• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.60

DeletedUser

Gast
Ik heb er geen last van, en kan nog alles doen. :)
En nu kan ik tijdens het freaken door bootjes en mannetjes zoeken. :D
En het eilandje bij de haven! :O
Ik vind het allemaal wel prettig! :)
Je ziet zelfs de kolo liggen!
 

DeletedUser21490

Gast
Komt er ook een knop voor mensen die het niet fullscreen willen hebben? :confused:
 

DeletedUser12309

Gast
Weg ermee...

Ik vind dat je als gebruiker zelf zou mogen kiezen wat je wil... zoals het was of zoals het nu is.

Hoe stuur je nu OS naar je eigen stad? Je moet dus nu naar de algemene lijst waar je stadsnamen staan ofzo...

Neenee, geef mij maar de oude vorm.

afschaffen die boel...
 

DeletedUser22758

Gast
Vind de update helemaal geweldig hoor.
Maar ik kan nu niks meer op de iPad :s
Hoop dat hier een oplossing voor komt:rolleyes:
 

DeletedUser12309

Gast
het overschakelen van stadsoverzicht is het probleem
heb al wat rond gekeken maar heb geen deftige oplossing gevonden F5 is idd niet leuk om te doen


Pen en Papier

je kan gewoon links op eiland drukken


Oef...

en hopelijk moet ik dat niet constant weer inschakelen, per keer dat ik me inlog.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het er goed uit zien.
Maar met meer ruimte ga ik er eigenlijk wel van uit dat er ook nieuwe gebouwen aan gaan komen ;)

Zie nu wel over duidelijk dat de toren eigenlijk op de verkeerde plek staat (In een kuil ipv op een berg rechts daarvan)
Maar dat zal wel komen omdat in de 1. versies die berg niet echt te zien was, pas vanaf de 2.0 versie kwam die berg pas tevoorschijn.
Als de toren op de berg staat is dat wel gelijk veel indrukwekkender lijkt mij.
 

DeletedUser12309

Gast
Ik kan niet zien waar m'n troepen staan... (os bij steden van medespelers)

de agora maw...
 

DeletedUser13349

Gast
Update en ipad

wat een geklaag zeg over zo een mooie update
en f5 drukken man wat een loser mentaliteit zeg
gewoon op eiland of kaart overzicht klikken en je hebt je hele f5 knop niet eens nodig

ik speel via opera op een mooi groot plasma scherm
en kan zeggen dat ik er heel blij mee ben
enige dat ik nog mis
is iets op de kaart waar je aan kan zien hoever je troepen en schepen zijn met hun reis heen of terug van een doelwit
dat zie je wel weer in de reclame's op tv
enkel mis ik het nog in het spel
en hoop dat ze die er ook binnen kort in zullen gaan voegen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Opera met iPad is verschrikkelijk, niets werkt, bedankt voor deze nutteloze tip.
Mensen met ipad, de oplossing heb ik gevonden, download chrome en je moet in chrome bij de instellingen kijken en overschakelen naar desktopversie, echtwaar, ineens kan ik alles weer aanklinken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Ik vind eerlijk gezegd met dat uitgebreide landschap het een beetje kaal worden :/
Er zijn alleen wat bergjes... Meer niet?
Misschien dat je met een event of iets anders daar wat kan bouwen ofzo?
 

DeletedUser

Gast
Ik vind eerlijk gezegd met dat uitgebreide landschap het een beetje kaal worden :/
Er zijn alleen wat bergjes... Meer niet?
Misschien dat je met een event of iets anders daar wat kan bouwen ofzo?
Op de helden werelden en ziekenhuis voor je held
 

DeletedUser

Gast
Hnggggg, ik heb een tool waarbij je (bij de vorige versie) als je op enter drukte direct op de kaart in de omgeving van je stad kwam. Nu verspringen de coördinaten wel, maar ik moet alsnog op de kaart drukken, dus eilandopdrachten checken is zo ook steeds minder leuk.
 

DeletedUser13265

Gast
Ik vind eerlijk gezegd met dat uitgebreide landschap het een beetje kaal worden :/
Er zijn alleen wat bergjes... Meer niet?
Misschien dat je met een event of iets anders daar wat kan bouwen ofzo?

ja dit is een goed idee
zodat je tijdens eventen bijvoorbeeld een tweede boerderij kunt bouwen
voor een tijdelijke boost aan extra inwoners

echt man je idee vind ik super
zijn genoeg kanten wat ze er nog meeer kunnen maken
zo als bijvoorbeeld een tweede kazerne of haven
zodat je sneller je troepen kan hebben hersteld

echt man
dat idee van jouw zet een mens aan het denken
smiley_emoticons_seb_hut5.gif
 

DeletedUser21698

Gast
En bv. als je belegert word zie je het ook. Bv dat er allemaal vijandelijke zichtbare troepen op het uitgebreide stadsoverzicht staan. En deze dan de stad belegeren.
 

DeletedUser

Gast
In plaats van meer gebouwen (wat voor gebouwen zouden er nog nodig zijn?) zou het wellicht leuk zijn om de gebouwen geen vaste plekken toe te kennen maar binnen de stadgrenzen een verborgen grid toe te passen waarop spelers de gebouwen zelf naar willekeur kunnen plaatsen bij het bouwen. Natuurlijk kan je dan bepalen dat de senaat, haven, steengroeve en zilvermijn wel een vaste plaats hebben. Verder, bij de boerderij: 1 deel graan, 1 deel weiland met koeien, 1 deel omgeploegde akker, wat regelmatig varieert, zou een leuke feature zijn.
Daarnaast zoals eerder aangegeven, een fakkel op het eiland welke brand bij een inkomende zee aanval is een handige toepassing, dan zie je ook sneller welke stad wordt aangevallen dan het kleine icoontje bovenin bij troepenbewegingen. Dit kan je overigens aanvullen met een marcherend leger wanneer je over land wordt aangevallen.
Een zegetocht zou ik ook echt een tocht van maken: een feestelijke stoet welke door de poort de stad intrekt.
 
Bovenaan