• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

RPG: Demi-Gods of Garoth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22652

Gast
Mijn excuses voor de late reactie, maar ik heb momenteel herexamens. Thuis zijn we ook aan het verbouwen dus heb ik een weekje geen Internet gehad :s

Naam Demi-God:[/B] Paiza

Geslacht: Man

Leeftijd: 29

Volk: Wesroth

Zoon/Dochter van: /// Geadopteerd door Bellinia & Dorian

Uiterlijk: Paiza is gespierder en langer dan de gemiddelde Wesroth. Vooral zijn stevige borstkas en brede armen vallen op. Het grootste deel van de tijd is hij bedenkt met een fijn laagje roet. Hij heeft bruine lokken die hij achter zijn hoofd samenbind. Als je hem ziet wandelen komt hij wat lomp over.

Karakter van de Demi-God:
Paiza groeide op als verschoppeling tussen de Wesroth, enkel zijn oudere stiefbroer Ryar en de natuurlijke zoon van Bellinia & Dorian keek naar hem om. Veel spelen met leeftijdsgenoten zat er dus niet in voor Paiza, met als gevolg dat hij zowat elk boek las dat hij in handen kon krijgen. Deze combinatie resulteerde in een gesloten persoonlijkheid. Hij is duidelijk een autodidact, een heel intelligent man met een rijke kennis over de andere volkeren van Garoth. En als je eenmaal zijn vertrouwen hebt, gaat hij voor je door het vuur, zoals Ryar letterlijk zou merken.

Kortom: Paiza is een jongeman die een relatief gesloten karakter heeft. Hij is leergierig en pikt snel dingen op. Hij beschikt over doorzettingsvermogen en een grote kennis over vele onderwerpen, vooral de Geschiedenis van Garoth en zijn bevolking. Hij is best achterdochtig, maar zodra hij iemand zijn vertrouwen geeft, is dat volledig.

Speciale kracht: Vuur, Paiza heeft iets met vuur. Het lijkt exact te doen wat hij wil, alsof hij het uit het niets kan oproepen. En de warmte ervan lijkt hij niet te voelen. Allemaal eigenschappen die hem als Smid goed van pas komen. Zelf weet Paiza nog niet goed hoe zijn kracht in zijn werk gaat. (Hij is dus volkomen onwetend over zijn goddelijke afkomst) Een vuurbal uit het niets oproepen kan hij niet. Zijn kracht werkt doordat hij iets zodaning kan verhitten tot het ontbrand. vb. Ook eens steen gloeiend heet maken of water koken zonder vuur. Als het vuur een bron heeft kan hij het wel manipuleren, op dit moment is dit nog beprekt (wat hij onbewust heeft ontwikkeld als smid), maar als hij zich erop focust en begint te trainen, zal hij uiteindelijk vuur (met een bron) naar believen kunnen manipuleren.

Geschiedenis Demi-God:
Bellina en Dorian gingen vaak samen uit rijden. Na Ryar hadden beide nog een grote kinderwens, maar het wilde niet meer lukken. Zelfs de offers aan de Goden schenen niets uit te halen. Op een middag terwijl ze samen over de heuvels reden brak een gigantische onweersbui uit. Ze zochten dekking in een graf onderaan een heuvel. Ze zagen de bliksem heel vaak inslaan. Op hun terugweg zagen ze een zwarte heuvel, een heuvel van verschroeid gras. Met op de top een baby... Paiza. Bellina en Dorian namen de baby mee naar huis en voeden hem op als hun kind. Paiza groeide niettemin op als buitenbeentje bij de Wesroth. Zijn leeftijdsgenoten moesten niet zoveel van hem hebben en bracht dus veel tijd alleen door. Tijd waarin hij elk boek las dat hij kon vinden. Als tiener ging hij net zoals alle Wesroth in leer bij een ambachtsman, voor Paiza was dat de toemalige smid. Met de tienerjaren begon ook een lastige tijd voor Paiza, hij moest (net als alle jonge Wesroth) zijn opleiding namelijk combineren met zijn training. Als smidsleerling blonk hij al snel uit en ook op het trainingsveld schitterde hij. Het paardrijden was voor hem een lastigere vaardigheid om zich eigen te maken. Maar ondertussen moet hij ook daarin voor geen enkele Wesroth onderdoen. Door zijn werk als smid heeft hij meer kracht dan de gemiddelde Wesroth en samen met zijn lengte zorgt dat voor zijn wat lompe voorkomen. Onderschat hem niet, want hij is ook snel en lenig. Wat hem al meerdere jaren de kampioen onder de Wesroth maakte.

Overig: Hij is de meest begaafde smid van de Wesroth én 1 van de meest begaafde krijgers die ze rijk zijn. Hij heeft totaal geen weet van zijn Goddelijke afkomst. Wel beseft hij dat hij geen zuivere Wesroth is. Ook zijn kracht ontwikkelde zich eerder subtiel en hoewel hij beseft dat hij die heeft, heeft hij er nooit erg veel aandacht aan gegeven.




De 6e: Paiza van The Big Red
De speciale kracht stopt ineens, niet echt iets van belang geloof ik maar toch. Heb ik aangevuld
Het karakter vind ik een beetje vreemd samen met zijn geschiedenis (een deel ervan hoort misschien bij de geschiedenis?) zo zeg je namelijk dat hij een echte boekenwurm is maar daar is verder niks meer over gezegd, maar dat hij smid is waar je op in gaat.En dat zijn ouders niet naar hem omkeken terwijl ze wel een kinderwens hadden?

Zijn ouders keken wel naar hem om, hij was eerder buitengesloten door zijn leeftijdsgenoten. Waardoor hij veel meer tijd alleen moest doorbrengen. Tijd die hij dus gebruikte om boeken te lezen, waardoor hij al op jonge leeftijd veel meer wist dan zijn leeftijdsgenoten & vele volwassenen. Vanaf dat hij de leeftijd bereikte om in leer te gaan bij een ambachtsman van de stam, verdween die extra tijd en dus las Paiza ook minder boeken. Maar de kennis die hij heeft, is hij niet kwijt.

Het karakter en de Geschiedenis loopt idd wat door elkaar, vond het moeilijk om alles mooi onder te verdelen :s


Je speciale kracht vind ik verder wel goed, niet echt op. Maar uit het niets oproepen, is dat dan een vuurbal die die gooit of een haard die die aan weet te steken? Ik ben ook wel benieuwd (net als bij de meesten) hoe vaak achter elkaar je dit kan doen. Aangevuld dus

Verdere opmerkingen liefst via skype (in privé dan). Ga sneller mobiel weer kunnen reageren dan op de laptop =) Die chat komt een week achter en slaat helemaal door, is een halfuur aan het laden en het stopt nog steeds niet. Bende Spammers!! :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De Reisweg van Laglo Darkness

28ri91y.png

  • Vertrek in Ikalin
    -- Wandeltocht naar Kragys
  • Aankomst in Kragys
    -- Zeereis op 'De Rode Zon' naar Oasis
  • Aankomst in Oasis
(Wordt vervolgd)​
 

DeletedUser

Gast
ALIQUAM

Route
34nmjxk.jpg

Verhalen

Rolbeschrijving
Naam Demi-God: Aliquam

Geslacht: Man

Leeftijd: 16 jaar

Volk: Saroth

Zoon/Dochter van: Deventhear en Dolor, een gewone vrouw.

Uiterlijk: Aliquam is zeer klein voor zijn leeftijd, met zijn 1m57. Hij is niet mager, maar ook niet dik. Met zijn uiterst zwarte ogen en zijn zwart, kort geknipt haar krijgen mensen snel de neiging om hem te mijden. Hij is zeer gespierd en draagt meestal simpele, goedkope kleren.

Karakter van de Demi-God: Hij is zeer opvliegend, zeker als hij ziet dat mensen in een boog om hem heen lopen. Aliquam probeert aan de hand van leugens zo veel mogelijk aanhangers te krijgen. Ook zegt iedereen dat hij zeer gierig is, maar dit ontkent Aliquam.

Speciale kracht: Tijdens het vechten kan hij voor een paar minuten extreem snel lopen, zodat zijn vijand meestal alleen een waas van hem en zijn zwaard zien.

Geschiedenis Demi-God: In zijn jongere jaren werd hij vaak gepest door zijn broers en de mensen in zijn omgeving. Om te overleven moest hij veel vechten, waardoor hij zeer sterk werd. Hij vluchte van zijn ouders toen hij bijna 11 jaar was. in Saroth ontmoette Aliquam een rijke, oude man. Die man besloot hem onderdak te geven, in ruil voor wat dagelijkse klusjes. Daar bracht hij de rest van zijn jeugd door, tot op een zekere dag Jos, de oude man, stierf. Aliquam kreeg al het geld en de 2 huizen, die daarvoor van Jos waren. Door zijn dood en de slechte herinneringen aan zijn jeugd werd Aliquam overmand door een woede die niemand kon begrijpen. Op zijn 15de verjaardag, 2 maanden later, kalmeerde hij. Sindsdien probeerde hij zo veel mogelijk geld te bemachtigen, door middel van leugens. Nu is hij een zeer rijk man, met veel sterfelijke aanhangers.

Overig: Aliquam vecht aan de kant van Maeror, omdat hij zijn familie haat. Als wapen gebruikt hij een speciaal voor hem gemaakte katana, het enigste waar hij ooit veel geld aan uitgegeven heeft.

Na elk verhaaltje pas ik alles aan, vergeet ik dit een keer, zeg het me :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, tenzij het met de leiding was afgesproken, je schrijft een brief namens de koning, bij mijn wete ging de spelleiding de koningen besturen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben :x
 

DeletedUser16774

Gast
Wel, tenzij het met de leiding was afgesproken, je schrijft een brief namens de koning, bij mijn wete ging de spelleiding de koningen besturen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben :x
Ik stuur geen brief namens de koning. Doordat die koning smoorverliefd op Roos is en alleen maar aan haar denkt heeft hij gezegd dat men moet luisteren naar haar bevelen. Bovendien mag ik van Alice het leger op haar afsturen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Casper zijn posts zullen blijven. Het was een godmod maar Alice en Militem vinden het niet erg.
Dit houdt wel in dat Alice haar plan door zal gaan.
Vanaf nu is het natuurlijk (net als het hiervoor ook was) dat als er iets met een koning moet worden gedaan, dit overlegd wordt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En waar slaagt zijn laatste post op? Die gaat in niets over zijn halfgod, maar gewoon over Dagarik. Zelfs als militem hier mee akkoord gaat, vind ik het gewoon bullshit dat je zo'n posts kan gaan maken. Je speelt met je halfgod, niet met een handvol personen.
 

DeletedUser

Gast
En waar slaagt zijn laatste post op? Die gaat in niets over zijn halfgod, maar gewoon over Dagarik. Zelfs als militem hier mee akkoord gaat, vind ik het gewoon bullshit dat je zo'n posts kan gaan maken. Je speelt met je halfgod, niet met een handvol personen.
Helemaal eens met Rabbidrobin. Ik hoop dat men begrijpt dat Casper gewoon zo macht krijgt door te bepalen wat er met Dagarik gebeurd, en dat vind ik gewoon triest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan