• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
Ja jongens, het is raar dat jullie de naam "Jobeh" hier zien.
Maar ik heb zowaar een onderwerp waar ik mee zit gevonden, dat ik graag met jullie wil delen.

Wat vinden jullie van die jongens die bier drinken, en roken enz.
en die alleen maar met 5 vs 1 tegen iemand durven?
en denken dat ze alles zijn?

want ik mag die lui echt niet

Als je bier drinkt, ben je niet lijp
Als je rookt, ben je ongezond
Als je 5 vs 1 doet, ben je zielig

Dat is mijn stelling hierover.
Maar wat vinden jullie hier nou van?

als je je broek op je enkels hebt, vanaf je 12de bier drinkt en rookt
en vervolgens denken dat je alles bent?

Kortom: Discussiëren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je bier drinkt ben je niet lijp, maar je kan het ook drinken omdat je het lekker vind, of omdat je het lust en iemand je het gratis geeft.

Rokers zijn losers, allemaal stakkers die erbij proberen te horen.

5vs1 is ook al zo zwak ja.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie niet echt hoe je hierover kan discussiëren,wat deze kinderen doen om hun imago omhoog te krikken,ze doen maar.
 

DeletedUser

Gast
Hé, bier is naar mijn mening het zelfde als koffie drinken. Gewoon, gewenning van de smaak en naar een tijdje het 'lekker' vinden. Even doorzetten, niet? Wie beweer dat die gelijk bier lekker vond, heeft waarschijnlijk eerst veel te veel bitterlemmon op.
 

DeletedUser

Gast
Even een voorbeeldje.

Op mijn sportclub is er zo'n gast die dan te laat komt, never gemotiveerd is en in de kleedkamers dan zo goed als iedereen in elkaar timmert.
We hebben dan wel eens gedreigd naar de trainer te gaan, dan zou de trainer dat ventje eens lekker neerslaan. Zijn reactie, wie gaat hij er dan bijhalen?

Tsja, dat vind ik dan wel zielig. Hoezo je vrienden erbij halen?
 

DeletedUser

Gast
Dit komt wel vaak voor.
Vooral onder de 'marrokanen' dit is geen rascisme maar het zijn vaak marrokanen maar niet alle zijn zo.
Als ze alleen zijn durven ze nooit iets te zeggen dat is dan wel vaag.
Als je grote bek hebt moet je altijd een grote bek hebben
 

DeletedUser

Gast
Er woont zo iemand bij mij in de straat, als hij alleen is is hij bang van me en gaat hij me uit de weg. Maar zodra hij met een of meerdere vrienden is, gaat hij zich uitsloven en mij een beetje uit lopen dagen :D Gewoon negeren, dan houden ze wel op. In het ergste geval kan ik ze wss allemaal wel aan.

Over dat bierdrinken, niks op tegen. Maar mensen vinden het blijkbaar leuk om hun leven te verpesten door zich in een coma te drinken, en er nog stoer over doen ook. Dat vind ik dan weer een stuk minder eigenlijk.
Zelfde geldt voor roken, doe wat je niet laten kunt. Maar als je het doet om stoer te doen vind ik het idioot.
 

DeletedUser

Gast
Die mensen vind je overal, daar doe je niks aan. Het vervelende is vaak dat als je ze negeert, ze agressief worden. Dit gaat volgens mijn mening gepaard met te weinig aandacht thuis.
En zoals al vaker vermeld hierboven, deze jongens zijn alleen in een groep stoer om niet voor de ander onder te doen. Dit komt ongetwijfeld door de groepsdruk die in zo'n groep ontstaat, het zijn dan ook vaak onzekere mensen die niet weten wat ze willen. Ook gaan ze hierna dan bijvoorbeeld roken, alleen om "mee te doen."

Met bier drinken is niks mis, als je maar niet te vroeg begint. Als je rond een jaar of 15 al af en toe een biertje pakt kan dit wel. Zolang je maar weet wanneer je moet stoppen en jezelf niet laat opstoken door andere mensen.
Want ja, bier is en blijft lekker en draagt zeker bij aan de gezellige sfeer op feestjes.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan je vinden in je standpunt waarin er jongens "en meisjes" zijn die (te veel) drinken, roken en 5 VS1. Aan de andere kant vind ik het erg kortzichtig van je om de onderstaande uitspraken te doen.

Als je bier drinkt, ben je niet lijp
Als je rookt, ben je ongezond


Het kan natuurlijk heel goed dat mensen er met een heel verantwoordelijke manier mee omgaan en hierdoor heerlijk kunnen genieten van een goed glas bier (of wijn). Ook ken ik mensen die het heerlijk vinden om zo nu en dan een sigaartje of sigaretje te roken. Ik moet zeggen dat ze zeker niet lijp zijn en ongezond denk ik ook niet. Het gaat er uiteindelijk om hoe je hier "verstandig" mee omgaat. Probeer te leven op de manier die jouw het beste past zonder je omgeving tot last te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Stoere mannetjes zouden eigenlijk allemaal even goed aangepakt moeten worden, maar daar is de maatschappij dan weer te soft voor :(

Roken moeten mensen zelf weten, maar liefst wel buiten en niet in mijn buurt, want dat zij hun longen verpesten moeten ze zelf weten maar ik probeer dat een beetje te vermijden.

Bier drinken moeten mensen ook zelf weten; ik hou ook van een goed glas wijn op zijn tijd of voor de gezelligheid, maar als je dronken bent vind ik wel dat je gewoon volledig toerekeningsvatbaar moet zijn; het is jouw keuze om dronken te worden. (Liever zie ik nog dat dronken zijn gewoon verboden wordt, maar dat gaat er gewoon niet inzitten)
 

DeletedUser

Gast
Tegen bier drinken heb ik niets, als die jongens zichzelf in coma willen zuipen,kan ik er weinig aan doen. Ze doen dit omdat ze 'cool' willen zijn, en volgens mij weet zelfs een 12 jarige wel dat t niet slim is om op die leeftijd te drinken. Roken ben ik zelf tegen, ik vind het vreselijk als mijn moeder het doet waar ik bij ben, want ze is hiervoor 8 jaar gestopt, maar verder moeten ze het doen als ze het goed vinden voor zichzelf. Die jongens die alleen stoer kunnen doen als ze met vrienden zijn, vind ik vervelend. Ik heb er op school 2 jaar last van gehad en dat heeft tot conflicten geleid tussen onze 'groep' en een andere groep op school. uiteindelijk was het bijna knokken. Maar gelukkig kon dat voorkomen worden. Ik vind dat je iedereen moet respecteren en niet iemand moet slaan omdat hij anders is of omdat je stoer wilt doen. Bemoei je met jezelf en doe gezellig met je vrienden of vriendinnen, en vergeet de hobby om mensen te bedreigen en in elkaar te slaan. T is zinloos..
 

DeletedUser

Gast
eigenlijk is dit een beetje de jeugd van tegenwoorden [Wow ! ik klink als een oude vent :O ] Maar er zijn vergeleken nu meer criminelen jonngere en je moet ook nog soms oppassen tegen wie je het hebt want voordat je het weet heb je al een hele groep achter je aan..
Zelf ben ik ook gewoon een tiener en bij mij op school zitten heel veel van die jongens die denken dat ze stoer zijn om te blowen ofso..
 

DeletedUser

Gast
Frobje ik weet waar je woont...
Ik ben zelf stoer 8-), want ik speel Grepolis :p
Ik ken iemand die blowt, maar dat zie je gewoon aan hem.
Verder dat iemand rookt, maar ik heb er geen last van.
 

DeletedUser

Gast
Als je bier drinkt ben je niet lijp, maar je kan het ook drinken omdat je het lekker vind, of omdat je het lust en iemand je het gratis geeft.

Rokers zijn losers, allemaal stakkers die erbij proberen te horen.

5vs1 is ook al zo zwak ja.

Bier lekker vinden? zo zijn er niet veel hoor.
Je vindt het wel lekker 1maal je er een paar op hebt.:p
 

DeletedUser

Gast
xD kheb allemaal vrienden die criminelen dingen doen maarja scheit xD kvin het niet erge fake ID enzo valt nog mee ;p
 

DeletedUser

Gast
Ach, ik vind dat als je gewoon een biertje op z'n tijd drinkt, dat het niet erg is. Ik drink het zelf (nog) niet. :) En rokers.. tja, als zij het gewoon willen. Dan sta ik daar niet tegen.
 

DeletedUser

Gast
als bier drinken een ere is is kotsen geen schande :p

ik vind dat je zo veel mogelijk bier mag drinken als je wil als je maar niet achter een stuurt stapt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met drank op rijden ook al is het maar 1 glas is gewoon dom !!!
want van 1 glas gaat het vaak als snel naar 2 en je denk nog steeds dat je kan rijden en van zelf zo door naar 3 glazen

wle en op den duur stap je nog met een straal bezopen kop achter het stuurt

ik ben daar el op tegen dus :p voor de rest mag je drinken en stoer doen wat je wil

als je maar niet gaat stoer doen om met een bezopen kop te gaan rijden

voor de rest vind ik roken elf niet echt lekkker :p ja heb het wle eens gedaan ma kan er niet tegen en vind het niet echt stoer staan :p enkel een beperking :p dat je tegen woordig telkens weer naar buiten moet
 

DeletedUser

Gast
als bier drinken een ere is is kotsen geen schande :p

ik vind dat je zo veel mogelijk bier mag drinken als je wil als je maar niet achter een stuurt stapt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met drank op rijden ook al is het maar 1 glas is gewoon dom !!!
want van 1 glas gaat het vaak als snel naar 2 en je denk nog steeds dat je kan rijden en van zelf zo door naar 3 glazen

wle en op den duur stap je nog met een straal bezopen kop achter het stuurt

ik ben daar el op tegen dus :p voor de rest mag je drinken en stoer doen wat je wil

als je maar niet gaat stoer doen om met een bezopen kop te gaan rijden

voor de rest vind ik roken elf niet echt lekkker :p ja heb het wle eens gedaan ma kan er niet tegen en vind het niet echt stoer staan :p enkel een beperking :p dat je tegen woordig telkens weer naar buiten moet

Wat mij opvalt is dat je een rare conclusie trekt over gebruik van alcohol. Ik vraag me dan ook af of je uit eigen ervaring spreekt of deze redenatie uit je duim zuigt. ;)

Het stoer doen met Alcohol, geloof me dat als iemand in jouw omgeving te veel op heeft en jij nuchter bent, het bloed irritant is. Zo'n dronken 'aansteller' die gilt, brult en weet ik het wat, is nou niet het fijnste wat er bestaat.

Het rijden met een 'bezopen kop', het is bij de wet verboden en er is ook niks stoer aan? Het gebeurd denk ik ook weinig om 'stoer' te doen, zodra mensen een auto hebben, et cetera moeten ze toch volwassen genoeg zijn. Ze zijn geen pubers meer(,alhoewel sommige een latere puberteit hebben dan de andere).

Hé en je vond bier zeker wel in één klap lekker? Dat hoor ik allemaal wel vaker, god...Bij bier (meestal dan), koffie en ook roken moet je wennen. Alhoewel je nu met roken 'smaken' kan kopen, zoals mint, wordt dit probleem al iets 'kleiner'.;)
 

DeletedUser

Gast
Wat mij opvalt is dat je een rare conclusie trekt over gebruik van alcohol. Ik vraag me dan ook af of je uit eigen ervaring spreekt of deze redenatie uit je duim zuigt. ;)

Het stoer doen met Alcohol, geloof me dat als iemand in jouw omgeving te veel op heeft en jij nuchter bent, het bloed irritant is. Zo'n dronken 'aansteller' die gilt, brult en weet ik het wat, is nou niet het fijnste wat er bestaat.

Het rijden met een 'bezopen kop', het is bij de wet verboden en er is ook niks stoer aan? Het gebeurd denk ik ook weinig om 'stoer' te doen, zodra mensen een auto hebben, et cetera moeten ze toch volwassen genoeg zijn. Ze zijn geen pubers meer(,alhoewel sommige een latere puberteit hebben dan de andere).

Hé en je vond bier zeker wel in één klap lekker? Dat hoor ik allemaal wel vaker, god...Bij bier (meestal dan), koffie en ook roken moet je wennen. Alhoewel je nu met roken 'smaken' kan kopen, zoals mint, wordt dit probleem al iets 'kleiner'.;)

Later als je 18+ bent is dat zeker niet voor op te vallen.
Maar rond 13/14/15/16 zijn er toch wel van die meisjes/kerels die een paar pintjes op hebben en doen dat ze er 15 op hebben.

Dat irriteert me vooral!
 

DeletedUser

Gast
Later als je 18+ bent is dat zeker niet voor op te vallen.
Maar rond 13/14/15/16 zijn er toch wel van die meisjes/kerels die een paar pintjes op hebben en doen dat ze er 15 op hebben.

Dat irriteert me vooral!

Ik ben nog niet boven de achttien, ben zelf pas (net) zestien. Enkel, het is ook hoe jij erop focust. Toen ik een klein mannetje was hadden we een tijd in de zomer dat het erg heet was. Reden voor lekker koud bier, vonden mijn vrienden op het plein(was des tijds acht of negen jaar en hun achttien à vijfentwintig). Dus dan ging dit kleine mannetje ook wat drinken, nou ik liep daar 'ladderzat' rond, omdat ik me erop dood focusten en ook heeft een mannetje van acht, negen jaar minder alcohol nodig om aangeschoten te raken. Zal denk ik ook met sommige leeftijdsgenoten gaan, gewoon te veel op focussen.
 
Bovenaan