• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben hier nog steeds in de functie van forummoderator. Als jij het daar niet mee eens bent, wijs ik je vriendelijk door naar de support.
En nu zwijgen, jullie verpesten het topic van Bats.
 

DeletedUser

Gast
Jullie zijn nog met 12 over. Jullie gaan 6 teams van 2 maken.

Jullie sturen voor 15-3 20:00 in met wie je in een team wil. Daarbij kan je een aantal munten inzetten. Als niemand munten inzet, worden eerst de teams gevormd van de mensen die beiden elkaars naam hebben ingestuurd. Daarna bepaalt een getallengenerator wie de andere teams worden. Maar stel, Keesje stuurt in dat hij met Henk wil en Henk stuurt in dat hij met Keesje wil, lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Echter, Freek heeft ook de naam van Keesje ingestuurd, met 1 munt. Freek mag nu in een team met Keesje en Henk voelt zich genaaid. Die is overgeleverd aan de getallengenerator.

Insturen gaat in PM natuurlijk, netwerken is toegestaan. Vragen aub in het topic.
 

DeletedUser

Gast
Verlenging deadline, degenen die niet ingestuurd hebben voor morgen 20:00 knikker ik eruit.
 

DeletedUser

Gast
Dat is dan behoorlijk stom.

Om je tegemoet te komen, zal ik dan maar als regel instellen dat de rest geen muntjes meer kan inzetten. Maar volgende keer is het gewoon eigen schuld dikke bult!

Dit is trouwens al de tweede keer dat ik je mats he, wat ben ik toch weer goed voor de wereld. :O
 

Genius0615

Erinys
Dat is dan behoorlijk stom.

Om je tegemoet te komen, zal ik dan maar als regel instellen dat de rest geen muntjes meer kan inzetten. Maar volgende keer is het gewoon eigen schuld dikke bult!

Dit is trouwens al de tweede keer dat ik je mats he, wat ben ik toch weer goed voor de wereld. :O

Echt he :O

/me beveelt Genade om te bidden tot Bats om hem te bedankten omdat hij hem Matst :O
 

DeletedUser

Gast
Genade is met POTG.
Genius is met Marcoknight.
Alice is met Fireas.
Gekko is met Ydeger.
DonFrank is met Kyraco.

De rest ligt eruit, too bad.
(Animal heeft wel hier gereageerd, maar niet in PM? :confused:)

Opdracht komt zo, na VI. :p
 

DeletedUser

Gast
Iedereen weet hier toch wel dat bats een beetje sloom is, dus waarom zeiken? Anders had je mooi niet meegedaan,het is denk ik algemeen bekend dat bats wel doorgaat, maar hij niet de snelheid van de algemene forumgast hier :X
 

DeletedUser

Gast
Genade is met POTG.
Genius is met Marcoknight.
Alice is met Fireas.
Gekko is met Ydeger.
DonFrank is met Kyraco.

De rest ligt eruit, too bad.
(Animal heeft wel hier gereageerd, maar niet in PM? :confused:)

Opdracht komt zo, na VI. :p
Ik hoop dat dat dan de VI van vandaag is die je bedoelt? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan