• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

RPG: Demi-Gods of Garoth

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mocht iemand ooit een magiër willen tegenkomen of iets dergelijke, gelieve eerst even contact met mij op te nemen. Ik heb al enig beeld hoe ik de magiërs ga vormen, welke eigenschappen ze hebben en zo van die dingen, dus eerst even vragen wat er allemaal in moet zitten, aub.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Activiteit:
Oké iedereen, de RPG is nu 15 dagen onderweg en ik wil dus de mensen die inactief zijn (lijstje staat hieronder) oproepen om actiever te zijn. Per persoon heb ik gezegd hoeveel ik van ze verwacht en hoeveel ze (het liefste) nog moeten posten. Iedereen die genoemd is heeft tot zondag de 7e om dit aantal te bereiken (indien dit niet mogelijk is ons graag een bericht sturen) anders word je uitgeschreven. Wanneer der RPG zelf inactief is en je dus niet mag posten door de regel dat er meerdere posts tussen moeten zitten dit ook graag melden, dan wordt daar rekening mee gehouden.

We zijn nu 15 dagen bezig (8 RPG dagen), dit betekend dat je minimaal 8 posts moet hebben. (4 posts per week).
De mensen die te weinig posts hebben wil ik vragen om voor zondag 23:59 nog 2 posts te hebben, liever meer natuurlijk maar aangezien het over RPG dagen gaat heb je dan 1 post per dag. Wel kan je natuurlijk flashbacks gebruiken en zo meer posts krijgen maar kwaliteit voor kwantiteit.

1. Roos, 15 jaar, uit Saroth en dochter van Deventhear. - Initia 11 Posts.
Om gelijk te beginnen bij Casper, de leiding is het niet altijd even eens met wat je wil posten (en wat je uiteindelijk post) maar je hebt wel gewoon een goed aantal posts. Sommigen hiervan zijn wel opvulposts dus dat willen we vanaf nu niet meer zien maar over het algemeen gewoon goed. Doorgaan met je postcounter zo;).


2. Sarangaesh, 16 jaar, uit Esroth en dochter van Maeror. - Wouterjs 1 Post
1 post, na 15 dagen is dat gewoon veel te weinig. Je eindigde je laatste post met dat ze met een lange reis begon naar het noorden van Esroth, ik geloof dat je op dit moment toch echt ergens boven Esroth zit te zwemmen als je nog steeds aan het lopen bent. Ik wil graag dat je voor zondag nog 2 posts hebt geschreven, dan heb je de komende 3 dagen genoeg tijd posts te maken. Moet wel lukken geloof ik. Lange posts zijn natuurlijk altijd fijn maar hoeft niet;). Kom maar op skype als je nog vragen hebt of iets over de RPG wil zeggen waarmee we je kunnen helpen.


4. Aliquam, 16 jaar, uit Saroth en zoon van Deventhear. - Mineos452 10 Posts
10 posts, goed dus:). Je zit mooi in het aantal posts wat je moest hebben in 2 weken dus ga zo door!
Je posts zijn ook altijd wel een goede lengte (lees: Niet ontiegelijk kort), niks op aan te merken dus.


5. Aran-Gosh, 28 jaar, uit Saroth en zoon van Deventhear. - De Bezem 3 Posts
3 posts over 15 dagen is wel heel weinig. Je bent natuurlijk veel voorgekomen in verhalen van andere mensen, maar dat betekend niet dat ze je verhaal voor je moeten maken. Probeer gewoon om zelf ook te posten. Ik denk dat 2 posts (1 per RPG dag) voor zondag nacht wel moet lukken.
Gewoon onthouden dat de anderen niet jouw verhaal voor je moeten vertellen;).


6. Paiza, 29 jaar, uit Wesroth en zoon van ????. - The Big Red 1 Post
Een van de mensen in Wesroth:O. Je enige post was niet een hele grote en eindigde met Paiza die naar zijn geboorteheuvel loopt, ik denk dat die daar al wel is aangekomen dus ga er vooral op door! (natuurlijk wel bedenken dat er 8 RPG dagen tussen je 1e post (de 21e dus gelijk in RPG dag 1) en nu zitten (RPG dag 8 maar om 00:00 dag 9).
Ook van jou verwacht ik nog minstens 2 posts voor zondag nacht, dat is 1 post per RPG dag, dat moet wel lukken. Net zoals bij de rest kun je altijd in privé vragen stellen/opmerkingen maken over de RPG.

7. Agnes, 23 jaar, uit Noroth en dochter van Deventhear. - Ydeger 5 Posts
5 posts, eigenlijk te weinig maar ik heb in privé met je gepraat aangezien onze demi’s vlak bij elkaar waren (en elkaar hebben ontmoet) dus ik weet dat je wel bezig bent met de RPG. Ook weet ik dat je zat te wachten tot je wist wat je moest doen met het leger van Noroth dus ik zal je niet kwalijk nemen dat je wat minder posts hebt.
Maar nu heb ik gepost (met het leger) dus kun je weer door;), 2 posts voor Zondag nacht lijkt me sowieso wel voor je te doen, dus het liefste zie ik je postcount op 7 (minstens) staan op zondag. Maar aangezien ik weet dat je er wel mee bezig bent, is het geen echte vereiste.

8. Laglo Darkness, +- 500 jaar, niet een volk waar hij bij hoort en zoon van Volkeznir. - RabbidRobin 17 Posts
Samen met Koning Naamloos de meeste posts (op het moment dat ik dit schrijf), ga zo door dus. Die grote hoeveelheid posts past, net als bij Naamloos, goed in je eigen verhaal. Niks op aan te merken dus.

9. Emine Khouri, 25 jaar, Saroth, dochter van Maeror. - HerNameWasAlice 3 Posts
Je hebt een interessant personage met veel mogelijkheden in de toekomst dus ik zou graag meer posts zien. Je werkt natuurlijk veel samen met de anderen maar die moeten ofc niet je posts voor je gaan schrijven;), net zoals bij de rest lijkt 2 posts voor zondag nacht me wel haalbaar voor je. Als er toch iets is, zeg het maar:).


10. Tempissimus, 30 jaar, Saroth, zoon van Tempus. - Owen666 0 Posts
0 posts… Ik weet niet zeker of je nog aansluiting kan vinden bij de RPG maar je mag het altijd proberen. Ik ben wel benieuwd naar je verhaal maar zonder posts komt daar natuurlijk niks van;), het liefste zou ik 3 posts zien voor zondag nacht (maar aangezien het 2 RPG dagen zijn zal dat moeilijk kunnen zijn dus 2 posts is ook goed). Houd er wel rekening mee dat we al in RPG dag 8 zitten (9 op 05-09-2014). Ik hoop dat je nog actief mee gaat proberen te doen, vragen en opmerkingen mogen dan ook gerust in privé.


11. Cur, 18 jaar, Noroth, zoon van Maeror. - Sanhal 10 Posts (ja ik speel vals en neem koning Saroth er ook in mee:p)
Dit ben ik ofc:O. Ik geloof dat ik wel een redelijk aantal posts heb maar ik wil best nog wel 2 posts voor zondag nacht proberen te maken hoor.


12. Dagarik Zia'ahor, 12 jaar, Esroth, zoon van Deventhear. - Koning Naamloos 17 Posts
Net als bij Rabbid eigenlijk maar dan jullie namen omwisselen:p. Met 17 posts evenveel berichten als Robin en dus ook heel goed bezig. Deze grote hoeveelheid past goed bij je personage en je posts zijn altijd mooi lang en goed om te lezen. Ga gerust zo door!

13. Khílvo, 27 jaar, Esroth, zoon van ????. - Fireas 3 Posts
3 Posts, je laatste post was op de 26e wat de 4e “dag” was in de RPG. Nu zijn we op dag 9 dus je hebt wel heel wat tijd in te vullen. Ik ben benieuwd of hij nog steeds op zijn hoede is en nog steeds onder de boom staat of dat die weer verder is gegaan.
Ook van jou zou ik het liefste nog 2 posts zien voor Zondag nacht. Moet lukken denk ik, en als je problemen hebt, zeg het gerust:).


14. Ismalde, 32 jaar, Esroth, dochter van Maeror. - Marcoknight 12 Posts
Gewoon goed. Je hebt al genoeg posts om een week door te gaan (dat raad ik af btw aangezien de ig dagen doorgaan;) ) Je posts zijn altijd mooi groot, niets op aan te merken eigenlijk.


15. T'yer, 36 jaar, Noroth, zoon van Deventhear. - Imrahil 1 Post
1 post. Je had het een beetje moeilijk om inspiratie te krijgen, maar die ene post was wel gelijk 1 van de grootsten van de RPG als ik me niet vergis, voor jou is het eigenlijk hetzelfde als bij Alice en Bezem, laat de rest niet jouw verhaal schrijven. Ik hoop dat je voor zondag nacht nog 2 posts kan maken, wel onthouden dat we al een paar dagen verder zijn dus daar een goede manier op vinden om mee om te gaan. Ook voor jou geldt natuurlijk dat je altijd opmerkingen kan maken en vragen kan stellen in mijn privé.


16. Raigor, 22 jaar, Esroth, zoon van Maeror. - Araluen 3 Posts
Ook voor jou zijn er nu al een paar dagen voorbij gegaan sinds Raigor het kamp uit liep, 3 dagen ig zijn er nu voorbij gegaan en ik ben benieuwd wat je personage aan het doen is. Ik hoop dat je voor zondag nacht 2 posts erbij hebt, dat moet wel lukken denk ik. Hou er wel rekening mee dat er al 3 dagen voorbij zijn voor je personage. Voor vragen en opmerkingen kun je net als bij de rest in mijn privé terecht.

17. Gar'Dal, 23 jaar, Wesroth, zoon van Maeror. - -SkyLine- 2 Posts
2 posts is natuurlijk te weinig. Je hebt het verschil in tijd tussen post 1 en 2 wel redelijk weggewerkt door gewoon te doen alsof hij door is gelopen naar Razoth, maar ik wil wel meer van je personage zien. Als een van de weinigen in Wesroth heeft hij namelijk een heel verhaal waar hij mee kan werken. Ik hoop niet dat hij de hele RPG blijft slapen.
Ik wil voor zondag nacht ook van jou 2 posts zien. Dit moet wel lukken geloof ik en als het niet lukt of je een andere vraag of opmerking hebt, zeg het gerust.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Weer over de inactiviteit:​

Ik heb jullie vorige week donderdag allemaal feedback gegeven over jullie activiteit, over sommigen heb ik gezegd dat ze voor zondag 23:59 2 posts erbij moesten hebben. Ik zal hier nu weer over beginnen en de mensen die niets met mij hebben overlegd en de vereiste posts niet hebben gehaald zullen helaas door de leiding uit het spel worden gezet.

Om te beginnen:
2. Sarangaesh, 16 jaar, uit Esroth en dochter van Maeror. - Wouterjs 1 Post
Op donderdag had jij ook al 1 post en ik had er dus 3 uiteindelijk willen zien.
Je hebt me een pm gestuurd op het forum waarin je zegt dat het je beter lijkt om je uit te schrijven. Ik vind het jammer, maar ik snap het wel en zelf denk ik ook dat je personage al een te grote achterstand had om nog echt goed mee te kunnen doen.

Als tweede:
5. Aran-Gosh, 28 jaar, uit Saroth en zoon van Deventhear. - De Bezem 3 Posts
Je hebt mij een bericht gestuurd over dat je waarschijnlijk niet 2 posts kunt krijgen omdat je het druk hebt, maar 1 post zou wel lukken.
Jammer genoeg heb je nog steeds evenveel posts als op donderdag. Ik ga je nu niet gelijk dood laten vallen omdat je wel zei dat je het wilde doen en dat je een heel druk weekend had. Ik ga er dus vanuit dat je het gewoon zo druk had dat je niet de tijd hebt gehad om te posten maar dit wel wilde. Voor nu laat ik je dus leven, maar ik wil wel elke RPG dag 1 post zien tot zondag avond. (Vandaag tel ik niet mee aangezien je dan 1.5 uur hebt om te posten maar je moet dus dinsdag/woensdag, donderdag/vrijdag en zaterdag/zondag posten).
Graag mij een bericht sturen als dit niet lukt.

