• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
:/

Ik was van plan om rond 19:30 in te sturen, ik was weg wegens een feest van een neef, maar in de terugweg stond ik in de file

:(
 

DeletedUser

Gast
Ik word er moe van telkens onbetrouwbaar te worden genoemd. /:

@Genius: Ja persoonlijk vind ik het (ook) een beetje raar dat er eerst steeds voor de inactieven de deadline wordt verplaatst, en dan gaat opeens het hele roer om en valt iedereen die even niet instuurt, meteen dood hm.
 

DeletedUser19654

Gast
i'm back in the game! let's take genade down or something :p
 

DeletedUser20542

Gast
Als dit vergaat aan inactiviteit, Rabbid, dan wurg ik je virtueel.
 

DeletedUser10470

Gast
Even mods nadoen:

Als Rabbid voor 11 mei niet reageert sluit ik dit topic.
 

DeletedUser20542

Gast
SchatZoekers #10

Zo, na vele mislukte pogingen en omgevallen spellen. Na veel probeersels, zever en mislukkingen probeer ik het maar weer eens opnieuw.
Gelukkig heb je er 'probeer' bij gezet, want dit lijkt niet helemaal te lukken.
 

DeletedUser

Gast
Wisten jullie dat X vs X ook al dicht is, kwam ik pas net achter.:O
 

DeletedUser20542

Gast
Wisten jullie dat X vs X ook al dicht is, kwam ik pas net achter.:O
Ik ontdekte een paar dagen terug dat de inactieve Rabbid gluiperig heeft geprobeerd ons niets te laten merken van het onaangekondigd sluiten van Drakenschat, zijn o zo succesvolle actieve spelletje.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Iedereen heeft normaal gezien een lijst met zijn/haar muntjes + Edelstenen. Zoniet, contacteer je me het beste. Algemene muntjeslijst kan je op de eerste pagina vinden. Een lijst van edelstenen krijg je niet, iedereen weet welke edelstenen hij/zij heeft. Wat anderen hebben is tot dan een geheim. We spelen nu opdracht 4. Na deze opdracht komt er nog opdracht 5. Opdracht 5 is de laatste opdracht die met edelstenen werkt, daarna zijn het terug muntjes.

Opdracht 4A

Dus, we gaan even een reisje maken. Echter moet je gedurende die reis ook slapen. Er zijn 3 overnachtigen gepland. Echter vond ik geen huizen waar iedereen in kon slapen. Daarom zijn er telkens per 3 huizen geboekt. Jullie zullen dus telkens met elkaar in een huisje moeten kruipen. Enkel weten we allemaal ook wel dat jullie allemaal wel eens een poging zullen wagen elkaar te verraden, bedriegen en aan te vallen. Daarom heb ik dit dus alvast voor jullie geregeld. Jullie zullen gestructureerd moeten stelen, steel je anders, dan overtreed je de regels en word je terug naar huis gestuurd. Hieronder staat alles mooi uitgelegd.

Er zijn 3 Huizen, iedereen kiest een huis om te slapen, dit 3 keer. Maar telkens zal er ook in elk huis een dief worden aangeduid. Deze dief zal gedurende die nacht alle edelstenen van 1 soort kunnen stelen. Maar dit zal mislukken als geen van de andere spelers natuurlijk die edelstenen heeft. Verder moeten we dus nu de volgorde bepalen. Dit zal door biedingen gebeuren, waar mensen dus muntjes voor moeten gebruiken. Als mensen geen muntjes hebben, kunnen ze altijd met 0 bieden of 5 willekeurige, echte edelstenen omruilen tot 1 muntjes. Valse edelstenen dus niet hé, enkel echte mooie edelstenen. Ter informatie, de diefstallen gebeuren in het verhaal dan wel verspreid over 3 nachten, maar gebeuren bij 1 deadline, wel op volgorde natuurlijk van het verhaal. Alle dieven sturen hun inzending dus tegelijkertijd in.

Je zal dus kunnen bieden op maximaal 3 huisjes, 1 van elke categorie, als je nog volgt?
Verder ook op dief zijn, dit doe je gewoon door op dag 1/2/3 te bieden. Helemaal onderaan volgt nog een inzending van Ijverige Rabbid.
Als je niet het meeste biedt op jouw inzending, plaats ik je wel ergens bij, wees gerust.

Nacht 1:
- Huis A
- Huis B
- Huis C

Nacht 2:
- Huis D
- Huis E
- Huis F

Nacht 3:
- Huis G
- Huis H
- Huis I

Dief-zijn:
- Dag 1
- Dag 2
- Dag 3

Ijverige Rabbid zei:
Ik bied 0 muntjes op Huis A
Ik bied 1 Muntje op Huis E
Ik bied 5 muntjes op Huis I
Ik bied 3 muntjes op Dag 2

Vragen => Stellen.
Deadline is morgen 20.00 uur.
 

DeletedUser

Gast
een paar vraagjes:
- de dief steelt bij de andere personen in het huisje?
- kan iemand 2 nachten dief zijn? of is iedereen sowieso 1x dief?
- wordt het wel bekend wie wanneer in welk huisje slaapt? Of blijft dat na het bieden geheim?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
een paar vraagjes:
- de dief steelt bij de andere personen in het huisje?
- kan iemand 2 nachten dief zijn? of is iedereen sowieso 1x dief?
- wordt het wel bekend wie wanneer in welk huisje slaapt? Of blijft dat na het bieden geheim?

- Ja, alleen in zijn huisje. Bij alle 2 de andere spelers.
- Nee, iedereen is sowieso eenmalig dief
- De biedingen worden geopenbaard. Als je je bieding wint, weet men het dus. Win je niet, dan is het nog raadselachtig.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1 inzending? Bij deze krijgt die persoon sws zijn voorkeur al. De rest heeft tot morgen 20.00 uur de tijd, zucht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan