• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #32

  • Topicstarter HappyPineapple
  • Startdatum

DeletedUser

Gast
Als mijn supportgebeden verhoort worden meld ik me aan als ksi reporter
 

DeletedUser19766

Gast
Leuk stuk over ons ETA/Tempeliers, onze spelers snappen er niets van, ik wel, de reporters zijn beide BG van de laffe TITANEN en blokkeren mij en hebben vooral geen weerwoord van ons gevraagd, zelfs de Telegraaf maakt dit soort fouten niet, maar goed iemand zal er wel wat mee doen, wij kletsen en klikken niet, wij vechten en winnen.
 

DeletedUser13872

Gast
Leuk stuk over ons ETA/Tempeliers, onze spelers snappen er niets van, ik wel, de reporters zijn beide BG van de laffe TITANEN en blokkeren mij en hebben vooral geen weerwoord van ons gevraagd, zelfs de Telegraaf maakt dit soort fouten niet, maar goed iemand zal er wel wat mee doen, wij kletsen en klikken niet, wij vechten en winnen.

Imke wat je nu zegt klopt voor geen meter .
Jullie verliezen toch wel of jullie nou helemaal plaat gaan of de helft van jullie steden verliezen.
Jullie vechten zeker, en ook zeker niet slecht voor zijn kleine alliantie, zeker niet maar winnen zal het niet worden.
 

DeletedUser

Gast
Beste Times-lezers,

Helaas is door de gebruikelijke chaos aan het einde van de maand het Beta artikel niet geplaatst.
Wij vinden dit natuurlijk erg jammer. Daarom hebben wij besloten om het artikel alsnog te plaatsen.
De link staat in de beginpost. Sorry voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Grepolis Times Team.

Bedankt voor het plaatsen van het Beta-artikel. Mooi om nog een laatste keer iets terug te lezen van de allianties van Beta en sommige spelers
 

DeletedUser20906

Gast
geen repporter voor sigma ?

want er is heel veel te vertellen over sigma

er zijn denk ik genoeg spelers die een mooi verhaal voor times kunnen schrijven
 

DeletedUser

Gast
geen repporter voor sigma ?

want er is heel veel te vertellen over sigma

er zijn denk ik genoeg spelers die een mooi verhaal voor times kunnen schrijven

In dat geval zullen die reporters in spé moeten solliciteren zodat er volgende keer wel een artikel staat
 

DeletedUser20586

Gast
Geweldige Times! Ik speel zelf in Psi en het stuk over alle Top-Ally's vond ik geweldig. Ga zo door!
 

DeletedUser

Gast
Na 3 maanden afwezigheid op Grepo toch maar weer eens begonnen. Leuke column van Fritzchevarlic.

Slaat voor mij precies de spijker op zijn kop. Vele werelden gespeeld, en enkel de werelden dat ik met een nieuwe verse club ben gaan werken heb ik het lang vol gehouden en tot grote hoogte weten te schoppen. Nu na een rust pauze weer begonnen met een nieuwe naam en nieuw elan.
 

DeletedUser19831

Gast
Dat begrijp ik. Als buitenstaander heb je er ook een andere kijk op en da's niet altijd een verkeerde.

Kan me ook goed voorstellen dat de allianties geen open deur houden, daar zit ook veel werk in:

* Netwerk opbouwen
* Zorgen dat de mensen je vertrouwen en dat je dit nooit beschaamd
* Contacten duurzaam onderhouden

Eens je dit hebt, kan je je focussen op het vergaren van info, selecties maken en bepalen over welk issue je iets dieper wil graven.

Dat zal er al gedeeltelijk zijn, toch?

Ik wil zeker wat meer gedetailleerde én constructieve input geven.

De meeste allianties zijn alles behalve een open deur en dan spreek ik hier over Chi.
Zijn maar een paar allianties die meewerken, ik wil wel graag over bepaalde allianties schrijven en niet eens negatief. maar niemand heeft 'zin' of ineens 'geen tijd'. Dus hierbij een oproep aan alle allianties. Stuur eens een leuk stukje in over je alliantie. of een leuk terugkerend item!
Je hoeft niet in Grepolistimes te zitten om af en toe een 'gast' item te maken ;)

Met interviews hetzelfde, ik pas niets aan. Dus hoe een speler het verteld komt het in de GT.

Ik zag trouwens je andere post met een paar ideeën erin. Ik zal hier volgende maand eens iets mee doen.
heb deze maand ivm de deadline voor het inleveren van GT geen tijd genoeg om me te verdiepen hierin helaas.

Volgende maand zal ik eens een leuk item maken over eenheid of strategie.
 

DeletedUser

Gast
De meeste allianties zijn alles behalve een open deur en dan spreek ik hier over Chi.
Zijn maar een paar allianties die meewerken, ik wil wel graag over bepaalde allianties schrijven en niet eens negatief. maar niemand heeft 'zin' of ineens 'geen tijd'. Dus hierbij een oproep aan alle allianties. Stuur eens een leuk stukje in over je alliantie. of een leuk terugkerend item!
Je hoeft niet in Grepolistimes te zitten om af en toe een 'gast' item te maken ;)

Met interviews hetzelfde, ik pas niets aan. Dus hoe een speler het verteld komt het in de GT.

Ik zag trouwens je andere post met een paar ideeën erin. Ik zal hier volgende maand eens iets mee doen.
heb deze maand ivm de deadline voor het inleveren van GT geen tijd genoeg om me te verdiepen hierin helaas.

Volgende maand zal ik eens een leuk item maken over eenheid of strategie.

Top.

Ik zeg niet dat het evident is, het is een kwestie van vertrouwen, krijgen en geven. Als ze na een tijdje zien dat je er alleen positieve bedoelingen mee hebt, dan zullen steeds meer mensen willen meewerken.
 
Bovenaan