• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.39

DeletedUser

Gast
Wat extreem waardeloos is in deze update is de verdedigings/aanvalsbonus. Beide 30% en gelden voor een (1) stad. Nu heeft aanvallen totaal geen zin meer.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Toch jammer dat veel BB codes het opeens niet meer doen.. of dat bij ally overnamens alles duits is..

Kan je hier even een screenshot van nemen en het bij bugs plaatsen? Dan kunnen de QA medewerkers er naar zien.

Bedankt alvast
 

DeletedUser

Gast
De eiland opdracht ben ik benieuwd naar. De eerste is bezig.

Ik snap het niet helemaal krijg je nu zowel een 30 dagen iets als 7 dagen?

En het scrollen op de ipad in de steden lijst is nog steeds niet soepel zoals vroeger. Wel soepeler als eerst.
 

DeletedUser

Gast
Wat bedoel je?

De verdedigende stad heeft nu als bonus

Muur
Aantal troepen
Defensiebonus

Wil ik dit veroveren had de aanvalsbonus op al mijn steden moeten zijn en niet maar op eentje. Aanvallen was al een slechte investering, maar nu helemaal.
 

DeletedUser

Gast
ik weet niet hoe je screenshot moet maken, lukt niet op deze computer.
maar als je kijkt bij ally events, dan staat bij het kopje veroveringen en bondgenoten veel/alles in het Duits.
 

DeletedUser

Gast
ik zie alleen maar positieve reacties , er zijn leuke dingen bij maar dan nog

ik wacht nu al een KWATIER om het forum te openen van mijn ally TIEN minuten om in te loggen, dit was al op mijn computer nu ook al op mijn tablet. WERK ASJEBLIEFT AAN DE SNELHEID IPV DIT SOORT IDEEN IN TE VOEREN.

dankjewel
 

DeletedUser15107

Gast
Ik dacht eerst dat het goede update was, maar helaas zijn er toch veel bugs meegekomen. Eilandopdrachten zijn wel leuk.
 

DeletedUser

Gast
Wat is dit voor een bullshit.

Voor zoiets zou ik graag uitvoerige informatie willen hebben zodat ik weet wat er allemaal op me afkomt ... zoals het nu is gepresenteerd heb ik alleen maar vragen ...
Wat gaat er gebeuren als je niets kiest?
Wat zijn de voordelen als je wel iets gokt, want je kunt niet goed kiezen met de informatie die gegeven wordt ... dus is het gokken wat je gaat doen en dan maar hopen dat het de juiste keuze is ... hier hou ik dus helemaal niet van ...
 

DeletedUser

Gast
Wat is dit voor een bullshit.

Voor zoiets zou ik graag uitvoerige informatie willen hebben zodat ik weet wat er allemaal op me afkomt ... zoals het nu is gepresenteerd heb ik alleen maar vragen ...
Wat gaat er gebeuren als je niets kiest?
Wat zijn de voordelen als je wel iets gokt, want je kunt niet goed kiezen met de informatie die gegeven wordt ... dus is het gokken wat je gaat doen en dan maar hopen dat het de juiste keuze is ... hier hou ik dus helemaal niet van ...

Gewoon voor het leukste plaatje kiezen. ;)
Of voor het plaatje waar je denkt het meeste aan te hebben. Ook al weet je niet wat het precies inhoud....
 

DeletedUser

Gast
De aanvals- en verdedigingsbonussen van de eilandopdrachten kunnen nog niet in de simulator worden ingevoerd.
 

DeletedUser20724

Gast
als je wil weten wat het presies inhoud moet je er gewoon ff boven gaan zweven, dan weet je het presies.
 
Bovenaan