• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TV-Series

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Geen Britse detectives fans hier? Jammer hoor. Ik ben trouw volgeling van Midsomer Murders. Helaas worden er geen nieuwe afleveringen meer gemaakt, maar blijft leuk om de herhalingen te zien. Knal goede verhaallijnen en afleveringen van een uur of 2.

[video=youtube;wGXGlQLUy94]https://www.youtube.com/watch?v=wGXGlQLUy94[/video]

En natuurlijk zijn Flikken Maastricht, The Mentalist, NCIS etc. ook leuk om naar te kijken. Valt de Ellen Show hier ook onder?
 

DeletedUser

Gast
De enige goeie Britse detective serie is Sherlock en potverdomme wat is die goed.
 

DeletedUser20345

Gast
Waar ik zoal naar kijk:
-24
-Arrested Development
-Chuck
-Ross Kemp In Afghanistan
-Ross Kemp On Gangs
-The Big Bang Theory
-Fawlty Towers
-Transporter The Series
-...

zullen er vast nog andere zijn :)
 

DeletedUser

Gast
The Walking Dead & Game Of Thrones dat is nog wat ik kijk tegenwoordig :). 1 april wordt mooie datum, laatste aflevering van de ene en de eerste van de ander.
 

DeletedUser20586

Gast
ik kijk vaak elementary en the big bang theory. top gear is ook een favoriet!
 

DeletedUser

Gast
Als er 'Gear' in zit kijk ik het meestal wel. Fifth Gear, Top Gear etc. Ray Mears is ook tof :D
 

DeletedUser20586

Gast
ik vind in elementary echt een goede serie. in het slot wordt alles echt duidelijk en het kijkt lekker weg. ook is de verhaallijn heel goed in elkaar gezet. achter alle misdaden bevindt zich toch nog een echt verhaal.
 

DeletedUser20686

Gast
Vikings (2013)

Vikings (2013)


Een nieuwe serie over een clan vikingen die in 800 na Chr. voor het eerst Engeland gaan plunderen.
Dit onder leiding van Ragna, de serie volgt (tot dusver) de historische verhaallijn en ziet er ontzettend nice uit!

Mensen die de serie al volgen?

Zo niet, sowieso een aanrader voor mensen die graag series kijken als Spartacus, Rome en Game of Thrones.
 

DeletedUser19689

Gast
Game Of Thrones heb ik deels gezien (moet ik nog met verdergaan), dat kon me idd wel smaken. Misschien kijk ik dit nog, maar ik denk het niet wegens ik er nog vele andere eerst wil kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nee, heb er inderdaad al van gehoord, maar ben er nog niet aan toegekomen.
Zeker na de start van seizoen drie van Game of Thrones ben ik voorlopig eigenlijk wel bezet (ben niet zo een serie-mens) :D

Maar een kleine spoiler, wat is het onderwerp van de serie? Is het al duidelijk waar het in grote lijnen naar toe zal werken?
 

DeletedUser20686

Gast
Het begint rustig, we volgen het leven van Ragnar Lothbrok. Ragnar is een van de meest bekende helden uit de Noorse geschiedenis. Hij is voor hun te vergelijken met charismatische figuren zoals Julius Caesar. Vrij kort in de 2e of 3e aflevering is hij een van de eerste vikingen die voor de zomerraids westelijk wilt in plaats van oostelijk land inwaarts. (men ging er nog steeds van uit dat in het westen niets was in die tijd.) Hij komt uiteindelijk in Engeland aan en plundert er heerlijk op los.

Aangenomen dat history channel (het netwerk dat de serie uitzend) de huidige historisch correcte trend aanhoud kunnen wij het volgende verwachten.

Ragna plunderde in zijn leven meerdere malen in Engeland en ook in Frankrijk, dat laatste zelfs met een leger van 5.000 man. Daarnaast vocht hij in diverse burgeroorlogen in Scandinavië en werd op een begeven moment zelfs koning van een groot deel van Zweden en Denemarken.

Aangezien de serie een flink budget heeft en al sterke kijkcijfers heeft, is de kans groot dat we hier met een langlopende brute serie te maken hebben!

Hieronder nog een teaser van een gevechtsscene in Engeland.
[video=youtube;64qDtI5JDqo]http://www.youtube.com/watch?v=64qDtI5JDqo[/video]
 

DeletedUser

Gast
Vikings (2013)


Een nieuwe serie over een clan vikingen die in 800 na Chr. voor het eerst Engeland gaan plunderen.
Dit onder leiding van Ragna, de serie volgt (tot dusver) de historische verhaallijn en ziet er ontzettend nice uit!

Mensen die de serie al volgen?

Zo niet, sowieso een aanrader voor mensen die graag series kijken als Spartacus, Rome en Game of Thrones.

Dit is inderdaad een leuke serie, een kleine week geleden ben ik begonnen met kijken en het is gewoon geweldig. Zeker een aanrader dus :)
 

DeletedUser9104

Gast
Ik kijk (meestal)
- The Following
- Elemtary
- Sherlock (moet ik stiekem nog aan beginnen, maar seizoen 1 ligt in de kast ;))
- varianten van CSI
- Unforgetable

En ik zal er wel een hoop vergeten (en ik zal ook maar de anime's die ik volg weglaten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan