvoorbeeld doorhad dat Tirion en Droide beiden burgers waren. Maar wolven weet ik bijna nooit... :(
En als wolf faal ik ook, zoals blijkt uit dit potje :(

Maar ontopic: minder actief zijn de eerste paar dagen is geen oplossing voor het probleem. Dan heb je namelijk dat het de eerste paar dagen inactief is en daar heb je ook niks aan. Het is gewoon zo dat de meest actieven als eerst dood gaan en dat is jammer, maar op deze manier onvermijdelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

Wat ik zelf heb is dat de manier van spelen gewoon niet meer leuk is & dat er gewoon te veel wordt meegelopen, gespammed en gewoon niet leuk gespeeld.

Daar moet ook worden naar gekeken mits je meer spelers wilt.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Red ons spellenforum

Dat ligt denk ik ook aan het niveau van de community.
Spelers als Tristan, Ivo en Imrahil zijn de enige spelers van de spelerslijst die ik als zeer goede spelers zou zien. Dat zegt ook wel wat, want als ik voor mijn 'pauze' een aantal toppers zou moeten noemen, zou iemand als Tristan daar niet bijzitten, terwijl hij nu een van de sterkste spelers van de community is. In Imrolini, Buffel, Droide, Janiculus, Robin, ilja, crezum en (sorry) mezelf zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven, maar geen spelers die een potje zouden moeten dragen, als je me vat. We missen de echte toppers als Cibje, Knowledge, Jobeh, spartacus, enzo.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Red ons spellenforum

Inderdaad.Toen ik hier als nieuwerd aankwam deden de eerste twee mee, en was het niveau tien keer zo hoog.

Klopt als een bus. Maar naar het lijkt zijn alle TW'ers verbannen of vertrokken, en zullen we het zelf moeten redden. Ik heb al een oproep gedaan in mijn alliantie voor het Algemeen forum, als iedereen dat doet krijgen we vast wel weer nieuwerds.
 

Araluen

Manticore
Re: AW: Red ons spellenforum

Dat ligt denk ik ook aan het niveau van de community.
Spelers als Tristan, Ivo en Imrahil zijn de enige spelers van de spelerslijst die ik als zeer goede spelers zou zien. Dat zegt ook wel wat, want als ik voor mijn 'pauze' een aantal toppers zou moeten noemen, zou iemand als Tristan daar niet bijzitten, terwijl hij nu een van de sterkste spelers van de community is. In Imrolini, Buffel, Droide, Janiculus, Robin, ilja, crezum en (sorry) mezelf zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven, maar geen spelers die een potje zouden moeten dragen, als je me vat. We missen de echte toppers als Cibje, Knowledge, Jobeh, spartacus, enzo.

:mad::mad:
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Red ons spellenforum

Tss, ik zat nog even te twijfelen om hem en iemand anders te noemen als voorbeeld voor mensen die het niveau juist niét aankunnen, hij mag blij zijn dat ik dat niet heb gedaan. :p
 

DeletedUser199

Gast
AW: Red ons spellenforum

Dat ligt denk ik ook aan het niveau van de community.
Spelers als Tristan, Ivo en Imrahil zijn de enige spelers van de spelerslijst die ik als zeer goede spelers zou zien. Dat zegt ook wel wat, want als ik voor mijn 'pauze' een aantal toppers zou moeten noemen, zou iemand als Tristan daar niet bijzitten, terwijl hij nu een van de sterkste spelers van de community is. In Imrolini, Buffel, Droide, Janiculus, Robin, ilja, crezum en (sorry) mezelf zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven, maar geen spelers die een potje zouden moeten dragen, als je me vat. We missen de echte toppers als Cibje, Knowledge, Jobeh, spartacus, enzo.

Hmmmm.
Knowledge,Jobeh,Spartacus en Cibje hebben gezegd dat ik sowieso een van de sterkste spelers van de community ben. Jij zei dat btw ook maar jij hebt sinds jou ´terugkeer´ een hekel aan me dus daar zal ik niet teveel waarden aan hechten. Nog een paar dingen: Janiculus faalt in WvW en dat geeft hij zelf ook toe :p. 'In Imrolini, Buffel, Droide, Janiculus, Robin, ilja, crezum en (sorry) mezelf zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven,'
Ben ik de enige die helemaal stuk ging hierop? Als ik nu een lijstje van de top 3 beste spelers op moet noemen zou ik Ivo,Imrahil en mezelf zeggen. Als ik een lijstje van de slechtste spelers op zou moeten noemen zou ik iedereen behalve Droide uit jouw lijstje opnoemen ;). Sowieso slaat het van de tw'rs nergens op aangezien Tirion er nog is net zoals ik. De reden dat bijna niemand van de oude garde er meer is (Hidan,Teun,Jelmer,Tirion,ik enz.) komt grotendeels door jouw beroemde wk potje ;).
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Red ons spellenforum

