• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides Stef De Killer's Final Tutorial

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

wat ik nog graag in je tutorial zou willen zien: snelste manier om CP te verdienen vooral in het begin
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

wat ik nog graag in je tutorial zou willen zien: snelste manier om CP te verdienen vooral in het begin

Spreekt voor zich denk ik :p

Theaters en stadsfeesten, door om de 5 minuten je boerendorpen te farmen.
Ook is vuurclears rondsturen ook een snelle cp catcher ;)


wanneer komt de rest stef? :)

Sorry had het een beetje druk met school en uitgaan, ik werk er straks, morgen of zaterdag aan verder we zien wel weer :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Lekker bezig Stef, Mooi tips... Hier kan ik als oude rot nog wel is wat van leren :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Hey Stef, mooie tutorial. Ik heb alleen 1 vraag:
Jij hebt in een dorp met verdedigingstroepen strijdwagens. Ik snap dat ze beter zijn in farmen dan hoplieten, maar hoplieten zijn toch echt wat sterker. Dus het is handig in de 1ste paar maandjes om strijdwagens te hebben, maar daarna lijken hoplieten me toch echt beter.
Beter na een paar maanden zijn zelfs nog Pegasi voor de verdediging (hebben ook geen transport nodig), maar ja, die kunnen weer niet goed aanvallen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Hey Stef, mooie tutorial. Ik heb alleen 1 vraag:
Jij hebt in een dorp met verdedigingstroepen strijdwagens. Ik snap dat ze beter zijn in farmen dan hoplieten, maar hoplieten zijn toch echt wat sterker. Dus het is handig in de 1ste paar maandjes om strijdwagens te hebben, maar daarna lijken hoplieten me toch echt beter.
Beter na een paar maanden zijn zelfs nog Pegasi voor de verdediging (hebben ook geen transport nodig), maar ja, die kunnen weer niet goed aanvallen...

Hopliet 16 (Steek) - 18 12 7 8 - 6 -

Strijdwagen 56 (Steek) - 76 16 56 64 - 18

hoplieten hebben in verhouding qua offence 64 steek dus hops zijn beter in aanval dan strijdwagens ;p
Qua defence: 18*4 = 72 en een strijdwagen 76 het verschil is dus 4 per strijdwagen elk beetje helpt ;) Dat is tov slagwapens
dan heb je ook nog schiet wapens daar is het verschil groter: 7*4= 28 voor hops en 56 voor strijd ;)

Dus over het algemeen zijn strijdwagens een pak sterker in defence enkel zwakker in offence;)


PS: ik heb het time gedeelte al klaar enkel niet van 1 sec timing waarbij je de anti-time regel ontwijkt die is moeilijker en langer uit te leggen, doe ik een ander keertje :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

In die vorige tutorial had je het erover dat hoplieten en slingers helemaal niet zo goed zijn (voor off steden), waardoor ben je van gedachten veranderd, dat je nu ineens wel veel slingers en hoplieten hebt in off steden, en de strijdwagens niet meer??
 

DeletedUser

Gast
AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Strijdwagens heb ik net uitgelegd aangezien ze minder sterk zijn in de aanval dan hoplieten.

Ik verafschuwde vroeger slingers omdat deze enkel goed zijn tegen hoplieten...

Deze werden echter amper gebruikt omdat deze door de meeste en ook mezelf als offence troep werd gezien.

Ik vind slingers nog altijd niet alles maar toch gebruikte ik ze vaker omdat ze snel klaar waren.

Ik zal ook nog mytische wezens tuto doen, een full manti dorp is zeer handig, 1 ze zijn sterk, 2 ze hebben een nog sterkere invloed dan een bresje.

ALs er een kolo in je eigen dorp ligt waar 2k bir instaan en een halve landdef dan kan je gewoon je full manti dorp erop droppen en je hebt het dorp terug en zo'n 2k bir ter defence totdat de andere ze terug trekken :)

Maar daar kom ik nog wel een keertje op terug
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

iets over het leiden van een ally nog?

bijvoorbeeld hoe je problemen hebt opgelost die je bent tegen gekomen.
Hij had mij in de een hoop allianties naast zich, om het interne en externe van de alliantie te regelen, structureren en de leiden. Het recruiteren was meer voor hem, omdat er meer mensen zijn die hem kennen, en weten wat voor accounts hij heeft ;)

Mocht iemand trouwens vragen hebben over het gedeelte over allianties (dat nog niet gepubliceerd is), kan diegene dat ook aan mij vragen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Hij had mij in de een hoop allianties naast zich, om het interne en externe van de alliantie te regelen, structureren en de leiden. Het recruiteren was meer voor hem, omdat er meer mensen zijn die hem kennen, en weten wat voor accounts hij heeft ;)

Mocht iemand trouwens vragen hebben over het gedeelte over allianties (dat nog niet gepubliceerd is), kan diegene dat ook aan mij vragen.

Idd, zo ging het er in Para aan toe, al deden we de grote beslissingen wel samen :)
En je mag zeker Xevar niet vergeten :p
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

bij myth dorp, kun je ook een cerberus (hades) dorp doen.
maar daar moeten wel boog bij ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

ja klopt,
maar was een aanvulling op je lijstje, die in je 1e post staat ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

ja klopt,
maar was een aanvulling op je lijstje, die in je 1e post staat ;)

Ja maar ik heb geen ervaring met ze :p Dus ga er ook niets over schrijven :p

Daarenboven die kunnen toch niet vliegen of wel? :p
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Ja maar ik heb geen ervaring met ze :p Dus ga er ook niets over schrijven :p

Daarenboven die kunnen toch niet vliegen of wel? :p
cerberus kunnen idd niet vliegen.
en centaurs zijn trouwens perfecte anti-manti eenheden :)
 
Bovenaan