• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

1 bier je mag best drinken is gewoon normaal heb zelf vroeger wel eens de laatste druppeltjes van mijn pa gedronken om te kijken of ik het lekker vind maar vind het goor

2 roken je moet zelf weten of je je longen wilt vern**ken rook zelf niet heb vroeger ooit een trekje genomen van mijn ouders en daarna nooit meer was ook goor bijna mijn hele familie rookt degene die niet roken zijn gestopt omdat dat moest van de arts dus ik zal de eerste in mijn familie zijn die niet gaat roken

3 5 vs 1 is gewoon laf zoek dan gewoon een leven

(er zijn ook veel mensen tegen energie gebruik bij jongeren ben daar niet tegen drink het dagelijks nog nooit problemen mee gehad)
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

1 bier je mag best drinken is gewoon normaal heb zelf vroeger wel eens de laatste druppeltjes van mijn pa gedronken om te kijken of ik het lekker vind maar vind het goor
Laatste druppeltjes zijn dan ook niet echt lekker ^^
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stoere Jongens

Uit een blikje toch?

Toevallig liep vorig weekend een "stoere" jongen achter ons die gelijk begon met "je kent mijn hele familie niet" en zo, dit weekend kwam ie zn excuses aanbieden aangezien hij erg was geschrokken van onze reactie :D


Soms moeten ze gewoon op hun plaats gezet worden..
 
Bovenaan