• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Tsunami/aardbeving bij Japan

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Het einde? Waarom zouden een paar (grote) rellen en een aardbeving het 'einde' zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Is dat een feit of een gok? Want een grote aardbeving komt maar toch echt 1-3 keer per jaar voor... Dit was een grote
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Tijd om de japanse server te gaan ownen :D
neen ja erg maarja ...
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Omdat ook de aardbevingen enzo toeneemt.

Het aantal grote aardbevingen neemt lineair toe met de groei van de beschikbare meetapparatuur. Massa hysterie breekt uit, behalve onder wiskundigen.
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Bij het plaatsen van een reactie gelieve rekening te houden met de inhoud die je bericht aan het onderwerp toevoegt.

Met andere woorden; houdt rekening met andere spelers voor wie de situatie in Japan wel heel belangrijk is (familie/slachtoffers etc). Ik verzoek julli daarom ook geen flauwe grappen meer te maken over Japan/kerncentrales etc...
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Bij het plaatsen van een reactie gelieve rekening te houden met de inhoud die je bericht aan het onderwerp toevoegt.

Met andere woorden; houdt rekening met andere spelers voor wie de situatie in Japan wel heel belangrijk is (familie/slachtoffers etc). Ik verzoek julli daarom ook geen flauwe grappen meer te maken over Japan/kerncentrales etc...

Deze omschrijving vind ik nogal vaag, zo kunnen dingen voor mensen kwetsend zijn die voor andere mensen zeer zeer zeer alledaags zijn. Iedereen leeft volgens zijn waarden en normen en in een discussie moet iedereen het recht hebben om zijn waarden en normen te verdedigen op de manier die hij verkiest, voor sommige mensen is dit: humor, dit lijkt mij persoonlijk een nogal onschuldige manier om je punt duidelijk te maken.


Dus om dit in het topic te trekken: Grappen over gebeurtenissen als deze in japan moeten kunnen, je kan beseffen dat iets erg is voor de mensen in kwestie maar men moet ook in staat zijn te zien hoe relatief sommige zaken zijn. In de europese leefwereld doen we elke dag vele zaken die het overleven voor andere mensen/levende wezens onmogelijk maakt, hier ligt (haast) niemand wakker van, toch ligt dit cijfer vele malen hoger als de gebeurtenissen in japan. Het feit dat we deze levenswijze aanhouden gaat qua arrogantie en grofheid ver over het niveau van een mopje. Een mopje raak je misschien iemand mentaal mee omdat zijn normen/waarden anders liggen, met onze levenstijl raken we duizende levende wezens recht in hun waardigheid/overlevingskansen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Maar er bestaat iets als respect he!

Ik zit hier toch ook niet te zeggen, het zijn maar wat Japanezen aan de andere kant van de wereld!
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Maar er bestaat iets als respect he!

Ik zit hier toch ook niet te zeggen, het zijn maar wat Japanezen aan de andere kant van de wereld!

Zijt ge niet de gene die zegt dat ge homos volgens de koran waarschijnlijk de doodstraf verdienen? Er zijn echt wel meer als 15000 homo's in de wereld..

Daarbij heb je in mijn ogen dat recht wel, dat mag jou mening zijn. Andere mensen hebben dood ook weer het recht daardoor een mening van jou te vormen. Maar waarom zou je een mening moeten aanpassen of niet mogen verkondigen? In mijn ogen mag je enkel niks uiten waarmee je de VRIJHEID van een andere persoon schaad. Je moet iedere persoon zijn vrijheid geven tot expressie, expressie kan beledigend zijn. Waarom zijn 15k japaners belangrijker als de andere DUIZENDE mensen die elke dag sterven? Nooit een grap of wat dan ook gemaakt in de richting van een groep mensen? Ben zeer overtuigd dat er die dag van die groep mensen wel gestorven zijn..
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Ik heb niet gezegd, dat die andere mensen die ook dood gaan buiten Japan niet moeten worden gerespecteerd!

En het ligt aan jouw of anderen of je nou respect toont of niet.

BEWIJS, heb je dat, dat de Koran de doodstraf oplegt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

On-topic:

ik vind het verschrikkelijk voor de japanners, maar moeder natuur isnou eenmaal niet te stoppen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Ik heb niet gezegd, dat die andere mensen die ook dood gaan buiten Japan niet moeten worden gerespecteerd!

En het ligt aan jouw of anderen of je nou respect toont of niet.

BEWIJS, heb je dat, dat de Koran de doodstraf oplegt.

Kga precies niet weer in een nuttelose discussie gaan met jou. Je prikt er toch enkele details uit en begint daar dan over te zeuren, daarbij kan ik perfect een post ophalen waar jij zegt: volgens mij moeten homos dood en ook het verantwoorden van een persoon die dit openbaar verkondigde. Als je dit kan verantwoorden, kom dan niet zeuren over een mopje.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Kga precies niet weer in een nuttelose discussie gaan met jou. Je prikt er toch enkele details uit en begint daar dan over te zeuren, daarbij kan ik perfect een post ophalen waar jij zegt: volgens mij moeten homos dood en ook het verantwoorden van een persoon die dit openbaar verkondigde. Als je dit kan verantwoorden, kom dan niet zeuren over een mopje.

Ik zeur niet, maar ik wil niet ergens op in gaan met een tegenpersoon, dei niks weet over de onderwerp en jij begon Islam erbij te halen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Deze omschrijving vind ik nogal vaag, zo kunnen dingen voor mensen kwetsend zijn die voor andere mensen zeer zeer zeer alledaags zijn. Iedereen leeft volgens zijn waarden en normen en in een discussie moet iedereen het recht hebben om zijn waarden en normen te verdedigen op de manier die hij verkiest, voor sommige mensen is dit: humor, dit lijkt mij persoonlijk een nogal onschuldige manier om je punt duidelijk te maken.


Dus om dit in het topic te trekken: Grappen over gebeurtenissen als deze in japan moeten kunnen, je kan beseffen dat iets erg is voor de mensen in kwestie maar men moet ook in staat zijn te zien hoe relatief sommige zaken zijn. In de europese leefwereld doen we elke dag vele zaken die het overleven voor andere mensen/levende wezens onmogelijk maakt, hier ligt (haast) niemand wakker van, toch ligt dit cijfer vele malen hoger als de gebeurtenissen in japan. Het feit dat we deze levenswijze aanhouden gaat qua arrogantie en grofheid ver over het niveau van een mopje. Een mopje raak je misschien iemand mentaal mee omdat zijn normen/waarden anders liggen, met onze levenstijl raken we duizende levende wezens recht in hun waardigheid/overlevingskansen.

Die onzin hoeft hier toch niet, open dan een discussie waar jij zo nodig moppen moet gaan lopen vertellen! Als het over jezelf gaat dan vind je het niet leuk maar als het om mensen gaan die iets verschrikkelijks meemaken dan vind je het leuk om er grappen over te maken?!

Arrogantie slaat wel door bij je
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

on topic

ik zal zelf liever niet in japan willen wonen.
maar ik heb wel medelijden met ze:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Tijd om de japanse server te gaan ownen :D
neen ja erg maarja ...

Ik zeg altijd gebeurt is gebeurt, dat geld voor alles. Natuurlijk toon je recpect, maar later zal het toch vergeten worden. Zo niet dan zal Japan nooit ontwikkelen. Geen zorgen ik wed dat Japanners super snel erover heen komt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

het is zover, er is een meltdown in fukushima...
wat nu...:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

On-topic:

ik vind het verschrikkelijk voor de japanners, maar moeder natuur isnou eenmaal niet te stoppen.

Of moeder natuur neemt wraak op Japan, gezien wat Japan uitspookt. Ze slachten dolfijnen op een wrede manier, dwingen walvissen tot uitsterven. Er gebeuren genoeg vreselijke dingen in de wereld. Voor de Japanse overheid en de rest dat mee doet aan die ongein heb ik geen medelijden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Of moeder natuur neemt wraak op Japan, gezien wat Japan uitspookt. Ze slachten dolfijnen op een wrede manier, dwingen walvissen tot uitsterven. Er gebeuren genoeg vreselijke dingen in de wereld. Voor de Japanse overheid en de rest dat mee doet aan die ongein heb ik geen medelijden.

je gelooft in een soort van carma? (als ik het goed schrijf) ik weet niet wat ik er van moet denken, kijk er zijn idd japanners die walvissen slachten en weet ik wat maar ik kan me niet voorstellen dat al die getroffen mensen dat gedaan hebben en of je nou voor dat soort dingen het hele land de schuld kan geven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan

Arme jappen die nog leven (ga er nu niet helemaal belachelijk over doen) want de gene die nu nog leven die krijgen het pas zwaar. Ze sterven ook alleen dan trager en pijnlijker.
 
Bovenaan