• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Secret Hitler

DeletedUser21204

Gast
juist daarom stem ik tegen kyraco

Ja maar wie er ook president en kanselier gaan worden je weet niets. Dus dan blijf je eeuwig tegenstemmen.
Dit spel is gewoon wachten tot 1 persoon beweert de ander een Fascist en Liberal gegeven te hebben, die ander een Fascist neerlegt en beweert 2 Fascist kaarten gekregen te hebben. Tot dan kan je niet veel x)
 

DeletedUser20467

Gast
ja maar ook omdat ze het zo snel weten..., ik vind het verdacht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jongens, dit is dag 1. Wat lullen jullie, dit is allemaal 100% random. Laat mij toch ook eens spelen, bende hypocrieten D:
 

DeletedUser26399

Gast
Ik blijf voor, ik vertrouw het nog wel, al ken ik geen van beide hun rol(logisch ook), Bepaalde heb ik hier wel nog niet gezien. Dus momenteel de actiefste gewoon, dat veranderd toch gedurende het spel, zodra we een paar fascisten kennen kunnen we beginnen nee-stemmen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik blijf voor, ik vertrouw het nog wel, al ken ik geen van beide hun rol(logisch ook), Bepaalde heb ik hier wel nog niet gezien. Dus momenteel de actiefste gewoon, dat veranderd toch gedurende het spel, zodra we een paar fascisten kennen kunnen we beginnen nee-stemmen.

Ik zie het al. Jij vieze fascist! :O
 

DeletedUser21575

Gast
Het is toch redelijk logisch dat er nu nog niets uit af te leiden valt? Of gaan we elke dag ditzelfde spelletje spelen? Nieuwe president; ohh hij of zij moet wel fascist zijn want hij kiest een kanselier!
 

DeletedUser22289

Gast
Iedereen zit nou gewoon wat te lullen uit de eerste dag kan je amper informatie halen ;)
 

DeletedUser10470

Gast
Op zich is Jasper een redelijke speler met andere spellen en kan de keuze van Rabbid dan ook wel begrijpen.
 

DeletedUser

Gast
Dag 1 - Einde Stemming

IkXYJKF.png


Dit wil zeggen dat de verkiezing succesvol was. De kaarten worden zo snel mogelijk naar de president doorgestuurd, en hoe sneller we van hun een antwoord krijgen, hoe sneller de volgende stemronde kan beginnen.

De mensen die niet stemden krijgen een waarschuwing, maar omdat dit een nieuw spel is en nogal verwarrend kan zijn voor sommigen vergeef ik het jullie (en omdat jullie ook reageerden enzo).
 

DeletedUser26399

Gast
Ik zie het al. Jij vieze fascist! :O

Voor zover ik weet ben ik nog altijd liberaal, ik hoop jij ook anders zitten er twee smerige facisten aan de troon en kan ik gaan proberen iets te redden samen met mijn mede liberalen, ik bedoel als we weten wie fascist is, kunnen we hun stemmen gaan afblokken, de liberalen zijn met 4 en de fascisten+hitler ook(denk ik toch), hitler weet niet wie de fascisten zijn, dus als deze het niet direct door heeft ie hem probeert te laten heersen, kan je als liberaal met behulp van hitler nog wel winnen, je blokt de verkiezingen van een fascist af, moet deze een andere kiezen, weer een fascist blok het af en anders ga akkoord
 

latdekat

Harpij
Voor zover ik weet ben ik nog altijd liberaal, ik hoop jij ook anders zitten er twee smerige facisten aan de troon en kan ik gaan proberen iets te redden samen met mijn mede liberalen, ik bedoel als we weten wie fascist is, kunnen we hun stemmen gaan afblokken, de liberalen zijn met 4 en de fascisten+hitler ook(denk ik toch), hitler weet niet wie de fascisten zijn, dus als deze het niet direct door heeft ie hem probeert te laten heersen, kan je als liberaal met behulp van hitler nog wel winnen, je blokt de verkiezingen van een fascist af, moet deze een andere kiezen, weer een fascist blok het af en anders ga akkoord

Je vermoed dus dat Jas fascist is als Rabbid fascist is?
 

DeletedUser20542

Gast
Op zich is Jasper een redelijke speler met andere spellen en kan de keuze van Rabbid dan ook wel begrijpen.
Dit is je eerste post, en vervolgens blijk je ook nog tegen te hebben gestemd. Ehm, wtf? Dat is op z'n minst tegenstrijdig.
 

DeletedUser10470

Gast
Dit is je eerste post, en vervolgens blijk je ook nog tegen te hebben gestemd. Ehm, wtf? Dat is op z'n minst tegenstrijdig.

Ik kan zijn keuze begrijpen, dat zegt nog niet dat ik daar ook achter sta x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Worst-case scenario jongens, hier kan ik geen zak tegen doen x)
(en Jas trouwens ook niet hoor :'()
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan