• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser10470

Gast
Nja, hoe het kwam was als volgt:

Ik zocht de PM van Alice op om voor te stemmen. Dat had ik gedaan, maar toen kreeg Yde een melding dat ik in een conversatie gereageerd had en daar reageerde hij in x) Toen zagen we dat we allemaal in 1 conversatie zaten (op 1 na, want maximaal 5 in 1 conversatie).

Tbh was dit waarschijnlijk doorgegaan en hebben jullie terecht gewonnen dan.
 

DeletedUser21204

Gast
Ze hadden hoe dan ook gewonnen, er waren simpelweg niet genoeg liberale kaarten meer over.
En ze konden altijd nog gewoon met zijn allen altijd tegen stemmen als iets anders echt niet zou werken, dan werd het een topdeck, en die zouden ze na max 1 keer ook wel winnen.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik was lekker een gewone fasciest en kira jij weet alle rollen, ook dat don lib is terwijl je dacht dat hij fas was, en dan tegen mij in PM zo zeggen van ik weet wie er allemaal fascist is en nissassa is hitler, wel je had het toch fout en je ging na afloop een kwade PM naar don sturen, mag ik die dan ook eens lezen, open brief noemen ze dat dan

De fascisten aren
Graecus
Latdekat later Genade
Jaspenia
Nissassa(als heer en meester Hitler)

Ik zou trouwens graag minister van overbodige zaken zijn, ow wacht, die ben ik 4 jaar, toen ik in het derde zat, met de boekenweek
 

DeletedUser20542

Gast
Ik vertrouwde jou wel minder dan Lat.

E: Ik heb het tegen Genade. Miste een pagina.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zag het niet aankomen dat lat nog fascist was. Maar jammer dat de liberalen bekend werden. Niet dat het nog uit zou maken. Na het zien van de lijst kon ik aangeven van hey, laten we tegen blijven stemmen totdat er een f gedrawed word.

Maar goed gespeeld mensen!
 

latdekat

Harpij
Niemand had me door! Ik heb me mooi schuilgehouden om vertrouwd te worden als president en kanselier, en dat werkte wel. En hoe kon het nog onduidelijk zijn voor de liberalen? Ik heb me gewoon beschermd met het ik-weet-het-niet-schild. Voor de liberalen moest het gewoon duidelijk zijn. Ik snap je wel, Kyra. ;)

Goed gespeeld, Kyra, Nissassa, Jas en Genade!
 

DeletedUser

Gast
Hm, sorry voor alle inactiviteit aan mijn kant. Het probleem met dit spel was aan een kant mijn leiderschap en aan de andere de inactiviteit van de spelers.
1) Door snel te stemmen konden dl's sneller op elkaar volgen, maar bij dit spel heb je letterlijk alle stemmen nodig voor je verder kan
2) Je kan mensen niet inactiefdood laten vallen zonder de balans te fucken


En ja, we kunnen idd veilig stellen dat de Fascisten gewonnen hebben.
Door de hoge activiteits-requirements denk ik dat we dit (geweldige) spel niet op het forum kunnen houden, maar als er genoeg animo is kan er ev. wel een skypechat/topic voor speedpotjes ingericht worden?
 

latdekat

Harpij
Ik ben het met je eens dat het inderdaad echt lang duurde, en je daarom inactievelingen krijgt, wat je hen niet echt kwalijk kan nemen. Ik ben alvast voor een topic of Skype-chat. Zelf ken ik het systeem op de website van Secret Hitler niet, is het daar mogelijk om spelers uit te nodigen op mee te spelen? Eventueel kan je dan zo ook een potje organiseren.
 

DeletedUser26399

Gast
Zou ik ook wel willen weten, als het skype is kan ik niet meedoen
 

DeletedUser

Gast
Alice, hoeveel liberale kaarten zaten er nu nog in het pakje?

Nog 1. Volgorde na de shuffle was:
Fascist
Fascist
Liberal

Fascist
Liberal
Liberal

Fascist
Fascist
Liberal

Fascist
Fascist
Fascist

Dwz: Than's regering koos 1 lib bij L, F, F
Graecus' regering koos 1 fasc bij F, L, L

Wat het precies voor de shuffle was staat niet meer genoteerd, maar ik denk dat toen niemand een keuze heeft gehad bij wat ze speelden... de laatste 2 kaarten waren iig 2 libs, voor zover ik het me kan herinneren.



Oh, en er is geen site voor Secret Hitler, ik speelde het altijd op Tabletop Simulator. Maar ik ga niet het halve forum forceren om een spel te kopen gewoon zodat het samen gespeeld kan worden :p
Skype gebruiken lijkt me net iets handiger dan het forum, omdat je dan sneller op dingen kan reageren, maar op zich is er niks mis met het forum.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik mis nog stemmen van Lat, Heir, Jas en Nisassa.

Jaspenia is inderdaad op vakantie. :p

Ik was inderdaad op vakantie, zoals ik Alice had geprobeerd te vertellen...

[26-6-2016 16:14:04] Jaspenia: Als dat Hitler gebeuren as weekend nog niet voorbij is ga ik vervangen moeten worden ivm 2 weekjes weg

[2-7-2016 01:18:55] Jaspenia: Het is nog niet voorbij :O
[2-7-2016 01:19:10] Jaspenia: Dus als je van plan was om binnen 2 weken nog door te gaan kan dat niet met mij
[2-7-2016 01:19:32] Jaspenia: Maar zag dat Genade ofzo me kon vervangen
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vind het spel tbh wat te chaotisch voor een forumspel. Er werd naar mijn mening veel te veel door elkaar geroepen. Dit potje herinner ik mij dat ik goed was en Niss slecht en het halve potje bestond uit berichten van ons die tegen elkaar aan het roepen waren.

Begrijp me niet verkeerd, het was echt fun en geweldig. Maar speelbaar vind ik het spel niet echt :x
 

DeletedUser

Gast
Gewoon oppassen dat de liberalen niet in dezelfde PM terechtkomen

Mwa, dat was vroeger geen probleem, werd enkel een probleem door de verandering i/d interface (wat echt kut is voor massaberichten bij spellen btw)
Maar Robin heeft gelijk, dit spel is te chaotisch om als forumspel te dienen. Wat ev. wel kan is een skype groep waarin live potjes gespeeld worden.
 
Bovenaan