3e:
6. Paiza, 29 jaar, uit Wesroth en zoon van ????. - The Big Red 1 Post
Gisteren stuurde jij me een bericht dat je het helemaal was vergeten en in die tijd kon je ook gewoon geen 2 posts meer krijgen.
Je hebt dan ook gezegd je uit te schrijven, jammer maar ik begrijp je keuze wel.

4e:
7. Agnes, 23 jaar, uit Noroth en dochter van Deventhear. - Ydeger 5 Posts
Zoals ik op donderdag ook al zei vond ik het niet nodig dat jij nog 2 posts moest schrijven (liever wel natuurlijk maar het hoefde niet), je moest ook wachten tot ik eindelijk weer eens schreef en om eerlijk te zijn heb ik dat niet goed/snel genoeg gedaan. Dus ik vind het niet erg dat je geen 2 posts hebt gemaakt.

5e:
9. Emine Khouri, 25 jaar, Saroth, dochter van Maeror. - HerNameWasAlice 3 Posts
Je hebt nog steeds 3 posts, maar aangezien je internet het eigenlijk de hele week het al niet doet zal ik het je voor nu vergeven. Ik wil eigenlijk wel, net zoals bij de bezem, 3 posts van je erbij zien (1 per RPG dag) op zondag.

6e:
10. Tempissimus, 30 jaar, Saroth, zoon van Tempus. - Owen666 0 Posts
Nog steeds 0 posts. En ook geen bericht van je. Uitgeschreven dus.

7e:
13. Khílvo, 27 jaar, Esroth, zoon van ????. - Fireas 3 Posts
Nog steeds 3 posts, ik wilde er 5 zien op zondag en geen pm’s/berichten op skype. We schrijven je dus ook uit.

8e:
15. T'yer, 36 jaar, Noroth, zoon van Deventhear. - Imrahil 1 Post
Je hebt zelf bij mij op skype er nog over gepraat en uiteindelijk uitgeschreven. Je hebt ook geen berichten meer erbij gezet in het topic dus ik denk dat het bij uitschrijven blijft.
Je speelde veel samen met Alice en Frank dus ik wil graag nog wel met hun overleggen wat er met je personage gebeurd (aangezien je veel invloed had in hun verhaal).

9e:
16. Raigor, 22 jaar, Esroth, zoon van Maeror. - Araluen 4 Posts
Je hebt 1 post erbij gekregen en toont dus wel aan dat je nog mee wil doen, ik geloof dat ik het ook met jou erover heb gehad, maar dat kan best in de RPG chat zelf zijn geweest waar ik het dus ben vergeten.
Ik geloof dat je wel door wil gaan met de RPG dus ik geef jou ook de mogelijkheid om dit te laten zien. Voor zondag hoop ik wel 3 posts van jou erbij te zien.

10e:
17. Gar'Dal, 23 jaar, Wesroth, zoon van Maeror. - -SkyLine- 4 Posts
4 posts (eerst 2), net als waar ik om vroeg, goed dus:).
Het liefste zie ik dat de activiteit zo blijft en dat je dus doorgaat met elke RPG dat een post te maken.

De volgende mensen zijn dus uitgeschreven van de RPG:

Wouterjs

The Big Red

Owen666

Fireas

Imrahil*

* Zoals ik al zei, zal ik over het personage van Imrahil met Alice en Frank praten.
 

DeletedUser20542

Gast
Dit heeft er nooit gestaan. Wolvzar redden ftw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Laat ik me uitschrijven nog voor de leiding het officieel aankondigt, omdat ik een totaal inactieve hoofdleiding niet het recht wil geven me te kicken uit dit spel.

Met school wat weer is begonnen hebben wij het ook druk. Ik vind het jammer dat je je uitschrijft.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga proberen weer wat actiever te worden, maar er is een grote kans dat ik zonder inspiratie val als ik niets vind om snel te reizen, want anders duurt het eeuwen en wordt het saai voor mij om te schrijven. (hint hint)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan