• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.39

DeletedUser

Gast
Ja het is wel een leuk idee vooral met dat beginbonus. Maar de uitdagings gebeure begrijp ik niet helemaal. Maar daar kom ik wel achter.

Het enige wat mij nu een beetje aan het ergere is is dat ik al lange tijd met een goed idee zit voor een nieuwe update maar jullie zijn niet duidelijk waar ik dat idee kan laten/vertellen.

Mvg
Kap.

Beste kapiteinhondendrol,

Meer informatie over de Eiland Opdrachten kun je >>Hier<< vinden.

Ideeën kun je voorleggen op het >>Ideeën & suggesties<< Forum. Graag voordat men een idee voorlegt eerst >>Dit<< en >>Dit<< topic lezen.

Grz,
AJHunter
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat zelfs na 3 jaar Grepolis met leuke nieuwe ideeën kan komen die ook echt iets toevoegen aan het spel. Veel mensen zullen klagen maar na 3 jaar nieuwe dingen toevoegen is zo makkelijk nog niet. Ik kijk uit naar de eilandopdrachten. Kan niet wachten!
 

DeletedUser

Gast
Oke. Ik heb het idee geplaatst. Bekijk hem anders eens en zeg wat je ervan vindt. Maar waar moet ik nu op wachten??? Nu ik het op het forum heb gezet
 

DeletedUser

Gast
Oke. Ik heb het idee geplaatst. Bekijk hem anders eens en zeg wat je ervan vindt. Maar waar moet ik nu op wachten??? Nu ik het op het forum heb gezet

Reacties van andere personen over wat die van het idee vinden :D, als het idee goed in de smaak valt bij sommige mensen komt hier een Peiling op, en als 80% van alle stemmers voor dit idee is, dan is het idee geaccepteerd.

(als je de spoiler open klikt zie je het bericht dat je geschreven had, een spoiler is er enkel om grote teksten in te pakken tot een balkje)

Grz,
AJHunter
 

DeletedUser

Gast
Nice, hoop wel dat het enig nut heeft.

Er wordt een Onderzoek Tool aan het spel toegevoegd. Dit systeem is een ingame feedback kanaal om je mening en feedback rechtstreeks aan het Grepolis team te geven. Deze functie zal gebruikt worden om peilingen en enquêtes over nieuwe spelfuncties, veranderingen en andere interessante onderwerpen te houden. Verder kunnen er elke maand 3 nieuwe functies beoordeeld worden, op deze manier vertellen jullie dus welke van deze 3 functies als eerste moeten worden ingevoerd.
 

DeletedUser13872

Gast
Ben benieuwd wanneer de update komt.
Zit te wachten veel zin in de opdrachten zeker als er een nieuwe wereld komt er leuk.
Kroenuh, vertel eens wanneer komt de update?
 

DeletedUser

Gast
Ben benieuwd wanneer de update komt.
Zit te wachten veel zin in de opdrachten zeker als er een nieuwe wereld komt er leuk.
Kroenuh, vertel eens wanneer komt de update?

Ik ben danwel geen Kroenuh, maar ik antwoord alvast. De update wordt vandaag doorgevoerd.
 

DeletedUser13872

Gast
Ik ben danwel geen Kroenuh, maar ik antwoord alvast. De update wordt vandaag doorgevoerd.

Daar ben ik van op de hoogte ik bedoel meer wanneer deze dag zo meteen einde van de middag of vanavond.
 

DeletedUser13872

Gast
We zijn er nu mee bezig. :)

Mooi hij is er!
Had gelijk een top opdracht -30% hout voor 3 en dan later +50% zilver in een hoplieten stad.
Top update maar hoe zit het met dat systeem dat je je mening kan geven enzo?

Jelmer
 

DeletedUser

Gast
Waar vind je dat eilanden opdracht gedoe? :)
Vind enkel de eerste dagen bonus
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh zei:
Gisteren heeft David Roterberg, Lead Artist, over de aankomende veranderingen in de UI (User Interface). Specifiek: Interface Redesign.
Je maakt een zinsconstructiefout Kroenuh. :O
 

DeletedUser13872

Gast
Waar vind je dat eilanden opdracht gedoe? :)
Vind enkel de eerste dagen bonus

druk op je stadsnaam zodat je alle steden ziet op een rij, bij een stad zie je dan een icoontje, ga naar die stad toe, klik je stadsoverzicht weg en je ziet op dat eiland dan een icoontje accepteer de opdracht en hij komt helemaal rechts in beeld.

Edit:
cc59699176a8f0bca967e4dc020e752e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20724

Gast
opdracht 1 is al klaar, moeilijk hoor 200 gs heeft het gekost
 

DeletedUser

Gast
druk op je stadsnaam zodat je alle steden ziet op een rij, bij een stad zie je dan een icoontje, ga naar die stad toe, klik je stadsoverzicht weg en je ziet op dat eiland dan een icoontje accepteer de opdracht en hij komt helemaal rechts in beeld.

Edit:
cc59699176a8f0bca967e4dc020e752e.png


Bedankt! Heb het al gevonden :)
 

Styl3X

Ruiter
Toch jammer dat veel BB codes het opeens niet meer doen.. of dat bij ally overnamens alles duits is..
 
Bovenaan