• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voetbal

DeletedUser20586

Gast
Willems kan gewoon niks.
En daar ga je te ver! Willems had even wat zwakke momenten deze wedstrijd. In andere wedstrijden is hij prima op de linkervleugel.

Die sig maakt me nog steeds aan het lachen :)
 

DeletedUser20586

Gast
Willems is echt een overrated speler
Assistkoning wordt hij ook wel genoemd, vind ik niet overrated. Hij verdient die titel en kan bijzonder goed voorzetten geven. Omdat hij zo jong is moet hij nog veel leren.
 

DeletedUser23053

Gast
Een verdediger die assists kan geven. Leuke bonus, maar verdedigend stelt hij weinig voor en daar gaat 't bij verdedigers nog altijd om...
 

DeletedUser18363

Gast
En daar ga je te ver! Willems had even wat zwakke momenten deze wedstrijd. In andere wedstrijden is hij prima op de linkervleugel.

Die sig maakt me nog steeds aan het lachen :)

Hij is alleen aanvallend sterk, verdedigend schiet ie echt tekort.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik heb het vermoeden dat FC Oss net zo'n klapper wordt in de Eredivisie als Fc Dordrecht..
 

DeletedUser20586

Gast
Hmmm, psv heeft wel een sterk middenveld, dus zou ik niet doen en wie zou je dan linksback moeten zetten? :O

Tamata of Brenet kunnen ook prima op linksback, maar het is inderdaad zonde iets aan het middenveld aan te passen. Toch ben ik wel benieuwd hoe hij het doet.
 

DeletedUser23053

Gast
Tamata niet echt heel goed, Brenet zou inderdaad wel kunnen.
 

DeletedUser

Gast
Die rellende Feyenoorders kosten Rome, naar schatting, 5 (!) miljoen.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt dat je het even aangeeft, mijn mening over die rellen is nu helemaal veranderd
 

DeletedUser24849

Gast
Even voor de Belgen op het forum, club Brugge wint beker van België :) fcb olé olé :)

Binnenkort in Europa league tegen de Ajax killers denjepperpetrovsk (verkeerd gespeld mijn excuses) zullen proberen onze zuiderburen te wreken :)
 
Zelfs als feyenoorder had ik gezien dat ajax had kunnen winnen, net zoals gister had psv kunnen winnen.
Winnen van psv is echt geweldig!
 
Bovenaan