Hmmmm.
Knowledge,Jobeh,Spartacus en Cibje hebben gezegd dat ik sowieso een van de sterkste spelers van de community ben. Jij zei dat btw ook maar jij hebt sinds jou ´terugkeer´ een hekel aan me dus daar zal ik niet teveel waarden aan hechten. Nog een paar dingen: Janiculus faalt in WvW en dat geeft hij zelf ook toe :p. 'In Imrolini, Buffel, Droide, Janiculus, Robin, ilja, crezum en (sorry) mezelf zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven,'
Ben ik de enige die helemaal stuk ging hierop? Als ik nu een lijstje van de top 3 beste spelers op moet noemen zou ik Ivo,Imrahil en mezelf zeggen. Als ik een lijstje van de slechtste spelers op zou moeten noemen zou ik iedereen behalve Droide uit jouw lijstje opnoemen ;). Sowieso slaat het van de tw'rs nergens op aangezien Tirion er nog is net zoals ik. De reden dat bijna niemand van de oude garde er meer is (Hidan,Teun,Jelmer,Tirion,ik enz.) komt grotendeels door jouw beroemde wk potje ;).

Hmm, mag ik zeggen dat ik het niet met je eens ben?
Je bent inderdaad een van de sterkste spelers van de community, samen met Ivo en Imrahil, dat vermeldde ik ook in mijn post. Voor mijn 'pauze' vond ik jou een sterke speler, maar ik vond je te stellig, een kwestie van smaak.

Ik heb helemaal geen hekel aan jou, het omgekeerde, het lijkt er eerder op dat jij sinds mijn terugkeer een hekel aan mij hebt, wat heb ik gedaan tegen jou?

Over dat mijn lijstje de slechtste spelers bevat, noem jij een aantal spelers op van de huidige community die beter zijn dan dat lijstje? Behalve Ivo, Imrahil en jezelf?

De TW'ers zijn nagenoeg weg, dat zei ik. Tirion speelt geen WvW meer, dus alleen jij bent nog over. Mag ik dat nagenoeg verdwenen noemen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Red ons spellenforum

Hmm, mag ik zeggen dat ik het niet met je eens ben?
Je bent inderdaad een van de sterkste spelers van de community, samen met Ivo en Imrahil, dat vermeldde ik ook in mijn post. Voor mijn 'pauze' vond ik jou een sterke speler, maar ik vond je te stellig, een kwestie van smaak.

Ik heb helemaal geen hekel aan jou, het omgekeerde, het lijkt er eerder op dat jij sinds mijn terugkeer een hekel aan mij hebt, wat heb ik gedaan tegen jou?

Over dat mijn lijstje de slechtste spelers bevat, noem jij een aantal spelers op van de huidige community die beter zijn dan dat lijstje? Behalve Ivo, Imrahil en jezelf?

De TW'ers zijn nagenoeg weg, dat zei ik. Tirion speelt geen WvW meer, dus alleen jij bent nog over. Mag ik dat nagenoeg verdwenen noemen?

en nu word het zowat een ruzie/discussie topic :p
 

DeletedUser199

Gast
AW: Red ons spellenforum

Hmm, mag ik zeggen dat ik het niet met je eens ben?
Je bent inderdaad een van de sterkste spelers van de community, samen met Ivo en Imrahil, dat vermeldde ik ook in mijn post. Voor mijn 'pauze' vond ik jou een sterke speler, maar ik vond je te stellig, een kwestie van smaak.

Ik heb helemaal geen hekel aan jou, het omgekeerde, het lijkt er eerder op dat jij sinds mijn terugkeer een hekel aan mij hebt, wat heb ik gedaan tegen jou?

Over dat mijn lijstje de slechtste spelers bevat, noem jij een aantal spelers op van de huidige community die beter zijn dan dat lijstje? Behalve Ivo, Imrahil en jezelf?

De TW'ers zijn nagenoeg weg, dat zei ik. Tirion speelt geen WvW meer, dus alleen jij bent nog over. Mag ik dat nagenoeg verdwenen noemen?

'Dat zegt ook wel wat, want als ik voor mijn 'pauze' een aantal toppers zou moeten noemen, zou iemand als Tristan daar niet bijzitten, terwijl hij nu een van de sterkste spelers van de community is.'

Bij elk punt dat je altijd aanhaalt wijs je direct naar mij, inclusief iets wat je 3 rondes geleden zei: 'Ga jij nou maar weg van het forum en stop met stoer doen want niemand vindt je intressant.' ;).

Het gaat om de zin daaarna: 'zie ik ook spelers van het niveau wat we moeten nastreven'. Je zegt daar namenlijk dat dat soort spelers spelers zijn die goed voor de community zijn en de oude garde kunnen halen.

De tw'rs zijn niet na genoeg weg.
Zoals ik al zei is Tirion er nog (speelt soms), Simeco doet zo af en toe mee, plantj heeft gezegd dat hij meedoet enz.

Maar goed, als je zonodig ras echte tw'rs wil hebben mag je gerust naar forum.tribalwars.nl gaan. Ik heb me laten vertellen dat daar een aantal tw'rs zitten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan