DeletedUser
Gast
AW: Tsunami/aardbeving bij Japan
Het einde? Waarom zouden een paar (grote) rellen en een aardbeving het 'einde' zijn?
Het einde? Waarom zouden een paar (grote) rellen en een aardbeving het 'einde' zijn?
Omdat ook de aardbevingen enzo toeneemt.
Bij het plaatsen van een reactie gelieve rekening te houden met de inhoud die je bericht aan het onderwerp toevoegt.
Met andere woorden; houdt rekening met andere spelers voor wie de situatie in Japan wel heel belangrijk is (familie/slachtoffers etc). Ik verzoek julli daarom ook geen flauwe grappen meer te maken over Japan/kerncentrales etc...
Maar er bestaat iets als respect he!
Ik zit hier toch ook niet te zeggen, het zijn maar wat Japanezen aan de andere kant van de wereld!
Ik heb niet gezegd, dat die andere mensen die ook dood gaan buiten Japan niet moeten worden gerespecteerd!
En het ligt aan jouw of anderen of je nou respect toont of niet.
BEWIJS, heb je dat, dat de Koran de doodstraf oplegt.
Kga precies niet weer in een nuttelose discussie gaan met jou. Je prikt er toch enkele details uit en begint daar dan over te zeuren, daarbij kan ik perfect een post ophalen waar jij zegt: volgens mij moeten homos dood en ook het verantwoorden van een persoon die dit openbaar verkondigde. Als je dit kan verantwoorden, kom dan niet zeuren over een mopje.
Deze omschrijving vind ik nogal vaag, zo kunnen dingen voor mensen kwetsend zijn die voor andere mensen zeer zeer zeer alledaags zijn. Iedereen leeft volgens zijn waarden en normen en in een discussie moet iedereen het recht hebben om zijn waarden en normen te verdedigen op de manier die hij verkiest, voor sommige mensen is dit: humor, dit lijkt mij persoonlijk een nogal onschuldige manier om je punt duidelijk te maken.
Dus om dit in het topic te trekken: Grappen over gebeurtenissen als deze in japan moeten kunnen, je kan beseffen dat iets erg is voor de mensen in kwestie maar men moet ook in staat zijn te zien hoe relatief sommige zaken zijn. In de europese leefwereld doen we elke dag vele zaken die het overleven voor andere mensen/levende wezens onmogelijk maakt, hier ligt (haast) niemand wakker van, toch ligt dit cijfer vele malen hoger als de gebeurtenissen in japan. Het feit dat we deze levenswijze aanhouden gaat qua arrogantie en grofheid ver over het niveau van een mopje. Een mopje raak je misschien iemand mentaal mee omdat zijn normen/waarden anders liggen, met onze levenstijl raken we duizende levende wezens recht in hun waardigheid/overlevingskansen.
Tijd om de japanse server te gaan ownen
neen ja erg maarja ...
On-topic:
ik vind het verschrikkelijk voor de japanners, maar moeder natuur isnou eenmaal niet te stoppen.
Of moeder natuur neemt wraak op Japan, gezien wat Japan uitspookt. Ze slachten dolfijnen op een wrede manier, dwingen walvissen tot uitsterven. Er gebeuren genoeg vreselijke dingen in de wereld. Voor de Japanse overheid en de rest dat mee doet aan die ongein heb ik geen medelijden.