• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Bier drink ik zelden, vind het niet zo heel lekker.
Enkele mixdrankjes zijn wel te zuipen.
Ik rook een pakje per week. Het is slecht, maar dat zijn zo veel dingen.
Als 5 gasten het tegen mij willen opnemen, haal ik toch gewoon 4 vrienden er bij.

Beetje een nutteloos topic dit :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

ik vind roken gewoon dom nooit aan beginnen ik ken ook rokers die dat zeggen omdat ze zelf niet kunnen stoppen
bier drinken doe ik niet maar ik geen moeite mee als je maar niet zoveel drinkt dat jij jezelf en anderen in gevaar brengt
vijf tegen één is gewoon zielig maar wort dat op grepolis niet ook gedaan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Het boeit me geen flikker wat jij of andere vinden. Daarom hebben we tegenwoordig rookruimtes of ik ga even buiten staan wanneer ik ga roken als ik ergens niet mag roken. Ik heb daarnaast een iq vast gesteld op 123 maar ik rook wel. Heb ik nu minpunten op mijn IQ of zo?

En lekker simpel zeg,van roken ga je dood lol. Te veel anti rook propoganda gehoord.

waarom quote je hem eigenlijk? wat jij zegt en hij zegt zijn juist compleet andere dingen, hij zegt dat roken en drinken niks met stoer doen te maken heeft en stoer doen alleen is om gebrek aan intelligentie te maskeren. Wat doet je dan zeggen dat het ZELFS dom is als je rookt . Roken heeft geen flikker te maken met stoer doen of intelligentie. Leer eens begrijpend lezen.

Met jou ben ik het nou eens. Roken is dom en slecht, bla bla bla...
Je rookt omdat je er van geniet, niet omdat je stoer wil zijn.
Ik drink toch ook geen appelsap om speciaal bij een groepje te horen.

Het leven is kort, geniet er van... nu het nog kan!
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Stoere Jongens

wel frappant dat iemand die roken dom noemt notabene een whiskymerk als username gebruikt haha. een drankverslaving vermoord je sneller dan een rookverslaving ;).

Speel daar in die alliantie... Ingame naam is in beide gevallen iljavelissa...
Maar dit is een beetje of topic...

maar ontopic:

Ik ben tegen roken, omdat het ontzettend slecht is voor je longen.
Als ik drink (en dat is zelden) dan is dat niet meer dan een glaasje.

Maar ik drink niet om stoer te doen. Ik ga ook niet roken om stoer te doen.
Want als je dat doet om stoer te doen ben je dom en denk je niet na over de gevolgen ervan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

huplakee.
roken, zwarte longen, daar is je longkanker.
oke, het verschilt tussen mensen hoesnel je het krijgt maar goed.

ook ouders met kinderen, nooit roken, het schaad je kind ontzettend. :(
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Stoere Jongens

Bier drink ik zelden, vind het niet zo heel lekker.
Enkele mixdrankjes zijn wel te zuipen.
Ik rook een pakje per week. Het is slecht, maar dat zijn zo veel dingen.
Als 5 gasten het tegen mij willen opnemen, haal ik toch gewoon 4 vrienden er bij.

Beetje een nutteloos topic dit :rolleyes:

Bier is veel lekkerder dan die kleffige mixdrankjes, die overigens ook nog best kunnen smaken ;)
Maar bier is en blijft het lekkerst, roken is inderdaad vrij rustgevend, ja, maar ik zou nooit een echte roker worden, heb het 2 keer geprobeerd, en besloten dat ik het niet doe, wat ik van tevoren al wist, maar ik wilde gewoon ervaren hoe het proefde
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik rook niet, en zal het ook nooit doen.
Je bent gek als je eraan begint.
Drinken natuurlijk wel, maar niet te veel natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik drink bier.
Omdat ik ervan kan genieten.
En dan heb ik het niet over slechte en flauwe pilsjes, maar over lekkere pilsjes zoals Pilsner en Stella. Verder hou ik ook van de Belgische trappistenbieren. Westmalle (dubbel en tripel) zijn puur genieten, net zoals bvb een Orvalleke.

Dit alles niet om stoer te doen, gewoon omdat het lekker is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik drink geen bier en zal het ook nooit doen. Smaakt verschrikkelijk.:confused:
Misschien wel eens wijn voor de beleefdheid later maar anders nooit.

Roken al helemaal niet. Als ik nog maar in de buurt kom van een sigaret moet ik al hoesten.:rolleyes:

Als groep tegen 1 iemand vechten? Laf. Heb er geen ander woord voor. Als je een probleem met iemand hebt moet je daar met die persoon zelf uitraken. Niet met al je vrienden, neven, broers,...
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik heb nog iets veel dommers gezien mensen. Ik zat zo op me fiets zie ik wat jongens stoer doen zitten ze chocolade sigaretten te roken ( ook al kan dat niet). 5 Tegen 1 ik haal Rodney er bij en ik win makkelijk.
 

DeletedUser12972

Gast
AW: Stoere Jongens

mag nog geen bier drinken, vind he zoiezo vies, ben bijna allergisch voor sigaretten en vechten doe ik toch niet :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik heb nog iets veel dommers gezien mensen. Ik zat zo op me fiets zie ik wat jongens stoer doen zitten ze chocolade sigaretten te roken ( ook al kan dat niet). 5 Tegen 1 ik haal Rodney er bij en ik win makkelijk.

Stoer man :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

ik drink bier omdat ik het lekker vind ;)

en mijn grootouders roken maar ik denk niet dat ze het doen om erbij te horen...
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik heb nog iets veel dommers gezien mensen. Ik zat zo op me fiets zie ik wat jongens stoer doen zitten ze chocolade sigaretten te roken ( ook al kan dat niet). 5 Tegen 1 ik haal Rodney er bij en ik win makkelijk.

double-facepalm.jpg
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

stelling 1 : bier drinken is lijp

Persoonlijk drink ik geen bier, geen enkele soort ( ik mag de smaak gewoon niet )
maar ik heb niets tegen mensen die bier drinken zolang het met mate gebeurt en er rekening gehouden word met de wetten. Dit wil zeggen vanaf 16jaar hier in belgië.

Jammer genoeg is de maatschappij o ingespeeld op bier drinken dat dit aangemoedigd word. kort voorbeeld : Sta ik op een middag in mijn stamkroeg en komen daar schooljongens binnen en vragen ze de patron wat een ice tea kost, antwoord van de patron : 1.80€ , wat doen die schooljongens? ze bestellen een pilsje van het vat omdat dat maar 1.7€ kost.
Voor die schooljongens heeft dit niets met alcohol drinken te maken, maar gewoon met hun eigen economie.

Even rekenen : over de middag 2 drankjes drinken 5x per week = iedere week 1€ uitgespaard = 52€ uitgespaard voor 1 jaar. Dit is niet veel maar voor velen al genoeg want dan moet je nog de consumpties rekenen die tijdens het weekend gebeuren stel vrijdagavond 10 pintjes en zaterdagavond 10 pintjes .
samen 104€ per jaar samen is dit 156€ per jaar.

stelling 2 roken is ongezond

Nu wat het roken betreft. Ikzelf ben een gezellige roker uit eigen keuze.
Ik rook gemiddeld 1 pakje sigs per dag (big pack) wat neerkomt op 6€ per pakje, mooi rekensommetje maken nu 6x365 dagen = veel geld.

roken is ongezond : ben ik volledig mee akkoord

waarom rook ik dan nog?

Omdat ik het graag doe, het helpt me om te ontstressen.

P.s. : buiten rondlopen in de open lucht is ongezond wegens de vele uitlaatgassen die in de lucht hangen.
make-up is ongezond omdat deze de huid aantasten wat leid tot vroegtijdige veroudering (rimpels,kraaiepoten,....)
vis en kip eten is ongezond wegens de dioxines
koe en varken is al even ongezond om te eten
groenten zijn zelfs niet meer gezond omdat deze teveel bespoten geweest zijn met dioxines, en wat die zelf gekweekte groenten in de tuin betreft die zijn hun hele leven blootgesteld aan de lucht die vol uitlaatgassen zitten dus echt gezond zijn deze ook al niet.

conclusie : alles is ongezond

stelling 3 : 5vs 1 is not ok

volledig mee eens, als je problemen maakt dan moet je volledig bereid zijn die in je eentje op te lossen, niet met een groepje.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Bier drinken word vanzelf lekker zoals (eerder genoemd) koffie.
Zelf rook ik, waarom? Was vroeger stoer om er bij te horen..? Erg triest en als ik brugklassers zie roken denk ik echt, waarom.. Het ziet er gewoon niet uit.. Je laat je meeslepen he.. Als ik t over mocht doen was ik zeker nooit begonnen..

En 5 vs 1 is erg triest ja. Maar omdat ik bier drink en rook wil het niet zeggen dat ik dat doe.. Sterker nog: aardig wat meegemaakt, maar nooit wat uitgedeeld. Hoeveel ik ook op heb, ik help.. Sommige worden gewoon agressief van drank en die moeten maar lekker aan de fristi..
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

1) Eén keer genipt van het glas van 'm vader, en ik vond het het drinken niet waard.

2) Nog nooit gerookt en ook nog nooit gedaan, nog nooit zo dom geweest om te proberen op te vallen.

3) Zeer laf. Ooit eens meegemaakt; 3 vs ik: ik sloeg op de ene, en de rest liep weg :p
 
Bovenaan