• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voetbal

DeletedUser24090

Gast
Daarom is hij clubtopscorer ja :)

Locadia was vorig jaar bij PSV ook clubtopscorer en is hij zo goed/geweldig? Nee! Aan de einde van de rit heeft kazim-kazim er 14 inliggen. Is natuurlijk niet slecht, maar je zal er meer in moeten leggen wil je kampioen worden. Bij PSV luuk de jong of bij ajax milik hebben aan de einde van de rit er echt wel 20 inliggen. Uiteraard is kazim ook clubtopscorer, omdat er niemand anders is in feyenoord met scorend vermogen. Bij PSV heb je nog maher, wijnaldum en depay en bij ajax schöne en kishna/el ghazi. Is toch wel even andere koek.
 

DeletedUser23053

Gast
Locadia was vorig jaar bij PSV ook clubtopscorer en is hij zo goed/geweldig? Nee! Aan de einde van de rit heeft kazim-kazim er 14 inliggen. Is natuurlijk niet slecht, maar je zal er meer in moeten leggen wil je kampioen worden. Bij PSV luuk de jong of bij ajax milik hebben aan de einde van de rit er echt wel 20 inliggen. Uiteraard is kazim ook clubtopscorer, omdat er niemand anders is in feyenoord met scorend vermogen. Bij PSV heb je nog maher, wijnaldum en depay en bij ajax schöne en kishna/el ghazi. Is toch wel even andere koek.

Ik heb nooit gezegd dat Kazim een geweldige spits is.
Als je Neus bericht goed leest, zie je dat hij vindt dat de andere feyenoorders alle ballen erin moeten schieten omdat Kazim het niet kan, daar was ik het niet mee eens omdat Kazim nog altijd clubtopscorer is.
Kazim heeft geen neusje (hihi) voor de goal, maar hij werkt hard en geeft ook andere spelers kansen, zeker een goede speler voor feyenoord, een van de clubs die om het kampioenschap vechten.
 

DeletedUser24090

Gast
Ik heb nooit gezegd dat Kazim een geweldige spits is.
Als je Neus bericht goed leest, zie je dat hij vindt dat de andere feyenoorders alle ballen erin moeten schieten omdat Kazim het niet kan, daar was ik het niet mee eens omdat Kazim nog altijd clubtopscorer is.
Kazim heeft geen neusje (hihi) voor de goal, maar hij werkt hard en geeft ook andere spelers kansen, zeker een goede speler voor feyenoord, een van de clubs die om het kampioenschap vechten.

Heb toch liever dan een luuk de jong die hard werkt en scorend vermogen heeft. Toch jammer dat feyenoord niet vol is gegaan voor dost.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik denk dat Feyenoord alles heeft gedaan wat we konden doen, als iemand niet wilt, dan wilt hij niet. Zo makkelijk is dat.
Ik zou het wel erg fijn vinden als we nog een spits erbij krijgen en Kazim naar de linker of rechterkant verhuist, zoals ik al vaker heb gezegd, Kramer lijkt me een leuke optie :)
 

DeletedUser20905

Gast
Ik denk dat Feyenoord alles heeft gedaan wat we konden doen, als iemand niet wilt, dan wilt hij niet. Zo makkelijk is dat.
Ik zou het wel erg fijn vinden als we nog een spits erbij krijgen en Kazim naar de linker of rechterkant verhuist, zoals ik al vaker heb gezegd, Kramer lijkt me een leuke optie :)

Kazim absoluut niet naar de flanken. Dat zou betekenen dat (voor op links) ineens Boëtius en Manu op de bank komen te zitten of (voor op rechts) Toornstra naar de bank gaat en dat basacikoglu ook niet meer voor Feyenoord komt te spelen. De spits positie is voor nu voldoende bezet. Vergeet ook niet dat Kazim niet alle wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld. Kazim is momenteel bij 10 doelpunten ( 7 doelpunten zelf en 3 assists) betrokken in 14 wedstrijden tijd. Dat is niet eens zo slecht zoals de meeste mensen beweren. Daarnaast heeft hij ook nog redelijk vaak een voorassist. Ik ben echt wel zeer tevreden over Kazim.

Voor wat betreft Dost, laat die maar mooi in Duitsland. Zonde van het geld. Ten eerste te duur om te kopen en ten tweede zal hij ook nog een redelijk salaris willen. Kramer doet het per wedstrijd (als we toch met statistieken bezig zijn) niet eens zoveel beter als Kazim. Hij heeft 10 doelpunten en maar 1 assist. En dat in 17 wedstrijden tijd. Kazim is dus vaker betrokken bij doelpunten dan Kramer ;) .
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt me nuttiger dat je de kansen van Kazim en Kramer gaat vergelijken en er een percentage gemiste kansen van maakt. Het lijkt me namelijk nogal logisch dat je bij ADO een stuk minder kansen krijgt dan bij een redelijk draaiend Feyenoord. Dan mag je toch wel wat meer scoren hoor.

Overigens zegt het genoeg over de eredivisie dat de afgelopen jaren steeds spelers bij clubs als ADO en NEC topscorer zijn geworden.
 

DeletedUser20905

Gast
Omdat het de beste club van Nederland is 8-)

[video=youtube;oF2uSwuOH3U]https://www.youtube.com/watch?v=oF2uSwuOH3U[/video]
 

DeletedUser

Gast
Kun je nagaan hoe slecht die Kazim is. Tegen voorzetten van Toornstra hoef je alleen maar aan te lopen en ze gaan erin, zo goed zijn die. En dan krijgt ie ze d'r nog niet in. x)
 

DeletedUser24090

Gast
Kun je nagaan hoe slecht die Kazim is. Tegen voorzetten van Toornstra hoef je alleen maar aan te lopen en ze gaan erin, zo goed zijn die. En dan krijgt ie ze d'r nog niet in. x)

Gelukkig heeft psv geen kazim, maar de jong al is narsingh ook geen toornstra
 

DeletedUser23053

Gast
#bump.

Kazim bewijst zijn waarde maar weer gister, niet alleen met zijn goal. 0-0 in Rotterdam zou werkelijk fantastisch zijn!
Psv is erg jammer, maarja als je zelf niet scoort word je afgestraft op kleine foutjes.
Ajax hoort ook gewoon door te gaan.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik hoop het beste voor het Nederlandse voetbal in het algemeen, maar even realistisch heeft psv weinig kans... :(
 
Bovenaan