• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.33

DeletedUser

Gast
Toen ik voor het eerst die nieuwe versie voor me kreeg dacht ik echt dat dit totaal niks gaat worden. Maargoed, het went. Heb nog steeds wel liever de oude versie, wat handiger met schakelen tussen steden en die goud knop is ook wel zeer overdreven. Ik snap dat sommige mensen moeite moeten hebben met de nieuwe versie, maar over een paar weekjes zijn die ook wel grotendeels gewend :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13747

Gast
Ik snap niet zo goed dat dit als gezeur wordt gezien.
Je moet toch ergens aan kunnen geven wat je niet prettig vind aan een versie. En als er meer mensen het niet prettig vinden kan er overwogen worden het in een andere versie weer aan te passen.
Niets mis mee lijkt mij.
Overigens vind ik de balk onderin ook erg vervelend omdat hij gewoon in de weg zit. Zeker bij kleinere beeldschermen.
 

DeletedUser

Gast
Vragen

Wat is het doel van een dubbele functie.
Bij de onderste taak balk staan ook de pijltjes om door te klikken naar steden?

Wat is de meerwaarde van al die taakbalken?

Het positieve is het claimen.
Geen claimlijsten door spitten.
Dubbel claimen is niet mogelijk.

Ben heel blij met me grote beeldscherm zodat popup schermen niet over me onderste werkbalk komt.

Hoe komen dit soort veranderingen tot stand?

Wie geeft er advies aan de bouwers.

Het is wel fijn dat iedereen ze hart kan luchten.

Wat wordt er gedaan met hetgeen men hier schrijft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14317

Gast
mag er een optie komen om de oude schermweergave te behouden?
echt heel irritant zo..
net of je dat kleine stukje links nodig hebt, heb liever een 'langer'scherm, zonder die enorme goudknop + werkbalk in het midden onderaan..

Sluit ik me volledig bij aan. Die irritante balk onderin kan je beter links van het scherm plaatsen. Maak zelf gebruik van een laptop en om naar hat ally forum te gaan moet ik alle schermen sluiten die ik heb openstaan. Erg hinderlijk!!

Oplossing: Die balk onderin plaatsen aan de linkerkant.
 

DeletedUser19940

Gast
bij instelling kan je instellen dat het stadsoverzicht automatisch opent als je van stad wijzigt dus dit is echt een slechte rede en je stelt je gewoon aan.

Ik weet dat als je van stad wisselt dat je dan automatisch je stadsoverzicht kan laten opkomen, maar dat maakt weinig verschil. Als naar een stad spring, om de boerendorpen te regelen, gaan alle schermen automatisch weg, en als ik dan daar wil bouwen met mijn nieuw verkregen grondstoffen, dan zal ik toch echt weer naar links boven moeten gaan om het overzicht aan te klikken. Dat keer 50 en dan stel ik me echt niet meer aan hoor vriend...
 

DeletedUser

Gast
als je gs aan het farmen bent zit je niet bij die balk dus maakt het ook niet uit ...
 

DeletedUser18908

Gast
vervelende aan de nieuwe menu balk onder vind ik

als je iets geopend hebt maakt niet uit wat dan valt het over de balk heen
moet dus alles eerst sluiten voor ik iets anders kan aanklikken in de balk
 

DeletedUser

Gast
die nieuwe claimding vind ik wel goed
maar die aanvals planner snap ik geen bal van
nieuwe myth eenheid is ook maar niks
menu is irritanter want als je nu inlogt en je wilt bijvoorbeeld alliantie forum moet je eerst je stad wegscrollen

Voorkeur volgende Update:
Doe menu terug naar oude plek
maar planner makkelijker
doe voor iOs apparaten dat je daar ook alle boerendopen in een keer kan oogsten als dat ook daar al kan stuur ingame bericht naar me
 

DeletedUser

Gast
zal maar met het positieve beginnen:
het "reserveer" gedoe is echt een fantastische verandering.

tot slot maar het negatieve:
die nieuwe myth eenheden zijn echt een grote flop.

die balk onderin is echt het stomste wat ze ooit bedacht hebben. (rede is wel bekent :) )

Hoop dat binnenkort het menu weer naar de oude plek gaat.. en als ze per se een grote goud knop willen hebben.. zet die dan onder het menu waar nog plaats was voor de update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
De reserveringstool is van GP zelf denk ik?

Is het dan ook mogelijk om extra functie's toe te voegen? zoals bv een verlengingstool?
Of is dit al mogelijk via 1 of andere manier?
als jullie willen werk ik dit idee ook verder uit en plaats ik dit onder Ideeën? ;)
 

DeletedUser18908

Gast
indien jij de rechten hebt om reserveringen te beheren dan kan jij dat in het reserverings overzicht veranderen
ga naar alliantie
reserveringen
reserveringsinstellingen en daar kan je zelf instellen hoe lang een reservering kan lopen voordat hij er weer af gaat
ook kan je instellen hoeveel reserveringen een speler maximaal kan plaatsen ten opzichte van vrije CP
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
indien jij de rechten hebt om reserveringen te beheren dan kan jij dat in het reserverings overzicht veranderen
ga naar alliantie
reserveringen
reserveringsinstellingen en daar kan je zelf instellen hoe lang een reservering kan lopen voordat hij er weer af gaat
ook kan je instellen hoeveel reserveringen een speler maximaal kan plaatsen ten opzichte van vrije CP

Bedankt voor je reactie dit wist ik al ;) deze isntellingen staan goed, maar zoals met de vredestijden blijft deze tijd gewoon door lopen..
Maar stel nu ik ben inderdaad leider en heb deze rechten. ik heb een stad gereserveerd maar zie dat de tijd bijna afloopt zou het dna niet handig zijn dat ik bv kan zegggen verlengen met +1 dag of + zoveel uur? ;) zodat ik deze niet eerst hoef te verwijderen en dan weer opnieuw moet reserveren? ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb de reserveringstool getest. Heeft veel potentie, maar ...

Wij krijgen (op Kappa) nu bij het opvoeren van een stad steeds een foutmelding: Er is een interne fout opgetreden!.
Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is en of en hoe het op te lossen is?
 

DeletedUser

Gast
Zo, iedereen is gestopt met zagen over de menubalk :) Nu kunnen we gewoon rustig verder spelen met deze nieuwe aanpassing :)
 

DeletedUser13265

Gast
zal maar met het positieve beginnen:
het "reserveer" gedoe is echt een fantastische verandering.

tot slot maar het negatieve:
die nieuwe myth eenheden zijn echt een grote flop.

die balk onderin is echt het stomste wat ze ooit bedacht hebben. (rede is wel bekent :) )

Hoop dat binnenkort het menu weer naar de oude plek gaat.. en als ze per se een grote goud knop willen hebben.. zet die dan onder het menu waar nog plaats was voor de update.

Met die balk onderin geef ik je groot gelijk

en ook met de godsgezant
is totaal ongeschikt voor een goede aanval of verdediging
of hij moet in de def 2 maal zo sterk worden
of 3 maal zo sterk in de aanval
want anders maak je je eigen steden enkel en alleen maar zwakker naar mijn mening

enige handige aan de hele update is dat je nu veel makkelijker kan reserveren
de rest van de update mogen ze van mij in de prullenbak werpen want het werkt het spel gewoon tegen
 
Bovenaan